Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-31, 14:17
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Har lite e och undrar hur många ska man ta första gången tycker ni?

det är vita versace (inte dubbeldoppade eller vad de kallas) enligt pillreports.com ska de innehålla ungefär 75mg mdma.. Har provat en förut fick bara större pupiller.. Vågar man dra till med två på en gång? vill helst få mig en trevlig upplevelse

Edit: hur ska polaren göra? han har aldrig testat innan, hur många vågar han ta?

Jag fick rådet att dubbeldroppa första gången jag tog och det var nog inte så smart Slog lite hårdare än jag hade hoppats... Hade väntat mig att det skulle smyga sig på, men där hade jag fel. Tycker att du ska ta en och känna av, sen ladda med en till.
Citera
2006-12-31, 14:51
Medlem
rent mdma ikväll då gott folk, får se om det går o göra det goda ännu godare en liten fråga är ju dock om man orkar dra igång vid typ 17 o sen fylla på allt eftersom eller blir man helt slutkörd efter ett tag? hoppas på att det bara är o röja på wish me luck hehe
Citera
2006-12-31, 16:26
Medlem
pebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Jag fick rådet att dubbeldroppa första gången jag tog och det var nog inte så smart Slog lite hårdare än jag hade hoppats... Hade väntat mig att det skulle smyga sig på, men där hade jag fel. Tycker att du ska ta en och känna av, sen ladda med en till.

ok gör så vi har 3 var
Citera
2006-12-31, 17:43
Medlem
pebs avatar
Undrar en till sak kan man röka cannabis innan man tar e utan att förstöra ruset?
Citera
2006-12-31, 17:52
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Undrar en till sak kan man röka cannabis innan man tar e utan att förstöra ruset?
Rök efteråt tycker jag, då ni känner att det börjar gå ner..
CB boostar upp det litegrann och blir en skön landning.
Jag tycker inte man ska röka UNDER ruset.
Citera
2007-01-03, 15:32
Medlem
iQ-BrisTs avatar
Blir fan sugen på att ta E nu när jag läser det här
Citera
2007-01-03, 23:56
Medlem
A U R O R As avatar
Jag drack en flarre vin och tog sen festa till det med lite E.
Jag tog först 2 och sen efter en halv timme en till. efter en och en halv timma kännde jag fortfarande inget. då to tog jag 1 till, efter ett tag började allt ordna upp sig. men sen så drack jag knappt en mun öl innan jag började spy likt en brandslang. och nu min fråga ; var gick det snett?
Citera
2007-01-04, 00:04
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A U R O R A
Jag drack en flarre vin och tog sen festa till det med lite E.
Jag tog först 2 och sen efter en halv timme en till. efter en och en halv timma kännde jag fortfarande inget. då to tog jag 1 till, efter ett tag började allt ordna upp sig. men sen så drack jag knappt en mun öl innan jag började spy likt en brandslang. och nu min fråga ; var gick det snett?

Jag har råkat ut för konstiga E (var dock inga E) som inhandlades på nyårsafton. Dessa gav upphov till kräkningar, mycket kräkningar, och ingen E-känsla.. alls.

Vilka E tog du? Alltså, hur såg de ut?
Citera
2007-01-11, 13:42
Medlem
Första gånge var inte kul för mig. var nervös för vad som skulle hända, skulle snuten se mig när man är på väg hem på natten/morgonen, skulle man helt plötsligt tappa all fattning och börja puckla på någon eller skulle jag falla död på golvet...

WOW efter min första gång så sa jag till mig själv och minna kompisar, Aldrig mer.

Sen kom det den där dagen, nu när jag visste hur det kändes så kanske det inte var allt för kasst. Andra gången var ok, kände mycket bättre än den första, det var ingen fara då jag visste då att jag var säker hos mina polare.

Veckorna gick och det kom en till dag (no way ) HELT anorlunda, denna gång var det himmelriket själv som jag svävade runt. allt var så skönt, jag hade inga problem alls, då kanske för att jag fick en tanke att jag skulle slunga 3 på engång. Skål sades det och sen vaknade jag upp efter några timmar, ur något sorts tranc som jag hade hamnat i, ingen fara dock men helt paff var jag då det hade gått ca 3 timmar och jag vet bara av att jag satt och tittade upp i taket där de hade instalerat något sorts ljus och lyssnade på en massa musik. WOW det var riktigt nice.

Vet inte om det är klokt av mig att nämna hur jag mådde förstagången men det var en del av storien. Ursäkta för denna break i et fantastikt bra FAQ.
Citera
2007-01-11, 13:54
Medlem
blejsers avatar
Tänkte att det är lika bra att dubbelkolla i denna tråd också.

Lacoste som finns i stockholmsområdet, är de verkligen så dåliga som folket här på FB verkar tycka?
Jag har nämligen hört ganska bra om dem från annat håll.
Citera
2007-01-14, 05:11
Medlem
Kollar igenom tråden men hittar inte svar på denna fråga:

Om en person som står på ett SSRI-preparat vill ta E och få bra effekt, hur gå till väga? Funkar det att helt enkelt skita i SSRI:n några dagar innan intag av E, eller är det "kört"?

Och fråga nummer två: Är det samma symptom på att blanda Amfetamin med SSRI?!?! Är i så fall en eventuell lösnins den samma?

Mvh
Citera
2007-01-22, 23:32
Medlem
A U R O R As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Jag har råkat ut för konstiga E (var dock inga E) som inhandlades på nyårsafton. Dessa gav upphov till kräkningar, mycket kräkningar, och ingen E-känsla.. alls.

Vilka E tog du? Alltså, hur såg de ut?

De första jag tog kommer jag inte riktigt ihåg hur de såg ut.
Men den tror jag var orange den kan ha varit röd med men jag tror mest den var orange. Alltså jag fick ju sjukt bra tripp. så visst var det e allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in