Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-27, 15:00
Bannlyst
Hjälp!

Hej jag och en polare testade e igår för första gången. Vi tog 2 rosa tulpaner. Det vart en bra första gång då ruset vart kontrollerat och vi satt bara och utforskade drågen hemma hos mig. Ingen av oss mådde dåligt på något sätt under hela ruset eller efter / dagen efter. Vi båda är cb vardagsrökare och är inte vana vid andra droger. Eftersom vi tog så lite igår så tänkte vi ta 3-4st idag. Tycker ni att vi ska ta det idag igen? Hälsoskäl, rus effect mm. tack
Citera
2007-01-27, 15:38
Medlem
MYRSLOKENs avatar
2 E första gången av sådan dunderkvalité är inte lite.
Och ni behöver inte 3-4 E idag, så himla onödigt att höja toleransen på två E gångar. För efter en gång har man ingen tolerans alls i stort sätt. Men byggs upp snabbt, då man i nyhetensbehag vill göra det igen o igen...

Men eftersom ni redan börjat fundera på det så vet jag att ni kommer ta dem..
För mig var det kanske först fjärde gången jag tog 2 st samtidigt. "standard" e iofs, men det räckte och blev över så det gjorde inget.
Tulpanerna är så jävla bra också, så antingen sparar ni dem, eller så tar ni då samma dos som igår.
Framgick inte hur ni tog dem igår?. Tillsammans på en gång?
Om inte, så i såfall ta båda på en gång i dag då. Ger ett bättre skjuts än att hålla på o dela upp o ha sig.

Har aldrig mått dåligt efter en E gång faktiskt, så det måste man inte..

(Har aldrig mått dåligt UNDER ruset heller. )
Citera
2007-01-27, 16:36
Bannlyst
Vi svalde 1 20:00 snortade en halv 20:20 och svalde även då sista halvan.
Citera
2007-01-29, 00:18
Medlem
peerkas avatar
Har en fråga om att berätta för mkt när man är påvärkad, fick erbjudande igår om att köpa så tänkte testa de för första gången Men I mina yngre dagar när ja drack rätt mycket alkohol så snacka man juh en massa skit under fyllan så om man tänker på att man inte vill säga något fel kan man kontrollera de ? eller bryr mig sig inte om de när man är påvärkad sorry om detta blev lite krångligt hehe, men hoppas någon förstod

Peace
Citera
2007-01-29, 00:25
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerka
Har en fråga om att berätta för mkt när man är påvärkad, fick erbjudande igår om att köpa så tänkte testa de för första gången Men I mina yngre dagar när ja drack rätt mycket alkohol så snacka man juh en massa skit under fyllan så om man tänker på att man inte vill säga något fel kan man kontrollera de ? eller bryr mig sig inte om de när man är påvärkad sorry om detta blev lite krångligt hehe, men hoppas någon förstod

Peace

Du behöver inte oroa dig för att säga elaka saker på något sätt iaf.
Citera
2007-01-29, 00:38
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerka

Peace

Det är dina innersta hemligheter du ska oroa dig över om något. För dina närmaste kan det vara soft att tala ut om tunga grejer, men försök att tänka dig för om du är med såna som du inte är så bekant med; det är svårt, men försök föreställa dig hur det skulle vara i vanliga fall.
Citera
2007-01-29, 01:27
Bannlyst
hahaha man kan verkligen prata på om "känsliga" saker, i lördags va vi fyra snubbar som satt och E:a jag kom på den smarta idén med en "snack cirkel" och där satt vi fyra killar i en ring av stolar mitt i köket utan bord och pratade ut om det mesta. Sjukt roligt. och som sagt...man behöver inte oroa sig för att säga något elakt iaf.

Frid!

Edit: stavfel
Citera
2007-01-29, 02:59
Medlem
Tirips avatar
Usch första gången jag tog e snackade jag en amssa skit,och berättade massa saker jag inte skulle sagt i vanliga fall. ehh orka bry sig,det är endå det bästa man varit med om så
Citera
2007-01-29, 14:40
Medlem
peerkas avatar
Okej, tack så mycket för alla svar får hoppas på en trevligt helg då
Citera
2007-01-30, 10:11
Bannlyst
Du har garanterat en trevlig helg framför dig
Citera
2007-01-31, 03:50
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
i helgen ska jag nog köpa 1-2 knappar 150kr/st är det bra pris? vad det är för 'märke' har jag ingen aning om. ska jag köra på knapp endast eller?
Citera
2007-01-31, 05:11
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
2 E första gången av sådan dunderkvalité är inte lite.
Och ni behöver inte 3-4 E idag, så himla onödigt att höja toleransen på två E gångar. För efter en gång har man ingen tolerans alls i stort sätt. Men byggs upp snabbt, då man i nyhetensbehag vill göra det igen o igen...

Men eftersom ni redan börjat fundera på det så vet jag att ni kommer ta dem..
För mig var det kanske först fjärde gången jag tog 2 st samtidigt. "standard" e iofs, men det räckte och blev över så det gjorde inget.
Tulpanerna är så jävla bra också, så antingen sparar ni dem, eller så tar ni då samma dos som igår.
Framgick inte hur ni tog dem igår?. Tillsammans på en gång?
Om inte, så i såfall ta båda på en gång i dag då. Ger ett bättre skjuts än att hålla på o dela upp o ha sig.

Har aldrig mått dåligt efter en E gång faktiskt, så det måste man inte..

(Har aldrig mått dåligt UNDER ruset heller. )

har kollat runt med ganska mycket folk och tulpanerna är KLART överskattade. De har blivit hypade här på forumet och har ett rykte de inte förtjänar. Tyvärr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in