Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hände inte mkt. Blev "at eeze", "comfy" osv. Annars inget. Iblaaaaand svängde det till lite när jag rörde mig.

Aja, får väl snorta rent MDMA om en månad då.
Tycker inte MDMA är så mycket mer än att man blir flummig och glad i ett par timmar (trots 500 mg + doser på ett par timmar), antingen är våra hjärnor kassa och halvt immuna mot MDMA eller så är MDMAruset djävligt hypat.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-05-05 kl. 20:47.
Citera
2013-05-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Tycker inte MDMA är så mycket mer än att man blir flummig och glad i ett par timmar (trots 500 mg + doser på ett par timmar), antingen är våra hjärnor kassa och halvt immuna mot MDMA eller så är MDMAruset djävligt hypat.

Jag upplever MDMA på det här viset också. Jag uppskattar ruset mer om jag röker på, en kombination som gör mycket med min "roll".
Citera
2013-05-05, 21:24
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Kan vara värt att peta i sig 5-HTP dagligen innan intag av mdma för att garantera att man får maximal effekt.
Citera
2013-05-06, 09:11
Medlem
benadryls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
känner inget psykologiskt behov efter mdma. tycker fortfarande att mina vardagar,helger och sena nätter är roliga och givande, nykter som onykter. det finns människor som behärskar droger, och inte låter drogen sluka ens liv och ens trevliga stunden, sen finns det människor som ska ge blanka fan i droger. du verkar vara en av dem.

du behärskar den och du har superkul alltid. grattis. du är en av hundra. du är 19?? låt mig veta när du droppat E i 10 år "säkert". Visst E var inte min grejj men detta var 90-tal så well
Citera
2013-05-06, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
du behärskar den och du har superkul alltid. grattis. du är en av hundra. du är 19?? låt mig veta när du droppat E i 10 år "säkert". Visst E var inte min grejj men detta var 90-tal så well

19 o petat i mig steroider i 10år....hehehe ja så rätt. jag ber om ursäkt för att du förstörde din hjärna på det, de gör inget.
Citera
2013-05-06, 18:32
Medlem
knark-o-musiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Bensodiazepiner binder till GABA A-receptorer.
SSRI är selektiva serotoninåterupptagshämmare för Serotonin-receptorer.

Så ja, det är helt olika saker.
Tips på SSRI som är bra efter MDMA?
Finns bara Citalopram på SR, är det nåt att ha?
Citera
2013-05-06, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Beställ från Silk Road? Har fungerat hur bra som helst för mig!

Yepp SR funkar utmärkt, ge det ett försök!
Citera
2013-05-06, 18:38
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-o-musik
Tips på SSRI som är bra efter MDMA?
Finns bara Citalopram på SR, är det nåt att ha?
Prozac (fluoxetine) fungerar och jag tror Citalopram lär fungera lika bra.
Citera
2013-05-06, 18:43
Medlem
knark-o-musiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Prozac (fluoxetine) fungerar och jag tror Citalopram lär fungera lika bra.
Thx, funkar SSRI bra mot at? Asså är det skönt att ta det några dar efter MDMA?
Citera
2013-05-06, 19:04
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-o-musik
Thx, funkar SSRI bra mot at? Asså är det skönt att ta det några dar efter MDMA?
Tar du det dagen efter du tar MDMA kommer det hjälpa mot de bieffekterna man annars kan uppleva efteråt.
Citera
2013-05-07, 03:58
Medlem
benadryls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
19 o petat i mig steroider i 10år....hehehe ja så rätt. jag ber om ursäkt för att du förstörde din hjärna på det, de gör inget.

inget förstörs men som du peppa E. du kan inte vara gammal. vill man leka frisbee med hjärnan så visst och jag förutsätter att du alltid labtestar dina e eller molly. MDMA. ok! lek med det i 10 år och blanda gärna upp med svampar och sånt...

seriöst! ta inte molly. varför skall du ? ta kola om ngt
Citera
2013-05-07, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
inget förstörs men som du peppa E. du kan inte vara gammal. vill man leka frisbee med hjärnan så visst och jag förutsätter att du alltid labtestar dina e eller molly. MDMA. ok! lek med det i 10 år och blanda gärna upp med svampar och sånt...

seriöst! ta inte molly. varför skall du ? ta kola om ngt

alla individer är individuella, alla individer tar individuell skada av deras val. alla individer gör ett eget val. ecstasy har inte påverkat mitt liv nämnvärt och det är ingenting jag tänker på. hur ofta, hur mycket tog du? jag tar på min höjd 2gånger om året. utöver det lever jag ett hälsosamt liv med fokus på träning och kost.detta har pågått i flera flera år.
Senast redigerad av testocyp 2013-05-07 kl. 08:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in