Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Händer det att man snear på en lagom dos.
Vad händer när det går fel?
Kan man bli illamående och spy, få panik attacker, bli aggressiv, krampanfall?
Anything?
Vad händer när det går fel?
Kan man bli illamående och spy, få panik attacker, bli aggressiv, krampanfall?
Anything?
Det är ytterst sällan som man faktiskt snear ur en hel tripp.
Oftast så kan det vara så att den snabba intensiva upcomen kommer som en spark i magen och man blir lite orolig och ibland lägger en spya eller två. Men efter bara några minuter så är det sedan länge bortglömd och man filosoferar över varför spyan man just la ser så mjuk ut när den känns så hård i halsen.
Ifall man blir orolig över att det går lite för fort när man kommer igång brukar det bästa vara at bara byta miljö lite snabbt eller hitta en fin kudde att krama om.
På fullmoon i somras droppade jag två väldigt stora bomber vilket gjorde att när "tåget" kom och körde över mig undrade jag ifall jag hade tagit för mycket. Jag satt i chilltältet och funderade över ifall alla människor som gick förbi och log så glatt inte förstod att jag kanske hade en dödsdos MDMA i magen... Men efter nån minut kom jag på att jag bara hade en gigantisk bajskorv i magen och smög iväg till bajamajjorna. Sedan spenderade jag nästan 1h inne på en bajamajja och njöt över hur musiken fick ljuset att pulsera in genom springorna i den blåa hyddan jag satt i.
När jag sedan kom på att det fanns en värld utanför bajamajjan blev jag alldeles till mig och spraaaang hela vägen tillbaka till chilltältet. Lyckan över att se mina välkomnande kompisar ligga och mysa med en spliff gjorde att det nästan sipprade fram en tår i vänsterögat
? eller var du bara tvungen att säga att candyflip ...