Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Jo, jag kan även säga såhär, att du kommer märka då du tagit E några gånger. Att när du blir speedad, inte kan/vill sitta stilla då du tar E är det tjack i dem.
Blir du bara underbart euforisk, kramsjuk, älskar allt och alla, men du tycker det är mysigare och sitta och prata deep-talk så är det minimalt med tjack i och mycket mdma.

Hm.. kan inte till 100% hålla med dig.
Tror det är ytterst inviduellt och har även med set & setting att göra, tog MDMA på krogen och blev väldigt uppspelt av den enorma euforin, dock inte speedad som på tjack utan mer bara uppspelt och sprang omkring o prata med allt och alla och mådde underbart.
En annan gång på lila löv som nog är dom renaste E jag käkat, det jag upptäckte då var att så fort man hamnade i soffan så var det det bästa som fanns så fort man gjorde nått annat så var det det bästa. Så jag tror det handlar mycket om vad man gör och vad man har för inställning, tänker du MDMA "sitta-i-soffan-mys", så kommer det också bli så, men om man gör nå annat kul som är mera uppåt så kommer effekten också bli så men som sagt aldrig speedad som på tjack utan bara uppåt och euforisk.
Så iom detta så tycker jag bara att du vinklar det fel genom att skriva:
-Blir du bara underbart euforisk, kramsjuk, älskar allt och alla, men du tycker det är mysigare och sitta och prata deep-talk så är det minimalt med tjack i och mycket mdma.