Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Skulle defintivit ta med vänner/folk de första gångerna.
Jag har aldrig direkt umgåts med en människa som varit på MDMA när jag själv varit nykter. Funderar på att ta det när min flickvän är med, då jag inte lär lyckas övertyga henne. Blir det jobbigt/konstigt för henne när jag blir så extremt öppen emotionell och kärleksfull...eller kommer det tvärtom göra så hon kanske blir sugen

? Tidigare har människor uppskattat mig påverkad, men det var ju på festival och inte samma sak
Sen undrar jag om det går att rita på MDMA. Slänga på lite musik och rita tills rusets slut, ungefär.
Tror hon kommer bli sugen på att ta, hon med. Men vill du verkligen göra henne till en knarkare?
Jag brukade ta mdma med ett ex som vägrade ta någon drog. Det blev ibland lite komiskt för när vi lite pliktskyldigt låg och myste osv, så låg man där med vetskapen att en påse mdma ligger några meter ifrån en i lådan, då var det lätt hänt att man "äh nu behöver jag lite sånt här!" och hon fnissade till för hon visste att det skulle innebära en extra kärleksfull Lingonkuk.
Och jag avslöjade även en gång under ruset att jag varit otrogen, LOL.
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Ta en pause från serotogena droger i ungefär 2-3 månader och testa igen, din serotonin nivå är antagligen rätt låg efter ditt "missbruk".
Googla: "MDMA loss of magic" för mer information.
Jag har en högst ovetenskaplig och empiriskt byggd teori om att serotonerga droger snarare snabbt höjer toleransen, istället för att sänka ens serotoninnivåer (vilket det dock såklart gör i viss mån). För när jag kört tex. MDMA några gånger, och tar det igen i samma dos med för kort mellanrum, då blir det ett högst mediokert rus. MEN om jag dubblar eller tripplar dosen då är magin där igen, kan till och med bli ett starkare rus beroende på dosering.
Detta är ju självklart inte att rekommendera eftersom man hamnar på för höga doser till slut men att göra så nån gång sällan kan man nog komma undan med.