Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-31, 16:55
Medlem
ADEBiSi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Hur hade ni doserat tre stycken Yellow Triforce på två pers?
En kille och en tjej. Jag killen har varit väldigt van med MDMA men har nu inte tagit det sen förra sommaren.
Visst ska vi droppa en var och sedan dela på det sista när det är dags att fylla på?

Om ni inte har testat dessa knappar tidigare rekommenderar jag STARKT att börja med var sin. En halv till de som inte är vana. De är en jävla fart på dessa knappar. Första gången jag tog dessa (har hög tolerans) droppade jag en hel och det kickade in efter 15 minuter. Jag droppade en halv knapp 2 timmar senare vilket bara gjorde att jag såg lite allt möjligt konstigt. Hallisar.
Citera
2012-06-01, 14:22
Bannlyst
Någon som har provat vita swastika aka nazipills?
Senast jag tog E var två år sedan och det var rent mdma...Minns inte att jag skulle varit speciellt deppig eller något dagen efter eller ens den veckan..
Då jag befinner mig i en bra balans mentalt just nu och sköter jobbet bra vill jag inte att mitt equilibrium skall rubbas om jag tar E...Har inhandlat 5-htp piller samt en hel del frukt för att att minska något negativ impakt...
Citera
2012-06-02, 02:03
Medlem
Har fått tag på 0,5 g MDMA som jag ska ta på en konsert/festival som jag ska på imorgon, som varar 15-23. Hur skulle ni välja att dra i er detta? Har testat 2 ggr innan.
Jag kommer väl knappast behöva allt?
Folk verkar ha dåliga erfarenheter av att "fylla på" och jag vill inte kasta pengarna i sjön. Kommer troligtvis dricka lite alkohol till detta.
Citera
2012-06-02, 12:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ananaz
Har fått tag på 0,5 g MDMA som jag ska ta på en konsert/festival som jag ska på imorgon, som varar 15-23. Hur skulle ni välja att dra i er detta? Har testat 2 ggr innan.
Jag kommer väl knappast behöva allt?
Folk verkar ha dåliga erfarenheter av att "fylla på" och jag vill inte kasta pengarna i sjön. Kommer troligtvis dricka lite alkohol till detta.
Förutsatt att det är av bra kvalitet hade jag tagit 0,15 gram som start och fyllt på med 0,05 efter ett par timmar (alltså innan effekterna av den första dosen har gått över) för att öka ruslängden.

Om du behöver kunna sköta dig "som folk" bör du förstås ta ännu mindre.
Citera
2012-06-02, 19:24
Medlem
Svalde två rosa Mercedes igår, 130mg MDMA. Detta var första gången på E och det slog på rätt ordentligt, var även småfull innan intag. Såklart dumt att inte bara ta en första gången men det blev två på en gång.
Ruset varade i ca 5-6 timmar och det var otroligt skönt, mysigt och allt vad ett MDMA-rus innebär.

Har några knappar kvar jag senare i sommar/under året jag tänkte skölja ner, dessa ska jag dock ta en av vid varje session och inte blanda alkohol med. Då jag antar att jag brände ut en stor del av mitt förråd på serotonin igår kväll undrar jag hur länge jag bör vänta för att jag ska känna av 1 knapp. Närmare en månad kommer jag troligtvis vänta, men räcker detta för att jag ska känna känslan av MDMA igen på en mindre dos?

Det bör väl i för sig inte vara någon större fara efter bara ett intag, men lika bra att inte börja köra för hårt för att sedan köra slut helt på den magiska känslan, antar jag.
Senast redigerad av MbNa 2012-06-02 kl. 20:03.
Citera
2012-06-03, 14:24
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Svalde två rosa Mercedes igår, 130mg MDMA. Detta var första gången på E och det slog på rätt ordentligt, var även småfull innan intag. Såklart dumt att inte bara ta en första gången men det blev två på en gång.
Ruset varade i ca 5-6 timmar och det var otroligt skönt, mysigt och allt vad ett MDMA-rus innebär.

Har några knappar kvar jag senare i sommar/under året jag tänkte skölja ner, dessa ska jag dock ta en av vid varje session och inte blanda alkohol med. Då jag antar att jag brände ut en stor del av mitt förråd på serotonin igår kväll undrar jag hur länge jag bör vänta för att jag ska känna av 1 knapp. Närmare en månad kommer jag troligtvis vänta, men räcker detta för att jag ska känna känslan av MDMA igen på en mindre dos?

Det bör väl i för sig inte vara någon större fara efter bara ett intag, men lika bra att inte börja köra för hårt för att sedan köra slut helt på den magiska känslan, antar jag.
"Känna av" effekten lär du göra om du tar igen bara några dagar senare, men det är absolut bättre att vänta längre än så. En månads väntan låter som en bra idé.

Precis som du skriver är det bra att vara restriktiv med MDMA-användandet. Själv kör jag detta högst ett par gånger per år, främst för att behålla "magin" och minimera beroende- samt skaderisker. Dessutom var det absolut roligast de första gångerna, så se till att vänta med nästa intag till ett väl valt tillfälle.
Citera
2012-06-04, 17:08
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Förutsatt att det är av bra kvalitet hade jag tagit 0,15 gram som start och fyllt på med 0,05 efter ett par timmar (alltså innan effekterna av den första dosen har gått över) för att öka ruslängden.

Om du behöver kunna sköta dig "som folk" bör du förstås ta ännu mindre.

Precis vad jag skulle rekommendera. Körde själv 140+70mg i helgen med andra bomben 45-60min efter första. Fungerade utmärkt även om jag är väldigt seg i starten vad gäller MDMA.
Citera
2012-06-05, 22:33
Medlem
Kanske är lite off topic men jag snorta precis 100mg MDMA och jag kände av lite i början men efter cirka 45min - timme så avtog det helt, någon som vet varför det har lagt sig?
Citera
2012-06-05, 22:56
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mezzii
Kanske är lite off topic men jag snorta precis 100mg MDMA och jag kände av lite i början men efter cirka 45min - timme så avtog det helt, någon som vet varför det har lagt sig?

Bomba för bättre effekt imo.

Men för att svara på din fråga; kanske dåliga grejer? Sen är ju 100mg inte jättemkt om du är en normalbyggd snubbe. Skulle dock gissa på en kombo att det var klen produkt + att snort inte ger lika bra effekt(slöseri med substansen tycker jag).
Citera
2012-06-06, 00:44
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mezzii

Som tidigare talare sa. Bomba + mer mdma. Jag rekommenderar även att vara tom i magen, har av egna erfarenheter alltid blivit bra mycket mer ead när jag inte ätit på 4-5 timmar.

Även att loada upp med 5-htp 1 vecka eller 2 innan är bra.
Citera
2012-06-07, 06:55
Medlem
Tjena! Ska på summerburst och tänkta fixa några piller till mig och gänget, frågan är vad är "bäst"? Ingen av oss har testat innan men vill göra det nu. Ska det vara MDMA i eller inte? Är det bra med rena mdma piller eller dom blandat med koffein, mde etc?

All hjälp uppskattas!
Citera
2012-06-07, 07:13
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le7els
Tjena! Ska på summerburst och tänkta fixa några piller till mig och gänget, frågan är vad är "bäst"? Ingen av oss har testat innan men vill göra det nu. Ska det vara MDMA i eller inte? Är det bra med rena mdma piller eller dom blandat med koffein, mde etc?

All hjälp uppskattas!
Ja du vill ha MDMA i din tablett.. Om du vill uppleva ruset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in