Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-24, 00:38
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Allt förbrukas inte, men det finns inte tillräckligt med Serotonin i synapsen för receptorerna att aktivera ruset längre när monoamine oxidase börjar att bryta ner Serotoninet. Det är väl därför Dr Shuglin själv rekommenderar att 90minuter in i ruset ta en dosering av .5mg/kg eller hälften av vad du tog som första dosering för att förlänga ruset, och inte mer.
Vilken synaps menar du? Den som skickar serotoninet över eller den som fångar upp? MAO är aktivt hela tiden, det är inte den som inhiberas, ifall jag inte missuppfattar vad du menar.
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Sitter och kollar på tv och bruden sover i rummet intill vågar man ta tro? Vilket dilemma
Ja för fan, 140mg är ju perfekt som första gång! Du kommer må bäst.
Citera
2013-03-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Vilken synaps menar du? Den som skickar serotoninet över eller den som fångar upp? MAO är aktivt hela tiden, det är inte den som inhiberas, ifall jag inte missuppfattar vad du menar.

Ja för fan, 140mg är ju perfekt som första gång! Du kommer må bäst.
Är nog för feg klarade en redig dos mdai utan att hon märkte å då prata jag med henne. Fan asså, försäkra mig om att jag inte kommer flippa ut
Citera
2013-03-24, 00:50
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Är nog för feg klarade en redig dos mdai utan att hon märkte å då prata jag med henne. Fan asså, försäkra mig om att jag inte kommer flippa ut
om hon VERKLIGEN inte får veta nåt skulle jag inte göra det, jag kan bli så EXTREMT sällskapsjuk och okontrollerad
Citera
2013-03-24, 00:53
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Lol, det är 140mg, inte 300. Du kanske väcker henne från att du dansar till musiken eller nått, men då är det bara att bjuda upp henne. Det är lugnt, du har kontrollen!
Citera
2013-03-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Lol, det är 140mg, inte 300. Du kanske väcker henne från att du dansar till musiken eller nått, men då är det bara att bjuda upp henne. Det är lugnt, du har kontrollen!
Haha låter som du vill att jag ska göra det och sen skriva om mitt misslyckande av att vara diskret jävla dilemma asså. Lovat mig själv också att detta är de sista av droger
Citera
2013-03-24, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
om hon VERKLIGEN inte får veta nåt skulle jag inte göra det, jag kan bli så EXTREMT sällskapsjuk och okontrollerad
Hon klipper nog bollarna på mig kan man spela tv spel på det? Har rätt bra utbud av ps3 spel
Citera
2013-03-24, 01:07
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Hon klipper nog bollarna på mig kan man spela tv spel på det? Har rätt bra utbud av ps3 spel
Gör som du vill, jag skulle aldrig ha gjort det iaf för jag blir så jävla efterbliven och kan hitta på allt möjligt
Citera
2013-03-24, 01:21
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ja, musik, facebookchatt, spel, dans, promenad, det mesta funkar.
Citera
2013-03-24, 12:02
Medlem
Pansarbabians avatar
Hej hej! Samma kille som inte fick ut något rus på 300 mg, har nu sprängont i huvudet, och har haft det i två dagar (alltså sen MDMA-intaget). Har även till och från ont i magen! Någon som har en kvalificerad gissning på vad det är som strular? Tippar på någon sorts uttorkning alternativt dåligt med vila! Tack för tidigare svar!

FYI, grabben blev maxad efter att ha snortat 200 mg till. (se lite längre in i tråden)
Citera
2013-03-24, 12:30
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbabian
Hej hej! Samma kille som inte fick ut något rus på 300 mg, har nu sprängont i huvudet, och har haft det i två dagar (alltså sen MDMA-intaget). Har även till och från ont i magen! Någon som har en kvalificerad gissning på vad det är som strular? Tippar på någon sorts uttorkning alternativt dåligt med vila! Tack för tidigare svar!

FYI, grabben blev maxad efter att ha snortat 200 mg till. (se lite längre in i tråden)
Låter som något annat än mdma
Citera
2013-03-24, 12:37
Medlem
Pansarbabians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Låter som något annat än mdma

Ruset var detsamma, så tvivlar lite på det! Men kan ju vara någon annan centralstimulant!
Citera
2013-03-24, 16:04
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbabian
Ruset var detsamma, så tvivlar lite på det! Men kan ju vara någon annan centralstimulant!
Du skrev att du inte fick rus på 300mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in