Första gånge var inte kul för mig. var nervös för vad som skulle hända, skulle snuten se mig när man är på väg hem på natten/morgonen, skulle man helt plötsligt tappa all fattning och börja puckla på någon eller skulle jag falla död på golvet...
WOW efter min första gång så sa jag till mig själv och minna kompisar, Aldrig mer.
Sen kom det den där dagen, nu när jag visste hur det kändes så kanske det inte var allt för kasst. Andra gången var ok, kände mycket bättre än den första, det var ingen fara då jag visste då att jag var säker hos mina polare.
Veckorna gick och det kom en till dag (no way

) HELT anorlunda, denna gång var det himmelriket själv som jag svävade runt. allt var så skönt, jag hade inga problem alls, då kanske för att jag fick en tanke att jag skulle slunga 3 på engång. Skål sades det och sen vaknade jag upp efter några timmar, ur något sorts tranc som jag hade hamnat i, ingen fara dock men helt paff var jag då det hade gått ca 3 timmar och jag vet bara av att jag satt och tittade upp i taket där de hade instalerat något sorts ljus och lyssnade på en massa musik. WOW det var riktigt nice.
Vet inte om det är klokt av mig att nämna hur jag mådde förstagången men det var en del av storien. Ursäkta för denna break i et fantastikt bra FAQ.