Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-23, 23:31
Medlem
lugna ner digs avatar
Tjack + MDMA är dock himla kul. Det är perfekt. Man är speedad och har extremt mycket energi till att dansa hela natten och samtidigt har man ett grymt E-rus på det. Man landar inte lika hårt och man kommer igång snabbare.
Citera
2013-02-24, 08:10
Medlem
Pipharens avatar
Då kanske bk-MDMA är något för dig istället. Mer speedat rus, ingen cocktail.
Citera
2013-02-24, 12:20
Medlem
Senaste 2 gångerna jag droppat så har jag fått lite ont i öronen dagen efter.

Någon som känner igen sig i det? Har inte haft så överdrivet hög musik på, vet inte riktigt vad det kan bero på?
Citera
2013-02-24, 13:16
Medlem
gebbes avatar
Igår körde jag mdma för första gången sedan nyårsafton, har nog kört runt 10 ggr totalt senaste året. Jag bombade 200mg sen 100mg till efter 1 timme, det gick en timme till och kännde knappt av det så slutade med att jag drog en lina varje kvart fram tills jag även snortat 300mg. Flera kompisar har tagit ifrån samma batch och säger att det är bra kvalite.

Visst blev jag lite mysig och så där men jag kände absolut inte rush som man brukar känna och att allt är överväldigande. Mitt närminne försvann helt efter ett tag men fick inga hallisar som man kan få om man tar alldles för mycket.

Man har ju läst att E tappar sin kärlek efter ett tag och undrar nu om jag helt enkelt tagit det för ofta på kort tid och nu för nöjja mig med ett halvsketet rus även om jag trycker i mig 0.6g.
Citera
2013-02-24, 13:25
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gebbe
Igår körde jag mdma för första gången sedan nyårsafton, har nog kört runt 10 ggr totalt senaste året. Jag bombade 200mg sen 100mg till efter 1 timme, det gick en timme till och kännde knappt av det så slutade med att jag drog en lina varje kvart fram tills jag även snortat 300mg. Flera kompisar har tagit ifrån samma batch och säger att det är bra kvalite.

Visst blev jag lite mysig och så där men jag kände absolut inte rush som man brukar känna och att allt är överväldigande. Mitt närminne försvann helt efter ett tag men fick inga hallisar som man kan få om man tar alldles för mycket.

Man har ju läst att E tappar sin kärlek efter ett tag och undrar nu om jag helt enkelt tagit det för ofta på kort tid och nu för nöjja mig med ett halvsketet rus även om jag trycker i mig 0.6g.
Det låter definitivt som att du borde ta det lugnt på den serotonerga fronten åtminstone några månader. På 0,6 gram borde du fortfarande ha fått tydlig effekt om dina vänner upplever kvaliteten som god, men hur som helst bör det här ses som en varningsklocka för din del.
Citera
2013-02-24, 15:14
Medlem
Fitipaldis avatar
Har en liten fraga om mdma i kristallform:
Befinner mig i Goa for tillfallet, och det har blivit en del fest med tillhorande mdma senaste manaderna. Vi ar nagra stycken som reser, och har kopt fran lite olika stallen fran gang till gang. Vanligtvis har jag upplevt helt fantastiska mdma-rus (kan namnas att jag provade for forsta gangen under nyarshelgen), men efter att ha kopt det billigaste mdmat pa stranden nagra ganger har jag upplevt riktigt taskiga snetandningar. Jag mar illa aven om jag inte spyr, kanner mig nagot asocial, kanner absolut inte for att dansa osv. Det markliga ar att mina vanner som har tagit samma mdma som mig sager att det ar det absolut basta de nagonsin testat.

Jag har varit forsiktig med dosering osv. sa det ar inte fraga om nagon overdos heller. Vad kan detta bero pa? Kan mdma komma i olika batchar som paverkar en pa olika satt? Eller ar detta mdmat bara bankat med nagon skit som jag inte tal, men som mina vanner verkar gilla?
Citera
2013-02-24, 15:33
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitipaldi
Har en liten fraga om mdma i kristallform:
Befinner mig i Goa for tillfallet, och det har blivit en del fest med tillhorande mdma senaste manaderna. Vi ar nagra stycken som reser, och har kopt fran lite olika stallen fran gang till gang. Vanligtvis har jag upplevt helt fantastiska mdma-rus (kan namnas att jag provade for forsta gangen under nyarshelgen), men efter att ha kopt det billigaste mdmat pa stranden nagra ganger har jag upplevt riktigt taskiga snetandningar. Jag mar illa aven om jag inte spyr, kanner mig nagot asocial, kanner absolut inte for att dansa osv. Det markliga ar att mina vanner som har tagit samma mdma som mig sager att det ar det absolut basta de nagonsin testat.

