Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-27, 17:32
Medlem
Ninjalittles avatar
Okej. Tack för svaren och en för övrigt otroligt bra FAQ! Har skummat igenom tråden och läst FAQ:en men två saker fick jag inte riktigt svar på,

För rent MDMA, är bästa intagningssättet oralt eller nasalt? Om det är nasalt, är det nåt man behöver tänka på, t.ex. att inte dra in det för långt?

Går det att ta flera doser och ända få samma effekt? Dvs. prova 100mg, se om det "räcker" och om inte så tar man 50-100mg till?

En sista sak, om jag ska vara på topp mellan 22-02, när bör intaget ske?
Citera
2006-02-27, 17:55
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Okej. Tack för svaren och en för övrigt otroligt bra FAQ! Har skummat igenom tråden och läst FAQ:en men två saker fick jag inte riktigt svar på,

För rent MDMA, är bästa intagningssättet oralt eller nasalt? Om det är nasalt, är det nåt man behöver tänka på, t.ex. att inte dra in det för långt?

Går det att ta flera doser och ända få samma effekt? Dvs. prova 100mg, se om det "räcker" och om inte så tar man 50-100mg till?

En sista sak, om jag ska vara på topp mellan 22-02, när bör intaget ske?
Ninja..

Blanda MDMA't i lite vatten och drick på hyfsatt tom mage.
Det brukar slå på efter 20 min, så vill du "ligga på topp" 22-02 så ta det 21.45 då ca.
Börja med 100 mg, oftast brukar det gå o fylla på, men du kommer vara igång på det ruset du får 4-5 timmar.. Så ska du fylla på gör det efter 1 timme för bäst effekt, förstärker ruset du har, och du har serotonin kvar till euforin och lovE.
Är det första gången du kör mdma / E så kommer det räcka med 100-150 mg mg, fast du kommer vilja fylla på iaf..

Avslöjandet kan vara ett stort smile, grovt underbett, stora pupiller, och väldigt kramsjuk..=)

Priset var fasligt billigt.. =) *ler* men det är som 4 E mao.. Inte gatupris, men ett bra kompis pris..=)

Hoppas du blev hjälpt..
Citera
2006-02-27, 19:09
Medlem
Trollishs avatar
Tog en kapsel med ett innehåll på 200 mg rent mdma i fredags tyckte det var rätt så svag och passande dos för att bara ta det lungt.

en sen har väl jag knapprat en hel del Extacy innan runt 100-200 tillfällen ca så jag vet inte om det är en bra nybörjar dos,
Fast det var försig över ett år sen jag åt extacy innan detta tillfälle så vem vet.

Men jag tyckte också att landningen på rent mdma var mycket mjukare än extacy piller.
Citera
2006-03-01, 22:29
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Tog en kapsel med ett innehåll på 200 mg rent mdma i fredags tyckte det var rätt så svag och passande dos för att bara ta det lungt.

en sen har väl jag knapprat en hel del Extacy innan runt 100-200 tillfällen ca så jag vet inte om det är en bra nybörjar dos,
Fast det var försig över ett år sen jag åt extacy innan detta tillfälle så vem vet.

Men jag tyckte också att landningen på rent mdma var mycket mjukare än extacy piller.
Landningen på rent mdma är myyyycket mjukare.. Slipper ju at'n av tjack o annat som kan tänkas vara iblandat..

Oj.. vad mycket E du knaprat btw, det kan nog vara skälet till varför du inte tyckte det var så starkt med 200 mg ...
Citera
2006-03-02, 12:18
Medlem
Ninjalittles avatar
Debuterade på E och allt vad centralstimulantia heter igår. Tog två st beiga double cherry... Hyfsat sjuk upplevelse! I efterhand känns det helt underbart... Men jag fick en hel del hallucinationer, både OEV och CEV. Mängder med CEV efteråt när jag skulle sova och mängder med OEV och ljudhallisar precis när det kickade. Men MDMA kanske är så för vissa? När det hade lugnat sig lite kröp det otroligt skönt i heeeeela kroppen, jag blev himla glad och även om jag blev tillputtad av någon som jag delar en hatkärlek med eller om någon sa något taskigt spelade det ingen som helst roll! Hade ingen som helst vilja att gå och dansa dock. Men det kanske beror på att jag inte har det i vanliga fall heller. Någon avtändning är det inte... Det var förvisso riktigt svårt att sova (svettningar, darrningar, frös trots att det var skitvarmt) men efter jag hade sovit en stund var det bara alkoholbakfyllan kvar.

