Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-23, 17:54
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Jag skulle absolut inte ta det om det inte är ett märkt jävla ställe, typ rave så att det enda man ser är lasrar och skit. Annars är det hemskt lätt att nojja över sina tefatspupiller och skit, inte alls mysigt.
Citera
2012-10-23, 18:19
Medlem
Jag brukar köra på säkra sidan att försöka tajma så de slår när man väl kommer in
Gillar inte kolla vakterna i ögonen.
Fasen hittar jag aldrig E för hmpf!
Citera
2012-10-23, 18:32
Medlem
Beror väl på hur starka dom är, men är inte mer än 150mg/intag onödigt?
Är inte nån expert men verkar finnas en hel del bra information i den här tråden: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=55242
Citera
2012-10-23, 18:37
Moderator
kvm3s avatar
Tråden ecstacy 2st infogad.

/Mod
Citera
2012-10-23, 23:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Beror väl på hur starka dom är, men är inte mer än 150mg/intag onödigt?
Är inte nån expert men verkar finnas en hel del bra information i den här tråden: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=55242
Beror på vad man tänkt göra.150 mg och bara mys med någon man tycker om är underbart.
Citera
2012-10-24, 00:06
Bannlyst

Jag har under helgen käkat 7-8 gram tramadol, och jag ska ta MDMA till helgen, tror ni att trammet kommer påverka MDMA-ruset negativt? Jag tänker att tram ju frisätter serotonin och med tanke på den stora mängden kanske inte hjärnan hinner komma i balans under veckan? Att tram har kort halveringstid vet jag, men det har ju inget med hjärnbalansen att göra. Jag tror själv inte det ska ha nån påverkan eftersom jag inte känner av samma serotoninbrist man kan känna efter t.ex en natt på E, men jag vet inte.

Vad tror ni?
Citera
2012-10-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskar

Jag har under helgen käkat 7-8 gram tramadol, och jag ska ta MDMA till helgen, tror ni att trammet kommer påverka MDMA-ruset negativt? Jag tänker att tram ju frisätter serotonin och med tanke på den stora mängden kanske inte hjärnan hinner komma i balans under veckan? Att tram har kort halveringstid vet jag, men det har ju inget med hjärnbalansen att göra. Jag tror själv inte det ska ha nån påverkan eftersom jag inte känner av samma serotoninbrist man kan känna efter t.ex en natt på E, men jag vet inte.

Vad tror ni?
Jag hade väntat ett tag med droger som frisätter stora mängder serotonin om jag var du, tar man inte några pauser emellan försvinner väl E "magin" också.
Citera
2012-10-24, 21:50
Medlem
deyys avatar
Jag tänkte ta MDMA på fredag men undrar om man kan ta ~200mg tramadol på morgonen runt 8.00?
Kommer inta MDMA cirka 12 timmar efter tramadol-intaget
Citera
2012-10-28, 10:21
Medlem
Towelie.3gss avatar
Är det mdma kristaller man ska köpa eller går det lika bra med ecstasy? Kan få tag i båda.
Som jag har förstått det:

Mdma kristaller:
Positivt: ren produkt, bara mdma
Negativt: svårt att dosera, behöver våg

Ecstasy:
Positivt: lätt att dosera , bara slänga ner en knapp
Negativt: är utblandat med andra substanser.
Citera
2012-10-28, 11:10
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towelie.3gs
Är det mdma kristaller man ska köpa eller går det lika bra med ecstasy? Kan få tag i båda.

Mdma kristaller:

Ecstasy:
Själv köper jag nästan enbart kristaller. Att köpa knappar man inte vet någonting om är lite som att köpa grisen i säcken.
Citera
2012-10-28, 11:59
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towelie.3gs

Mdma kristaller:

Ecstasy:
Jag föredrar kristaller. Du behöver inte våg, köper du ett gram är det bara att höfta fyra lika stora linor, +- några mg spelar ingen roll med mdma.
Citera
2012-10-28, 13:46
Medlem
+- med mdma spelar jäkligt mycket roll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här