Jag har varit forsiktig med dosering osv. sa det ar inte fraga om nagon overdos heller. Vad kan detta bero pa? Kan mdma komma i olika batchar som paverkar en pa olika satt? Eller ar detta mdmat bara bankat med nagon skit som jag inte tal, men som mina vanner verkar gilla?
För mig låter det som du är tolerant och uttömd, som bara ger dig avtändning när du brukar det igen. MDMA är något man bör ta några gånger per år om man vill att de alla ska vara fantastiska. Mellan 5-10ggr är lagom per år, för den som vill göra dem magiska. Om man inte brukar massa annat då under tiden, då kan det skita sig också.
Citera
2013-02-24, 15:35
Medlem
Funderar på att droppa ecstasy helt ensam (är första gången för mig), är det verkligen en så dum idé? Jag har läst en del om det och upplevelsen verkar bli bättre om man är med några bra kompisar osv. Men ska jag vänta in kompisarna så måste jag vänta minst 1-2 veckor och det vet jag inte om jag pallar. Åsikter? Är så pass ivrig att jag funderar på att göra det ikväll eller imorgon (är ledig från jobbet så det är inte längre ett problem för mig).
Citera
2013-02-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Funderar på att droppa ecstasy helt ensam (är första gången för mig), är det verkligen en så dum idé? Jag har läst en del om det och upplevelsen verkar bli bättre om man är med några bra kompisar osv. Men ska jag vänta in kompisarna så måste jag vänta minst 1-2 veckor och det vet jag inte om jag pallar. Åsikter? Är så pass ivrig att jag funderar på att göra det ikväll eller imorgon (är ledig från jobbet så det är inte längre ett problem för mig).

Någon?
Citera
2013-02-25, 11:10
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Någon?

Ditt rus kommer inte bli dåligt bara för att du är ensam, men det är som du själv säger att föredra att ta det med polare. Eftersom du älskar alla runt om dig och du är så jävla glad så vill man helst uttrycka det med någon annan, genom kramar, bra snack om varandra osv osv.
Jag personligen hade nog aldrig kunnat ta MDMA/E ensam, då jag blir översocial och fett mysig, så det hade nog slutat med att jag hade tvingat någon att träffa mig, haha.

Men som sagt, vill/kan du bara ta det själv så kör ändå, ruset är så jävla nice ändå!
Citera
2013-02-25, 11:21
Medlem
Sofoses avatar
Citat:
Någon?

Är det första gången du testar mdma är det nog bättre att ta det med vänner. Dels för att du kommer att vara social som fan och dels för att det är säkrare om något mot förmodan skulle gå snett. En sak till tar du själv idag så kommer du garanterat att vara sugen att ta när dina vänner ska ā om1-2 veckor och det är för lite tid i i mellan.

Fast det är riktigt trevligt att ta det själv bra musik film och god fukt plus glass gör en mdma kväll riktigt mysig.

Var noga med att läsa på om mdma innan du tar det vare sig det blir med vänner eller själv. Vitaminer vatten och näring är a och o.
Citera
2013-02-25, 14:00
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Någon?

Skulle defintivit ta med vänner/folk de första gångerna.

Jag har aldrig direkt umgåts med en människa som varit på MDMA när jag själv varit nykter. Funderar på att ta det när min flickvän är med, då jag inte lär lyckas övertyga henne. Blir det jobbigt/konstigt för henne när jag blir så extremt öppen emotionell och kärleksfull...eller kommer det tvärtom göra så hon kanske blir sugen ? Tidigare har människor uppskattat mig påverkad, men det var ju på festival och inte samma sak

Sen undrar jag om det går att rita på MDMA. Slänga på lite musik och rita tills rusets slut, ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in