Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-30, 01:20
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolarn
Har en kompis som tar med sig Eva till nyårsfesten vi ska på, där kommer det även finnas cb och alkohol.
Har aldrig testat E innan, så jag undrar över era synpunkter. Borde jag blanda allt eller kanske avstå något? Och kommer jag kunna vara på festen utan att göra bort mig helt och hållet?
Det är bara blanda allt.
Citera
2011-12-30, 04:30
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Har en kompis som tar med sig Eva till nyårsfesten vi ska på, där kommer det även finnas cb och alkohol.
Har aldrig testat E innan, så jag undrar över era synpunkter. Borde jag blanda allt eller kanske avstå något? Och kommer jag kunna vara på festen utan att göra bort mig helt och hållet?
Drick dig lagom full, inte dyngrak och inte snudd på nykter och svälj. Spara rökat tills att du börjar komma ned. Finns risk för att du gör bort dig ja, kan ingen här svara säkert på.
Citera
2011-12-30, 05:35
Medlem
redbullcolas avatar
Får man fråga vilka E det är om du vet alltså (namn)
Citera
2011-12-30, 12:32
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Drick dig lagom full, inte dyngrak och inte snudd på nykter och svälj. Spara rökat tills att du börjar komma ned. Finns risk för att du gör bort dig ja, kan ingen här svara säkert på.
Jo det är ju individuellt, men om du gissar?
Citera
2011-12-30, 14:53
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullcola
Får man fråga vilka E det är om du vet alltså (namn)
Blåa mussepigg heter dem. Om det som sägs i den här tråden stämmer avstår jag.
https://www.flashback.org/t1206993
Någon som stött på dessa nyligen och kan bekräfta? Tänkte eftersom tråden är rätt gammal kanske det finns en chans att vi fått äkta vara?
Citera
2011-12-30, 15:00
Medlem
Citat:
Jo det är ju individuellt, men om du gissar?
Om du låter mig gissa så skulle jag säga att JA du kommer antagligen ha lite ångest dagen efter p.g.a. att du kanske sagt saker till personer som du inte skulle säga annars o.s.v. Men fördelarna kommer väga upp nackdelarna 1000 gånger om! Körde min första gång på nyår och det var obeskrivligt.
Citera
2011-12-30, 16:02
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped
Om du låter mig gissa så skulle jag säga att JA du kommer antagligen ha lite ångest dagen efter p.g.a. att du kanske sagt saker till personer som du inte skulle säga annars o.s.v. Men fördelarna kommer väga upp nackdelarna 1000 gånger om! Körde min första gång på nyår och det var obeskrivligt.
Haha då ska jag tuta och köra! Tack för svar
Citera
2011-12-31, 05:19
Medlem
smuckies avatar
Riktigt bra guide!
Citera
2011-12-31, 11:59
Medlem
Citat:

Alibidrick lite långsamt på en öl (du vill inte förstöra det fina E-ruset med för mycket alkohol) och spara gräset tills du ska sova.

Du kommer att göra bort dig helt och hållet.
Citera
2011-12-31, 13:41
Medlem
Stolarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munchies
Alibidrick lite långsamt på en öl (du vill inte förstöra det fina E-ruset med för mycket alkohol) och spara gräset tills du ska sova.

Du kommer att göra bort dig helt och hållet.
Haha massa öl, en feting, en gubbe tjo och E på det. Vad kan möjligtvis gå fel?

Nej men tror jag passar på E då det verkar som vi fått något som inte innehåller mdma
Citera
2012-01-02, 01:29
Medlem
listigts avatar
Hur mycket MDMA innehåller vanligtvis en knapp?
Citera
2012-01-02, 01:48
Medlem
AnfallPsykfalls avatar
Hejhej
Är det dumt att köra E första gången på en festival som Emmaboda? Ska man testa innan och veta vad det handlar om eller spara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in