Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-06, 23:28
Medlem
Tjenare köpte 2 gröna "super mario liknande svamp formade E"
vad ska man tänka på osv, tänkte ta en halv.
Snea?

uppskattar snabba svar!
tack på förhand
Citera
2013-09-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sviinto
Snea?

uppskattar snabba svar!
tack på förhand

det r ingen trip.
jag vill säga omöjligt att snea när serotoninet far ut i hela kroppen. lycka till, ta en hel.
Citera
2013-09-06, 23:35
Medlem
Citat:
Snea?

uppskattar snabba svar!
tack på förhand

Är det första gången? Vet du hur mycket MDMA dom innehåller?
Citera
2013-09-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Är det första gången? Vet du hur mycket MDMA dom innehåller?
Ja första gången, har ingen anning.
Citera
2013-09-07, 02:34
Medlem
Citat:
Snea?

uppskattar snabba svar!
tack på förhand

har provat dessa, tog 1,5h innan dem slog och jag skulle inte säga att det var ett rent mdma rus. Jag hackade dock tänder vilket jag endast gjort på mdma tidigare så någon mdma lär det finnas i. Överlag ett rätt trevligt rus men inte precis som en tablett med bara mdma i.
Citera
2013-09-07, 20:51
Medlem
Hej
Körde 300mg tram igår och ca 0.3mg sub idag vid 1400 är de lungt o köra ca 150 mg mdma nu? Har inte tolerans mot någon av substanserna
Senast redigerad av kurtlarsson 2013-09-07 kl. 20:57.
Citera
2013-09-08, 13:06
Medlem
Ecstasy vs MDMA?

Hej folks!

Jo det gäller Ecstasy som jag fastnat för sen ett tag tillbaka. Ägnar mej dock inte åt nåt omfattande bruk dock utan försöker hålla mej de till mer återhållsamma rekommendationerna.

Hittills har jag bara kommit över de vanliga tabletterna. Det har för det mesta blivit bra trippar, mjukare ibland, fartigare ibland. I helgen kom dock jag och en vän över rent MDMA. Efter lite slarvig research kom jag fram till att 200 mg skulle vara en bra dos. Dels för att vi ändå har viss vana, dels för att jag föredrar en lite drag framför enbart mys.

Det blev en rejäl skjuts i det blå. Jag spydde friskt några gånger. Fick t om hallisar villket var nytt. Inte så att väggarna rörde sej men jag greppade saker som inte fanns där osv. Många timmars minnesluckor blev det också. Periodvis låg vi bara och stönade på varsin fläck i lägenheten. Det hela var på det hela njutbart men väl trippat. Föredrar ändå viss närvaro och detta var nog närmare medvetslöshetens gräns än närvarons ...

Min fråga är alltså vad som hände. Jag var relativt utvilad och uppäten så jag antar att det var dosen som var på tok för hög? Hur ser en lämpligare dos ut? Spelar förresten kroppsvikten in? Har fått olika bud på det men oftast lyder svaret att vanan är den mest avgörande faktorn. (Jag är kvinna på drygt 50 kilo.) Hur ska jag tänka inför nästa gång? Enklast vore väl att bara gå ned i mängd men jag vill inte heller riskera en meskväll då jag som sagt inte kostar på mej detta alltför ofta ...

Hoppas på ett och annat matnyttigt råd!
Citera
2013-09-08, 13:12
Medlem
16.20s avatar
Ecstacy ska innehålla rent MDMA men tyvärr gör det inte alltid det. Om ni fick tag på mycket rent MDMA är 200mg en rätt kraftig dos för nån som är "van", och väger så lite som du. Tänk på att försöka ha uppehåll minst 3 månader mellan du tar det, det är den tid det tar för serotoninreceptorerna att återhämta sig någorlunda där du var innan användningen.

Kör på mindre nästa gång lycka till!
Citera
2013-09-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfeber
Jag är kvinna på drygt 50 kilo.

200mg är ganska mycket för någon som är så liten, tror det är en del av problemet
Citera
2013-09-08, 13:13
Moderator
kvm3s avatar
Två milligram per kilogram kroppsvikt brukar ofta kallas för en övre gräns av vad man kan ta till sig - får man i sig för mycket så blir det överflödiga till MDA i kroppen vilket är desto mer hallucinogent. Jag skulle råda dig att ta hälften så mycket nästa gång (men vänta helst några månader innan du kör igen).
Citera
2013-09-08, 13:14
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfeber
Hej folks!

Jo det gäller Ecstasy som jag fastnat för sen ett tag tillbaka. Ägnar mej dock inte åt nåt omfattande bruk dock utan försöker hålla mej de till mer återhållsamma rekommendationerna.

Hittills har jag bara kommit över de vanliga tabletterna. Det har för det mesta blivit bra trippar, mjukare ibland, fartigare ibland. I helgen kom dock jag och en vän över rent MDMA. Efter lite slarvig research kom jag fram till att 200 mg skulle vara en bra dos. Dels för att vi ändå har viss vana, dels för att jag föredrar en lite drag framför enbart mys.

Det blev en rejäl skjuts i det blå. Jag spydde friskt några gånger. Fick t om hallisar villket var nytt. Inte så att väggarna rörde sej men jag greppade saker som inte fanns där osv. Många timmars minnesluckor blev det också. Periodvis låg vi bara och stönade på varsin fläck i lägenheten. Det hela var på det hela njutbart men väl trippat. Föredrar ändå viss närvaro och detta var nog närmare medvetslöshetens gräns än närvarons ...

Min fråga är alltså vad som hände. Jag var relativt utvilad och uppäten så jag antar att det var dosen som var på tok för hög? Hur ser en lämpligare dos ut? Spelar förresten kroppsvikten in? Har fått olika bud på det men oftast lyder svaret att vanan är den mest avgörande faktorn. (Jag är kvinna på drygt 50 kilo.) Hur ska jag tänka inför nästa gång? Enklast vore väl att bara gå ned i mängd men jag vill inte heller riskera en meskväll då jag som sagt inte kostar på mej detta alltför ofta ...

Hoppas på ett och annat matnyttigt råd!

Har endast kört på dutchbatchar och fyfan vilket tryck de är i dem, mdma-hallisar (MDA) är inte alls ovanligt, jag skulle säga att det är dosen som avgör. Det bästa du kan göra är att köpa en batch, ta reda på namnet och kolla upp den på pillreports. Även hur mdma:t är tillverkat kan ju spela roll, med hela safroloil processen osv. 200mg + så ligger jag o krälar med ögonvobbel
Citera
2013-09-08, 13:14
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Ecstasy vs MDMA? infogad.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem