Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linda1988
Vars kan man köpa MDMA eller knappar!? Hittar dom inte nånstans!

Hehe, tror att nån gjort ett nytt acc bara för att kunna fiska kranar.
Citera
2009-01-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Har du varit på Ica o letat elr?

Ja va faktiskt där och frågade idag dom hade inget! Konstigt?

Ne men det verkar inte finnas nått nu, måste börja fixa kontakter... Förut var det alltid nån som kände nån som kände nån men nu känner visst ingen nån.. Nu vill jag börja känna nån!
Citera
2009-01-07, 22:12
Medlem
Fox Mulders avatar
Jag undrar också vart man kan få tag på knappar och dylikt .
Citera
2009-01-07, 22:16
Medlem
Pma mig jag betalar bra
Citera
2009-01-07, 22:17
Medlem
Fox Mulders avatar
Citat:
Pma mig jag betalar bra
Nu blir du ju bannad, Linda.
Citera
2009-01-07, 22:20
Medlem
Skit också!
Citera
2009-01-07, 22:24
Medlem
Fox Mulders avatar
Citat:
Skit också!
Annars så fick polaren en Ecstasykontakt när han började snacka med en kille helt random på spårvagnen. Så bege dig till en stad med spårvagnar och pröva din lycka.
Citera
2009-01-08, 19:45
Medlem
panoramas avatar
Testa knapp för MDMA med hjälp av öl?!

Har hört att man kan "påvisa" MDMA i knappar med hjälp av öl. Någon som vet om det ligger nån sanning i detta?

Testade en knapp jag är lite osäker på (vit stjärna) genom att först släppa ner den i lite vatten. Ingen reaktion. Torkade av den med papper då den avgav gula "rester" på pappret.
Släppte ner den i lite öl på botten av ett glas, och mycket riktigt började den bubbla! Reaction! Vid denna avtorkning gav den inga "rester" på pappret.

Nu är det säkert så att andra kemikalier också reagerar på samma sätt med öl, av någon anledning. Någon som har koll på om samma gäller för BZP, mCPP och övriga helveteskemikalier som inte är önskvärda? I såna fall är testet ju helt meningslöst.

Vet att det finns test-kit, men nu har jag inget sådant att tillgå, så därav mitt hemmatest... Knappen luktar inget vad jag kunde känna, (möjligtvis anis kanske, men kan lika gärna vara inbillning) och smakar lakrits/beskt. Antar att det är ett gott tecken i alla fall.
Citera
2009-01-08, 19:53
Medlem
moffacurrys avatar
Ta E forsta gangen pa Loveparade i Tyskland?
Hur manga ska man ta 2-3 st?
Ar polisen elr dyl nagonting man ska oroa sig for?
Annars ar det ett bra tillfalle elr ska man ta innan o skanna av ?
Skulle uppskattas om ni svarar pa fragorna!
Tack
Citera
2009-01-08, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moffacurry
Ta E forsta gangen pa Loveparade i Tyskland?
Hur manga ska man ta 2-3 st?
Ar polisen elr dyl nagonting man ska oroa sig for?
Annars ar det ett bra tillfalle elr ska man ta innan o skanna av ?
Skulle uppskattas om ni svarar pa fragorna!
Tack
ska svara så gott det går nu i mitt lilla tillstånd här.

Men loveparade och E självklart.

Men lyssna nu här.. E har blivit så jävla farligt så kolla alltid upp först vilka knappar det är, läs på om dom på olika sidor. och är det bra knappar och första gången? börja med 1.

Edit: luddigt skrivet tror jag.. iallafall så finns det folk (IDIOTER) som säljer E som inte ens innehåller MDMA (För det e de du vill åt!) som innehåller annan skit som man inte ens har någon aning om vad dom innehåller därför ska man passa sig med E nu förtiden....

Edit2: behöver du mer svar på frågor gällande E så kör hårt. ska hjälpa dig så gott det går.
Senast redigerad av Musebreak 2009-01-08 kl. 22:22.
Citera
2009-01-18, 23:58
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Folk säger ju att man blir jävligt vänligt och givmild av sig på e. Kan det bli så jävligt att man ger bort dyra värdesaker som mobil och kamera om någon ber en att få den, eller man blir inte helt lättlurad?
Citera
2009-01-19, 00:22
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Folk säger ju att man blir jävligt vänligt och givmild av sig på e. Kan det bli så jävligt att man ger bort dyra värdesaker som mobil och kamera om någon ber en att få den, eller man blir inte helt lättlurad?

hah så snäll blir man inte man har ju lite sj kontroll, men man kan absolut slarva bort saker lättare, sen är man ju givmild på det sättet att man kanske bjuder mer av det man har, men inte så snäll att man skulle ge sin mobil,inte stött på nån sådan än, dvs skulle va möjligt om man va helt borta på E låt oss säga 6-7+, men så mycket är bara dumstridigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in