Jag skulle absolut inte ta det om det inte är ett märkt jävla ställe, typ rave så att det enda man ser är lasrar och skit. Annars är det hemskt lätt att nojja över sina tefatspupiller och skit, inte alls mysigt.
Jag brukar köra på säkra sidan att försöka tajma så de slår när man väl kommer in
Gillar inte kolla vakterna i ögonen.
Fasen hittar jag aldrig E för hmpf!
Korspostat från annat håll, passar nog bättre här.
Jag har under helgen käkat 7-8 gram tramadol, och jag ska ta MDMA till helgen, tror ni att trammet kommer påverka MDMA-ruset negativt? Jag tänker att tram ju frisätter serotonin och med tanke på den stora mängden kanske inte hjärnan hinner komma i balans under veckan? Att tram har kort halveringstid vet jag, men det har ju inget med hjärnbalansen att göra. Jag tror själv inte det ska ha nån påverkan eftersom jag inte känner av samma serotoninbrist man kan känna efter t.ex en natt på E, men jag vet inte.
Korspostat från annat håll, passar nog bättre här.
Jag har under helgen käkat 7-8 gram tramadol, och jag ska ta MDMA till helgen, tror ni att trammet kommer påverka MDMA-ruset negativt? Jag tänker att tram ju frisätter serotonin och med tanke på den stora mängden kanske inte hjärnan hinner komma i balans under veckan? Att tram har kort halveringstid vet jag, men det har ju inget med hjärnbalansen att göra. Jag tror själv inte det ska ha nån påverkan eftersom jag inte känner av samma serotoninbrist man kan känna efter t.ex en natt på E, men jag vet inte.
Vad tror ni?
Jag hade väntat ett tag med droger som frisätter stora mängder serotonin om jag var du, tar man inte några pauser emellan försvinner väl E "magin" också.