Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-12, 23:08
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Han ar helt kry i knoppen. Sa det verkar som att han kan vara ratt lugn med andra ord?
Ja!

För en helt kry person, utan psykiska och fysiska problem är sannolikheten att snea, så låg att den knappt finns.
Han kan vara helt lugn och mer orolig för att han kommer gilla det fööör mycket efter att ha tagit det en gång.

Se till att få bra piller första gången.
Jag för egen del, hade inte velat ha tabletter överfulla med tjack direkt första gången.
Citera
2006-11-13, 00:08
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ja!

För en helt kry person, utan psykiska och fysiska problem är sannolikheten att snea, så låg att den knappt finns.
Han kan vara helt lugn och mer orolig för att han kommer gilla det fööör mycket efter att ha tagit det en gång.

Se till att få bra piller första gången.
Jag för egen del, hade inte velat ha tabletter överfulla med tjack direkt första gången.

Okej. Tack for infon!
Dock svart att veta vad som ar bra/daligt. Far val anvanda oss av pillreports.com. Ar det palitlig fakta dar?

EDIT: Och vad kan handa som ar sa farligt/daligt om det ar tjack i dom?
Ar ratt ny pa amnet som ni kanske marker...
Citera
2006-11-13, 00:18
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Han ar helt kry i knoppen. Sa det verkar som att han kan vara ratt lugn med andra ord?

Jada det kan du vara...
Citera
2006-11-13, 01:43
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Okej. Tack for infon!
Dock svart att veta vad som ar bra/daligt. Far val anvanda oss av pillreports.com. Ar det palitlig fakta dar?

EDIT: Och vad kan handa som ar sa farligt/daligt om det ar tjack i dom?
Ar ratt ny pa amnet som ni kanske marker...
Ja, om ni köper en tablett och ni tittar på pilsreport för erat land, och ett datum som ligger relativt nära då ni handlar, så kan ni vara ganska säker på att det stämmer.
Men samma tablett kan vara en helt annan batch i ett annat land och ett halvår tidigare. Är du med?

Det händer väl inget om det är tjack i, men jag vill inte betala för att få tjack i min E, då kan jag lika gärna köpa tjack billigare som det är.
Vill man ta E ska det ju vara mdma mostly!!

Jag kan t.o.m tycka det är obehagligt om det är föör mycket tjack i pillren.
Man blir skev och inte alls lika skön. Inte den där E känslan som man vill åt så att säga.

Men farligt är det inte.

Edit: Jag gillar ju inte själva tjack känslan i normala fall heller kan jag ju påpeka.
Citera
2006-11-13, 01:50
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ja, om ni köper en tablett och ni tittar på pilsreport för erat land, och ett datum som ligger relativt nära då ni handlar, så kan ni vara ganska säker på att det stämmer.
Men samma tablett kan vara en helt annan batch i ett annat land och ett halvår tidigare. Är du med?

Det händer väl inget om det är tjack i, men jag vill inte betala för att få tjack i min E, då kan jag lika gärna köpa tjack billigare som det är.
Vill man ta E ska det ju vara mdma mostly!!

Jag kan t.o.m tycka det är obehagligt om det är föör mycket tjack i pillren.
Man blir skev och inte alls lika skön. Inte den där E känslan som man vill åt så att säga.

Men farligt är det inte.

Edit: Jag gillar ju inte själva tjack känslan i normala fall heller kan jag ju påpeka.

Okej, sa lange det inte har nagon storre skada pa kroppen sa spelar det ju ingen storre roll. Vill bara inte riskera nagot.
Fragade nyss runt lite pa bluelight.ru ang. tjack i E och hur vanligt det var har. Och fick svaret att ungefar 2 utav 15 har ett markbart innehall av tjack, och det verkar ju mycket lovande!
Och jag ar helt med vad du pratar om ang. pillreports. Visste dock bara inte hur pass palitlig kallan var men da vet jag att detsom star dar stammer i alla fall.
Tack for svaren MYRSLOKEN.
Citera
2006-11-13, 01:57
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Okej, sa lange det inte har nagon storre skada pa kroppen sa spelar det ju ingen storre roll. Vill bara inte riskera nagot.
Fragade nyss runt lite pa bluelight.ru ang. tjack i E och hur vanligt det var har. Och fick svaret att ungefar 2 utav 15 har ett markbart innehall av tjack, och det verkar ju mycket lovande!
Och jag ar helt med vad du pratar om ang. pillreports. Visste dock bara inte hur pass palitlig kallan var men da vet jag att detsom star dar stammer i alla fall.
Tack for svaren MYRSLOKEN.
Jo, jag kan även säga såhär, att du kommer märka då du tagit E några gånger. Att när du blir speedad, inte kan/vill sitta stilla då du tar E är det tjack i dem.
Blir du bara underbart euforisk, kramsjuk, älskar allt och alla, men du tycker det är mysigare och sitta och prata deep-talk så är det minimalt med tjack i och mycket mdma.
Citera
2006-11-14, 02:27
Bannlyst
Citat:
Jo, jag kan även säga såhär, att du kommer märka då du tagit E några gånger. Att när du blir speedad, inte kan/vill sitta stilla då du tar E är det tjack i dem.
Blir du bara underbart euforisk, kramsjuk, älskar allt och alla, men du tycker det är mysigare och sitta och prata deep-talk så är det minimalt med tjack i och mycket mdma.

