Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Okej. Tack för svaren och en för övrigt otroligt bra FAQ! Har skummat igenom tråden och läst FAQ:en men två saker fick jag inte riktigt svar på,
För rent MDMA, är bästa intagningssättet oralt eller nasalt? Om det är nasalt, är det nåt man behöver tänka på, t.ex. att inte dra in det för långt?
Går det att ta flera doser och ända få samma effekt? Dvs. prova 100mg, se om det "räcker" och om inte så tar man 50-100mg till?
En sista sak, om jag ska vara på topp mellan 22-02, när bör intaget ske?
Ninja..
Blanda MDMA't i lite vatten och drick på hyfsatt tom mage.
Det brukar slå på efter 20 min, så vill du "ligga på topp" 22-02 så ta det 21.45 då ca.
Börja med 100 mg, oftast brukar det gå o fylla på, men du kommer vara igång på det ruset du får 4-5 timmar.. Så ska du fylla på gör det efter 1 timme för bäst effekt, förstärker ruset du har, och du har serotonin kvar till euforin och lovE.
Är det första gången du kör mdma / E så kommer det räcka med 100-150 mg mg, fast du kommer vilja fylla på iaf..
Avslöjandet kan vara ett stort smile, grovt underbett, stora pupiller, och väldigt kramsjuk..=)
Priset var fasligt billigt.. =) *ler* men det är som 4 E mao.. Inte gatupris, men ett bra kompis pris..=)
Hoppas du blev hjälpt..