Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-25, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Är det någon annan som inte kan kissa efter att ha tagit MDMA? Det tar verkligen tvärstopp för mig och det släpper först flera timmar efteråt.

Du är inte ensam som sagt. Jag kan tyvärr inte kissa tills dagen efter Dessutom blir min inte-alltför -stora penis ännu mindre, vilket inte underlättar kiss-problemet
Citera
2013-05-26, 16:31
Medlem
zaaph1s avatar
Vad rekommenderar ni för att återställa seratoninnivåerna snabbare?
5-HTP, SSRI, Benso?
Citera
2013-05-26, 18:34
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
5-HTP, SSRI, Benso?

Personligen skulle jag säga 5-htp, då de är serotoninuppbyggnad man vill åt ( benso lindrar väll bara ångesten ? ) SSRI har jag ingen erfarenhet av. Själv körde jag på tryptofan kapslar senast och hade 0 at. De enda jag kände var extrem träningsvärk efter allt dansande! må väl!
Citera
2013-05-26, 19:25
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
5-HTP, SSRI, Benso?

5-htp. SSRI lär inte göra någonting om du inte tar det i ett par månader och benso lindrar AT'n men återställer inte serotonin nivåerna
Citera
2013-05-26, 19:46
Medlem
nanoballes avatar
Citat:
5-HTP, SSRI, Benso?

5-HTP är det är väl det enda utav de du nämnde som faktiskt aktivt bygger upp serotoninnivåerna igen, tror jag. Benzo lindrar ATn, SSRI har jag ärligt talat ingen aning om men känner en del människor som fått hemska biverkningar av det. Kör på 5-HTP
Citera
2013-05-26, 19:56
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Personligen skulle jag säga 5-htp, då de är serotoninuppbyggnad man vill åt ( benso lindrar väll bara ångesten ? ) SSRI har jag ingen erfarenhet av. Själv körde jag på tryptofan kapslar senast och hade 0 at. De enda jag kände var extrem träningsvärk efter allt dansande! må väl!

Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
5-htp. SSRI lär inte göra någonting om du inte tar det i ett par månader och benso lindrar AT'n men återställer inte serotonin nivåerna

Citat:
Ursprungligen postat av nanoballe
5-HTP är det är väl det enda utav de du nämnde som faktiskt aktivt bygger upp serotoninnivåerna igen, tror jag. Benzo lindrar ATn, SSRI har jag ärligt talat ingen aning om men känner en del människor som fått hemska biverkningar av det. Kör på 5-HTP
5-HTP it is then
Citera
2013-05-26, 20:00
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
5-HTP it is then

Beställde precis från en svensk shop, bra o ha till hands!
Citera
2013-05-26, 20:01
Medlem
Hur fungerar det att ta tramadol dagen efter MDMA eller liknande? Farligt? Sämre rus av tramadolen?
Kan det kanske tom. vara nyttigt att ta tramadol (SNRI) i slutet av ett MDMA-rus likt SSRI är?
Citera
2013-05-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Hur fungerar det att ta tramadol dagen efter MDMA eller liknande? Farligt? Sämre rus av tramadolen?
Kan det kanske tom. vara nyttigt att ta tramadol (SNRI) i slutet av ett MDMA-rus likt SSRI är?

jag skulle nog avstå. jag vet inte hur de är med risk för serotoninsyndrom när man nyss kört mdma. titta runt lite på internet finns intressanta trådar om att tram+mdma sig själv kan leda till serotoninsyndrom, då hade jag avvaktat dagen efter...men de är kanske lugnt
Citera
2013-05-27, 11:27
Medlem
Cristuphers avatar
Har fortfarandae ont i käkarna/tänderna tre dagar efter, är det vanligt? Är det något man kan göra för att åtgärda detta?
Citera
2013-05-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Har fortfarandae ont i käkarna/tänderna tre dagar efter, är det vanligt? Är det något man kan göra för att åtgärda detta?

första gången fick jag ont i käkarna i 2 dar...men sedan dess aldrig. de släpper
Citera
2013-05-27, 14:23
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Jag får alltid det, det går över
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in