Får ni också helt uppspärrade ögon och darrningar när ni tar E? Jag förväntade mig stora pupiller, men istället poppade hela ögonvitan ut och det var omöjligt att sluta ögonen "halvt"... Fick gå runt och kisa istället så ingen skulle märka något. Något underbett fick jag inte, men mina kinder och tunga var helt söndertuggade när jag vaknade Riktigt häftig drog och den fungerar helt jävla utmärkt till att förgylla stunder som annars också skulle vara helt underbara. Som pricken över i:et... Jag uppskattar verkligen att en viss person var så hjälpsam och tröstade mig under hela trippen! Tack så otroligt mycket!
Citera
2006-03-02, 20:03
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Landningen på rent mdma är myyyycket mjukare.. Slipper ju at'n av tjack o annat som kan tänkas vara iblandat..

Oj.. vad mycket E du knaprat btw, det kan nog vara skälet till varför du inte tyckte det var så starkt med 200 mg ...

Japp som du säger landningen var mycket mjukare. På vanliga piller e krashar man men på rent mdma landar man.

Njea 100-200 är inte så jättemycket i mina kretsar, jag tycker när man börjar komma över 500 så börjar det bli för mycket.
Citera
2006-03-13, 18:59
Medlem
Filmas avatar
Blanda med lustgas? Något som kan rekomendera?
Citera
2006-03-26, 14:58
Medlem
Vissa kan ju dö instant av ecstasy, typ 1 av 1000 eller något har jag för mig? Detta pga. att någon enzym saknas. Min fråga; Borde jag oroa mig över detta? Har ingen lust att dö nu, känner mig lite för ung. Finns det något sätt att testa sig hos farbror doktor för att reda på att man har alla enzymer? Har annars märkt att när jag äter psykoaktiva preparat sitter effekten i längre än för mina polare. Detta borde ju antyda att jag saknar en del enzymer, eller något :P

Tacksam för svar
Citera
2006-03-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andeereyy
Vissa kan ju dö instant av ecstasy, typ 1 av 1000 eller något har jag för mig? Detta pga. att någon enzym saknas. Min fråga; Borde jag oroa mig över detta? Har ingen lust att dö nu, känner mig lite för ung. Finns det något sätt att testa sig hos farbror doktor för att reda på att man har alla enzymer? Har annars märkt att när jag äter psykoaktiva preparat sitter effekten i längre än för mina polare. Detta borde ju antyda att jag saknar en del enzymer, eller något :P

Tacksam för svar

inget jag har hört talas om iaf fast kan hända.
jag skulle inte oroa mig för det, kör på
Citera
2006-03-26, 20:49
Medlem
flowss avatar
Citat:

Tacksam för svar

Jag har hört att man kan dö av jordnötter. Vissa är tydligen allergiska. Vågar jag äta jordnötter?

Skämt åsido, det finns miljarder och åter miljarder med skrönor om droger. Se alltid till att få källa till alla idiotpåståenden du hör (även de som verkar sanna, och de du vill tro är sanna).

Vad är det för 'psykoaktiva preparat' du äter?
Citera
2006-03-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Jag har hört att man kan dö av jordnötter. Vissa är tydligen allergiska. Vågar jag äta jordnötter?

Skämt åsido, det finns miljarder och åter miljarder med skrönor om droger. Se alltid till att få källa till alla idiotpåståenden du hör (även de som verkar sanna, och de du vill tro är sanna).

Vad är det för 'psykoaktiva preparat' du äter?

Tja, tror jag läste på erowid att 1 av 1000 dör instant pga att dom saknar en enzym, kan kolla upp exakt imorn. De "psykoaktiva ämnena" jag brukar inta är thc och tramadol. Min effekt brukar då sitta i 5-10 timmar längre än för mina polare. T.ex kände jag av effekter efter jag åt 2.5g brunt i runt 50 timmar.

Aja, ska fundera lite på om man vågar ge sig in i mdma världen. Känner att jag har lätt för att torska på saker jusst nu. Tack för svaren iaf
Citera
2006-03-29, 19:56
Medlem
flowss avatar
Citat:
Tja, tror jag läste på erowid att 1 av 1000 dör instant pga att dom saknar en enzym, kan kolla upp exakt imorn. De "psykoaktiva ämnena" jag brukar inta är thc och tramadol. Min effekt brukar då sitta i 5-10 timmar längre än för mina polare. T.ex kände jag av effekter efter jag åt 2.5g brunt i runt 50 timmar.

Aja, ska fundera lite på om man vågar ge sig in i mdma världen. Känner att jag har lätt för att torska på saker jusst nu. Tack för svaren iaf

Helt fel tillfälle att börja testa MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in