Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-19, 00:32
Medlem
Speirss avatar
Angående att det syns på en, ja, räkna med det. Min första gång på ecstasy gick inte många förbi trots att jag ändå höll mig i skinnet. Något jag ställt mig tveksam till i efterhand, då jag har ett väldigt vårdat yttre. Folk som inte känner mig ser en oskyldig ung man som gärna sätter sig längst fram i klassen, så att säga. Men nåväl, de som vet fick/får väl veta, jag vet att jag inte lätt tappar min ordnade sociala status.
Citera
2015-02-19, 03:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonicspeed
Nån som hann testa MRniceguys chupachupa knappar, vart sjukt sugen men nu verkar dom slut? bra grejer?

MvH
Köpte 1 av en annan vendor. Som jag inte tagit än!

Ska bli intressant, för har inte käkat dom förr.
Citera
2015-02-19, 08:37
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speirs
Angående att det syns på en, ja, räkna med det. Min första gång på ecstasy gick inte många förbi trots att jag ändå höll mig i skinnet. Något jag ställt mig tveksam till i efterhand, då jag har ett väldigt vårdat yttre. Folk som inte känner mig ser en oskyldig ung man som gärna sätter sig längst fram i klassen, så att säga. Men nåväl, de som vet fick/får väl veta, jag vet att jag inte lätt tappar min ordnade sociala status.
Det här låter lite som skitsnack. Första gången man tar E eller MDMA så har man inte tid att "hålla sig i skinnet", eller i sinnet. Det spelar för fan ingen roll hur välvårdat ens yttre är när man upplever den första peaken, eller hur folk vanligtvis ser en. Herregud...
Citera
2015-02-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Att det märks gör inget, så länge man blir rolig och mysig. Tack för svaret!

Ingen fara, men som någon annan skrev här ovan - ta det lugnt med tjacket om du vill satsa på mysighet över pratighet
Citera
2015-02-19, 20:59
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Rosa ninjaturtels någon?
Citera
2015-02-20, 20:45
Medlem
Kan man motverka minnesluckor när man tar e, isf hur?
Citera
2015-02-20, 20:49
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Brukar du ta väldigt höga doser eller blanda med något annat?
Citera
2015-02-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Brukar du ta väldigt höga doser eller blanda med något annat?

Händer nästan alltid att jag tar för höga doser (3-4 knappar på en kväll är standard). Alkohol och tjack är också alltid inblandat.
Citera
2015-02-20, 21:13
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Lägre doser utan alkohol och andra substanser underlättar
Citera
2015-02-20, 22:04
Medlem
Citat:
Händer nästan alltid att jag tar för höga doser (3-4 knappar på en kväll är standard). Alkohol och tjack är också alltid inblandat.

höga doser mdma känns ju lite som att man har varit där och kommer ihåg allt, men ändå så känns allt som en dröm
Citera
2015-02-21, 01:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Sänk dosen och skippa alkoholen för att motverka minnesluckorna. Vidare tycker jag personligen att amfetaminet ej heller lämpar sig att blanda med MDMA - såväl för att det är än mer neurotoxiskt som för att det tar bort en hel del av värmen och magin som ett rent MDMA-rus bringar.

Amfetamin och alkohol är jättetrevligt att blanda. Men håll den blandningen för sig och MDMA:t för sig.
Citera
2015-02-21, 08:43
Medlem
En gnutta tjack till MDMAt tar inte bort magin, utan ger bara mer energi, ca 50-100mg beroende på kvalité.
Tjack och alkohol slår bara ut varandra.
Nån bärs innan MDMAt tar bort lite av den jobbiga comeupen om den upptstår. Mer än så slår ut MDt mer och mer.
För att behålla minnet av kvällen ska man akta sig för grovt ogonvobbel och supa samtidigt,("överdos"), rulla mindre ofta, max varannan var tredje månad, mest av allt göra nya saker så du faktiskt har något nytt och roligt att komma ihåg.
Men det är enligt mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in