Hm.. kan inte till 100% hålla med dig.

Tror det är ytterst inviduellt och har även med set & setting att göra, tog MDMA på krogen och blev väldigt uppspelt av den enorma euforin, dock inte speedad som på tjack utan mer bara uppspelt och sprang omkring o prata med allt och alla och mådde underbart.

En annan gång på lila löv som nog är dom renaste E jag käkat, det jag upptäckte då var att så fort man hamnade i soffan så var det det bästa som fanns så fort man gjorde nått annat så var det det bästa. Så jag tror det handlar mycket om vad man gör och vad man har för inställning, tänker du MDMA "sitta-i-soffan-mys", så kommer det också bli så, men om man gör nå annat kul som är mera uppåt så kommer effekten också bli så men som sagt aldrig speedad som på tjack utan bara uppåt och euforisk.

Så iom detta så tycker jag bara att du vinklar det fel genom att skriva:

-Blir du bara underbart euforisk, kramsjuk, älskar allt och alla, men du tycker det är mysigare och sitta och prata deep-talk så är det minimalt med tjack i och mycket mdma.
Citera
2006-11-21, 08:20
Medlem
2500s avatar
Gula hjärtan

Jaja redan sökt här om dom. 50% säger suger 50% säger duger.
Redan läst på pillreports och där är det också blandade åsikter.

Nu vill jag höra från er här. Är dom nice och vad rekomenderar ni för dos på dem om det är första gången man tar E? 2st?

Är det kram, party eller speed? Vill att min E oskuld ska vara kramig

tackar för svar
Citera
2006-11-21, 11:48
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Jaja redan sökt här om dom. 50% säger suger 50% säger duger.
Redan läst på pillreports och där är det också blandade åsikter.

Nu vill jag höra från er här. Är dom nice och vad rekomenderar ni för dos på dem om det är första gången man tar E? 2st?

Är det kram, party eller speed? Vill att min E oskuld ska vara kramig

tackar för svar

Ta dom INTE! Absolut INTE! Framför allt INTE om det är din oskuld det gäller! Dom är helt jävla sämst, och det här är info från nån som kan e (ingen jävla sopa som 80% av forumet består av, no offence :f). Din oskuld är helig och skall bara spräckas med tabletter värdiga en kung.

Effekten på gula hjärtan är jävligt degig. Man blir inte glad, speedad eller kramig utan jävligt sänkt och keff. Har hört rykten om att folk åker dit för opiater ifall de testas då de egentligen bara kört dessa gula hjärtan. Alltså kan de innehålla sån skit.

Mitt tips är att du testar vita mickey mouse, röda ck eller röda tullipaner (bra knappar som finns i landet för tillfället)
Citera
2006-11-21, 11:53
Medlem
blejsers avatar
Jag körde iofs inte xtc utan MDMA, men det är hyffsat lika.
Poängen är iaf att jag typ har ångest idag, körde mdma fredag, lördag och söndag så jag antar att det är därför.
Jag undrar bara hur lång tid det tar innan det osköna går ur, någon som har nån idé?
Citera
2006-11-21, 13:57
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Poängen är iaf att jag typ har ångest idag, körde mdma fredag, lördag och söndag så jag antar att det är därför.
Jag undrar bara hur lång tid det tar innan det osköna går ur, någon som har nån idé?

2-4 dagar kanske tom 1 dag bara.
Citera
2006-11-21, 14:03
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser

Skulle inte du sluta puffa? Börja gå på E istället eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in