Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-30, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
jag fattar inte ens vad han menar i sitt inlägg endå...

I FAQen att de flesta gillar en lägre dos LSD när de candyflippar.

Slår inte knapparna bra när man är fett såsad eller vad? Är van vid syra så det är inga problem, men jag har bara käkat E en gång och blev mest speedad, var väl inga bra knappar kanske.
Citera
2008-12-05, 10:42
Medlem
macerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Det är ytterst sällan som man faktiskt snear ur en hel tripp.
Oftast så kan det vara så att den snabba intensiva upcomen kommer som en spark i magen och man blir lite orolig och ibland lägger en spya eller två. Men efter bara några minuter så är det sedan länge bortglömd och man filosoferar över varför spyan man just la ser så mjuk ut när den känns så hård i halsen.
Ifall man blir orolig över att det går lite för fort när man kommer igång brukar det bästa vara at bara byta miljö lite snabbt eller hitta en fin kudde att krama om.
På fullmoon i somras droppade jag två väldigt stora bomber vilket gjorde att när "tåget" kom och körde över mig undrade jag ifall jag hade tagit för mycket. Jag satt i chilltältet och funderade över ifall alla människor som gick förbi och log så glatt inte förstod att jag kanske hade en dödsdos MDMA i magen... Men efter nån minut kom jag på att jag bara hade en gigantisk bajskorv i magen och smög iväg till bajamajjorna. Sedan spenderade jag nästan 1h inne på en bajamajja och njöt över hur musiken fick ljuset att pulsera in genom springorna i den blåa hyddan jag satt i.
När jag sedan kom på att det fanns en värld utanför bajamajjan blev jag alldeles till mig och spraaaang hela vägen tillbaka till chilltältet. Lyckan över att se mina välkomnande kompisar ligga och mysa med en spliff gjorde att det nästan sipprade fram en tår i vänsterögat

Lät otroligt skönt det där. Får ta och prova det en vacker dag.
Citera
2008-12-05, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrolicious
Låter underbart även om det är spyor med i bilden! Om man jämför en lugn kväll med E med en lugn kväll på meph, är det ungefär lika mycket gröt i skallen eller?
Min åsikt är faktiskt att man känner sig nästan mer "dum" i skallen på mephe än på E. På E/MDMA kan man ju lösa alla krig i världen

Jag har brukat båda ett antal gånger och anser att E/MDMA är så himmelskt mycket bättre att det inte går att gämför riktigt.
Citera
2008-12-05, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babyblue86
Min åsikt är faktiskt att man känner sig nästan mer "dum" i skallen på mephe än på E. På E/MDMA kan man ju lösa alla krig i världen

Jag har brukat båda ett antal gånger och anser att E/MDMA är så himmelskt mycket bättre att det inte går att gämför riktigt.
Om det är bra knappr vill säga!!
Citera
2008-12-05, 12:20
Medlem
ac0s avatar
Hur är det ang. AT på mdma i kristallform? (Inte E-tabbar med en jävla massa tjack i...), och hur länge tar det innan de slår ?
Citera
2008-12-05, 15:30
Medlem
Martors avatar
har 3 stycken blåa delfiner är dom bra? hur mycket behöver ja? vilka ämnen innehåller de?
Senast redigerad av Martor 2008-12-05 kl. 15:35.
Citera
2008-12-05, 15:32
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
har 3 stycken blåa delfiner är dom bra? hur mycket behöver ja?
1 blir nog lite mys inte så kul, 2 blir nog party party. 3 hade nog också funkat men lite risk för kanske liiite för mycket. jag hade tatt 2 sen när det slått hade jag tat den sista.

Lycka till!
Citera
2008-12-05, 16:06
Medlem
beror på dosering, körde på ganska hårt i sommras, 150-200mg sen fyllde jag på samma dos efter 2-3 timmar så samman lagt ungefär 700mg på en kväll. fick jobbig AT dagen efter med depression några dagar. jag bombade mitt tog väl cirka 40-50 minuter innan peaken kom ruset i sig höll i sig 2-3timmar men gick hur bra som helst att fylla på och ha kvar måendet. låg och krama kuddar för det mesta, det var riktigt schysst!

Citat:
Ursprungligen postat av ac0
Hur är det ang. AT på mdma i kristallform? (Inte E-tabbar med en jävla massa tjack i...), och hur länge tar det innan de slår ?
Citera
2008-12-05, 19:58
Medlem
TheXtrances avatar
Provade MDMA för första gången på FMF 08 1 kväll. Påå tok för mycket

Helgalet och fullkomligt utflippat. . Helt omöjligt att bete sig normalt på denna drog.. Märkliga minnesluckor, OEV:s och skruvade minnen.

Hade jobbig AT i 5 dagar och svettades för minsta lilla i 6 veckor efteråt..

Jösses, nästa gång ska jag inte göra samma misstag..
Citera
2008-12-05, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ac0
Det är olika på olika personer, som med allt!
AT:n kan vara ingenting till deprimerad i en vecka efteråt, men ett råd är att äta 5-htp några dagar innan och några dagar efter så finns ingen AT, enligt mig.
Jag själv får nästan aldrig AT på MDMA. Fick det när man körde varje helg i ett år på senare tid då var det inga roliga avtändningar man fick kan jag lova. men det rekomenderas inte att köra så ofta.

2-3 månaders uppehåll mellan varje intag och allt är lungt.

Edit: Glömde svara på din fråga angående hur lång tid det tar att slå, Det är också olika från person till person. Men snortar du det tar det inte mer än 5 min innan du märker effekter. Bombar du kan det ta allt mellan 10 min till 1 timme (Olika från person till person)
Citera
2008-12-05, 21:59
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panorama
Nä, men ville mest klargöra att MDMA bryts delvis ner till MDA och kan funka psykedeliskt. Vet inte hur många diskussioner jag hört/läst angående detta, så det var väl mest för att klargöra som sagt.

Många föredrar ju även sina tabletter med mer psykedeliska inslag. Själv har jag bara haft väldigt milda hallucinationer på E och inga alls på ren MDMA, men de gånger jag provat det har det varit mycket annat inblandat också...

Btw, hur mådde din kompis efter 1 gram ren MDMA? :-)

Har förstått det som att själva peaken var för hård, han klarade inte resa sig. Bara satt och färgade sönder och kände sig bränd, är vad som brukar hända mig på stora mängder MDMA. Däremot ska det ha varit hans bästa comedown, när ruset blev lite lugnare.

Off topic:

Någon som har upplevt att MDMA blivit sämre då ni börjat fatta tycke för tyngre/klassiska opioider? Ungefär som att det saknas någonting?
Citera
2008-12-05, 22:38
Medlem
santacls avatar
Mdma när det slår på som mest är väl förmodligen det "skönaste" man kan uppleva, iaf min åsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in