Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 21:02
  #8725
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam.W
Tur att jag frågade!! Får välja en av dem då...
Jag skulle rekommendera det, ja. Vad är det för betablockerare du äter? En del fungerar avvikande mot vad man kanske förväntar sig.
Citera
2018-02-11, 01:59
  #8726
Medlem
Inderal
Citera
2018-02-11, 20:11
  #8727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
Detta är mitt första inlägg här så jag hoppas att jag gör rätt. Har letat runt i dagar men inte hittat svar på mina frågor och ni verkar veta bäst här

Förra helgen tog jag och två vänner mdma men min fråga gäller den ena, vi kan kalla henne S och hon har aldrig tagit mdma innan. Jag har tagit det ett par gånger men har aldrig hört att någon reagerat så som min vän gjorde.
Hela natten var hon paranoid och sa att det var någon som var efter henne och "dom kommer, dom kommer.." och vred sig i sängen av oro samt hade skakningar i hela kroppen. Hon hade hallucinationer om att en man hade kommit in i lägenheten och lagt sig i sängen med oss och att någon hade stått med en kniv bredvid mig. Många timmar senare spydde hon blod och när hon skulle sova så drömde hon mardrömmar gång på gång, det var som om hon hade fastnat i drömmen och hon var helt genomblött av svett.

Ingen av oss andra reagerade såhär, då hade jag tagit 0,4 g och hon hade tagit lite mindre. Vad kan detta bero på?

Vi är båda två unga kvinnor, 160 cm och väger mellan 50-55 kg.
För stor dos och hon har omvandlat mkt mdma till mda. Mda ger iaf mig sjuka hallicar. Är man då ovan och osäker innan kan nog lätt mda hallicarna ge en otrevliga syner. Har aldrig hänt mig. Sett sinnesjuka saker men har skrattat bort det. Men jag är av gamla skolan och storvuxen grabb. Håller mig till 200-250 mg ger mig perfekt rus och syner. Återdosera jag så är det om jag känner att peaken slår svagt. Annars ger jag f*n i det då det bara ökar dem negativa effekterna
Citera
2018-02-14, 10:41
  #8728
Medlem
Multiplys avatar
Ett lyxproblem kan tyckas men upplever knapparna som extremt jävla starka?
Har i princip aldrig beställt bra e under 220 mg / knapp. Problemet är väl att man efter en rackare har så dålig självinsikt att det lätt blir en till och vips har man 500 mg i sig.

Fråga: Finns det en optimal dos man bör hålla sig till per kväll? Upplever att efter 400mg så börjar mina pupiller spela bordtennis med näsan och får svårt att foka. Vidare, kan man på något sätt få ner pupillerna till mer normala storlekar? Cleareyes gjorde inte jobbet direkt
Citera
2018-02-14, 11:36
  #8729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
Ett lyxproblem kan tyckas men upplever knapparna som extremt jävla starka?
Har i princip aldrig beställt bra e under 220 mg / knapp. Problemet är väl att man efter en rackare har så dålig självinsikt att det lätt blir en till och vips har man 500 mg i sig.

Fråga: Finns det en optimal dos man bör hålla sig till per kväll? Upplever att efter 400mg så börjar mina pupiller spela bordtennis med näsan och får svårt att foka. Vidare, kan man på något sätt få ner pupillerna till mer normala storlekar? Cleareyes gjorde inte jobbet direkt
220 mg är en rejäl jävla dos. Om det nu är 220 mg ren mdma. Optimal dos har ju med din vikt att göra. Tror det är typ 1.25 mg per kg. Över det så kommer fler biverkningar och problem. Men som en annan så uppskattar jag vissa biverkningar tex studsande käke o ögon. Vill gärna få en bra dos omvandlat till mda så hallicarna drar igång. För mig på 100 kg har alltid 175-250 mg varit bra. Utöver det så blir man bra dålig
Citera
2018-02-16, 12:41
  #8730
Medlem
Multiplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googlemenow
220 mg är en rejäl jävla dos. Om det nu är 220 mg ren mdma. Optimal dos har ju med din vikt att göra. Tror det är typ 1.25 mg per kg. Över det så kommer fler biverkningar och problem. Men som en annan så uppskattar jag vissa biverkningar tex studsande käke o ögon. Vill gärna få en bra dos omvandlat till mda så hallicarna drar igång. För mig på 100 kg har alltid 175-250 mg varit bra. Utöver det så blir man bra dålig

Givetvis spelar renheten in i det hela, har kört blåa JPG och Rosa tesla (Säger noll egentligen) men kanske borde dra ner doseringarna helt enkelt.
Citera
2018-02-20, 09:35
  #8731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
Givetvis spelar renheten in i det hela, har kört blåa JPG och Rosa tesla (Säger noll egentligen) men kanske borde dra ner doseringarna helt enkelt.
Försök hitta rena kristaller. Finns bra grejjer på marknaden nu. Annat mot för 10-15 år sedan. Då man bara hitta kristaller apdyrt eller utomlands på fester/festivaler.
Citera
2018-02-21, 12:50
  #8732
Medlem
rockypatel66s avatar
Hur kan man veta om E är rena? Hur känner man det och går det att mäta mängden MDMA i dem?
Citera
2018-02-21, 13:10
  #8733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Hur kan man veta om E är rena? Hur känner man det och går det att mäta mängden MDMA i dem?

Finns självtest för om de innehåller MDMA och finns test för hur mycket MDMA de innehåller (dock behöver man ha en väldigt precis våg till detta): https://www.eztest.com/product/ez-te...2c-b-and-more/ och https://www.eztest.com/product/ez-te...r-mdma-purity/
Citera
2018-02-21, 13:24
  #8734
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evasolo
Finns självtest för om de innehåller MDMA och finns test för hur mycket MDMA de innehåller (dock behöver man ha en väldigt precis våg till detta): https://www.eztest.com/product/ez-te...2c-b-and-more/ och https://www.eztest.com/product/ez-te...r-mdma-purity/

Okej, tack för länkarna.
Men går det att känna av t.ex att det innehåller mycket tjack, på ruset?
Citera
2018-02-21, 13:29
  #8735
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Okej, tack för länkarna.
Men går det att känna av t.ex att det innehåller mycket tjack, på ruset?
Som amatör, nej.
Citera
2018-02-21, 13:44
  #8736
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Som amatör, nej.

Okej, tack för snabbt svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback