Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-03-03, 10:09
Medlem
Holmquists avatar
Igår så tog jag en ecstasy för första gången på ca 1år. Då det inte är ofta jag kan få tag på E så funderar jag på att köpa på mig ett par stycken, speciellt då dom fungerade riktigt bra. Mest troligt så kommer jag att käka en till redan på fredag eller lördag, tror ni att jag får betydligt sämre effekt än jag brukar då jag endast väntar 5-6 dagar mellan rusen istället för 6månader+ som annars?
Citera
2014-03-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Igår så tog jag en ecstasy för första gången på ca 1år. Då det inte är ofta jag kan få tag på E så funderar jag på att köpa på mig ett par stycken, speciellt då dom fungerade riktigt bra. Mest troligt så kommer jag att käka en till redan på fredag eller lördag, tror ni att jag får betydligt sämre effekt än jag brukar då jag endast väntar 5-6 dagar mellan rusen istället för 6månader+ som annars?

Ja. Det är värt att vänta 1 månad minst. Tappar magin och känslan blir sämre
Citera
2014-03-03, 10:24
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist

Vad för e tog du? Alltså, hur såg det ut!?
Citera
2014-03-03, 10:31
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Vad för e tog du? Alltså, hur såg det ut!?
"Orange Red Bull"

Jag har skrivit lite mer i en annan tråd: (FB) Frågor om olika batchar av Ecstasypiller
Citera
2014-03-03, 21:49
Medlem
Ska på en festival och skulle vilja köra amfetamin, ecstasy och kokain under dessa 3 dagar. Är detta möjligt eller är det bara dumt? Någon som har förslag på hur jag ska lägga upp det för bästa sätt?
Citera
2014-03-03, 22:42
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Ska på en festival och skulle vilja köra amfetamin, ecstasy och kokain under dessa 3 dagar. Är detta möjligt eller är det bara dumt? Någon som har förslag på hur jag ska lägga upp det för bästa sätt?

Att blanda dessa samtidigt ser jag som dumt, även om vissa tycker MDMA+amfetamin är en schysst kombo. Men om än fortfarande skadlig.

Om jag var du och bestämt ville köra alla substanser skulle jag helt enkelt ta en för varje dag.
Citera
2014-03-03, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Att blanda dessa samtidigt ser jag som dumt, även om vissa tycker MDMA+amfetamin är en schysst kombo. Men om än fortfarande skadlig.

Om jag var du och bestämt ville köra alla substanser skulle jag helt enkelt ta en för varje dag.

Tanken är självklart att ta en drog i taget på dom tre olika dagarna, men en jag pratade med trodde det skulle sabba ecstasy-ruset om jag tog ecstasy dag två om jag dagen innan tagit amfetamin eller kokain. Stämmer det?
Citera
2014-03-03, 23:58
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Tanken är självklart att ta en drog i taget på dom tre olika dagarna, men en jag pratade med trodde det skulle sabba ecstasy-ruset om jag tog ecstasy dag två om jag dagen innan tagit amfetamin eller kokain. Stämmer det?

Jag tror ändå inte det blir någon större fara, då amfetamin/kokain frisläpper dopamin, och ecstasy (MDMA) i sin del serotonin i störst mån. Det har väl sin korstolerans, men är inte säker på hur stor denna är.

Jag skulle helt enkelt ta ecstasy den dagen då det kan tänkas vara roligast, antagligen för mig första dagen, och sedan ta tjack och kokainet de andra dagarna. Ha helst med benso också, AT'n kan nog kännas. Ecstasy har jag aldrig fått avtändning från, kokain har jag aldrig prövat men tjacket kan ju vara litet jobbigt att ha och göra med när det skall ut.
Senast redigerad av Presentpapper 2014-03-04 kl. 00:06.
Citera
2014-03-06, 21:51
Medlem
fragboys avatar
Måste bara få en sak utredd. Detta med 2mg/kg gör att jag ska käka typ 150mg. Har en polare som kan fixa tabs med 200mg. Är det då waste att ta hela tabletten? Vad blir skillnaden om jag tar 150 mg och låt oss säga 2 tabs med totalt 400mg?

Har bara käkat E en gång tidigare och vet inte riktigt hur mycket det var i den, mådde som en jävla gud gjorde jag iaf hehe

Kom på nu att det är sjukt svårt att förklara hur bra man mår. Finns inga ord som kan beskriva det haha
Citera
2014-03-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragboy
Måste bara få en sak utredd. Detta med 2mg/kg gör att jag ska käka typ 150mg. Har en polare som kan fixa tabs med 200mg. Är det då waste att ta hela tabletten? Vad blir skillnaden om jag tar 150 mg och låt oss säga 2 tabs med totalt 400mg?

Har bara käkat E en gång tidigare och vet inte riktigt hur mycket det var i den, mådde som en jävla gud gjorde jag iaf hehe

Kom på nu att det är sjukt svårt att förklara hur bra man mår. Finns inga ord som kan beskriva det haha

Skadar inte att ha lite mer än anvisat
Citera
2014-03-06, 23:56
Medlem
fragboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezzer
Skadar inte att ha lite mer än anvisat

Nej men alltså rusmässigt. Blir jag ännu skönare på 400mg? eller är det samma som på 150mg?
Citera
2014-03-07, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fragboy
Nej men alltså rusmässigt. Blir jag ännu skönare på 400mg? eller är det samma som på 150mg?

Klart att de blir bättre rus, men du kommer se helt jävla mongo ut och antagligen bara ligga ner, men du kommer må som en gud, i värsta fall så spyr du och mår som en gud iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in