Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-16, 13:45
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Blanda med amfetamin och du har världens bästa partycombo

+1
Citera
2013-03-16, 13:51
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Själv drar jag ner på Qapital den 6e rave on!
Var den jag menade... Min hjärna är helt trasig sen helgen
Citera
2013-03-16, 14:45
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Var den jag menade... Min hjärna är helt trasig sen helgen
Kan lätt bli så Ska du på headhunterz den 28e ?
Citera
2013-03-16, 20:54
Moderator
kvm3s avatar
Trådarna Mdma:s påverkan på upplevelsen av "naturlig inducerad lycka" + att testa en gång och Behöver någon toleransfri person mer än 2mg MDMA/kg? infogade.

/Mod
Citera
2013-03-18, 14:34
Medlem
Görs ecstasypiller från en färdig smet (en bunke smet till t.ex. 1000 piller) av - förhoppningsvis - MDMA och bindemedel? Kan man därmed utgå ifrån att två lika stora halvor innehåller lika mycket MDMA (+/- någon enstaka procent)?
Citera
2013-03-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Görs ecstasypiller från en färdig smet (en bunke smet till t.ex. 1000 piller) av - förhoppningsvis - MDMA och bindemedel? Kan man därmed utgå ifrån att två lika stora halvor innehåller lika mycket MDMA (+/- någon enstaka procent)?
Ja det kan man, Det är blandat extremt fint med binders.
Citera
2013-03-18, 19:02
Medlem
Citat:
+1
Citera
2013-03-19, 13:10
Medlem
Citat:

Eftersom jag inte är intresserad utav att festa kommer jag inte testa att blanda de två drogerna, jag provade MDMA några gånger för att det var mysigt med vänner eller sin flickvän som sällskapsdrog. Annars är jag inte så mycket för droger. Men då förstår jag, att det går att festa rejält om man gör en kombination.
Citera
2013-03-19, 13:25
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Eftersom jag inte är intresserad utav att festa kommer jag inte testa att blanda de två drogerna, jag provade MDMA några gånger för att det var mysigt med vänner eller sin flickvän som sällskapsdrog. Annars är jag inte så mycket för droger. Men då förstår jag, att det går att festa rejält om man gör en kombination.
Jag håller helt med om att det är rätt sugit att festa enbart på MDMA men blandar man med lite amfetamin får man den där grymma euforin och lyckan, samtidigt som man blir pigg och para vill kötta loss till grym musik. Man kan inte sitta still på den combon, iaf inte jag
Citera
2013-03-19, 13:54
Medlem
Citat:
Jag håller helt med om att det är rätt sugit att festa enbart på MDMA men blandar man med lite amfetamin får man den där grymma euforin och lyckan, samtidigt som man blir pigg och para vill kötta loss till grym musik. Man kan inte sitta still på den combon, iaf inte jag

Jag tycker det är skönt att jag kunde sitta still. När jag först tog det så förväntade jag mig att jag skulle ha ett jävla spring i benen men det fick jag aldrig, vilket jag tycker var väldigt positivt. Jag upplever stark eufori enbart på MDMA, antagligen är det bättre med amfetamin då dopaminet också har sin roll i välmående.
Citera
2013-03-19, 13:59
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag tycker det är skönt att jag kunde sitta still. När jag först tog det så förväntade jag mig att jag skulle ha ett jävla spring i benen men det fick jag aldrig, vilket jag tycker var väldigt positivt. Jag upplever stark eufori enbart på MDMA, antagligen är det bättre med amfetamin då dopaminet också har sin roll i välmående.
Nja, euforin tycker jag faktiskt minskar lite när man blandar med amfetamin. Enda skillnaden egentligen tycker jag är att man blir fan så mycket piggare och sugnare på att göra någonting
Citera
2013-03-19, 14:05
Medlem
Citat:
Nja, euforin tycker jag faktiskt minskar lite när man blandar med amfetamin. Enda skillnaden egentligen tycker jag är att man blir fan så mycket piggare och sugnare på att göra någonting

För att citera ditt förra inlägg

Jag antar att du bara skrev fel då. Jag tycker MDMA ensamt var magiskt, jag kommer väl att prova det 2gånger till i mitt liv då jag har sex stycken gröna frågetecken liggandes. Annars var det en trevlig upplevelse men ingenting jag känner att jag måste göra igen. Det var skönt att få lätta på känslorna i kroppen, som den isolerade människan man egentligen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in