2008-11-11, 17:57
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Händer det att man snear på en lagom dos.

Vad händer när det går fel?
Kan man bli illamående och spy, få panik attacker, bli aggressiv, krampanfall?

Anything?

Det är ytterst sällan som man faktiskt snear ur en hel tripp.
Oftast så kan det vara så att den snabba intensiva upcomen kommer som en spark i magen och man blir lite orolig och ibland lägger en spya eller två. Men efter bara några minuter så är det sedan länge bortglömd och man filosoferar över varför spyan man just la ser så mjuk ut när den känns så hård i halsen.
Ifall man blir orolig över att det går lite för fort när man kommer igång brukar det bästa vara at bara byta miljö lite snabbt eller hitta en fin kudde att krama om.
På fullmoon i somras droppade jag två väldigt stora bomber vilket gjorde att när "tåget" kom och körde över mig undrade jag ifall jag hade tagit för mycket. Jag satt i chilltältet och funderade över ifall alla människor som gick förbi och log så glatt inte förstod att jag kanske hade en dödsdos MDMA i magen... Men efter nån minut kom jag på att jag bara hade en gigantisk bajskorv i magen och smög iväg till bajamajjorna. Sedan spenderade jag nästan 1h inne på en bajamajja och njöt över hur musiken fick ljuset att pulsera in genom springorna i den blåa hyddan jag satt i.
När jag sedan kom på att det fanns en värld utanför bajamajjan blev jag alldeles till mig och spraaaang hela vägen tillbaka till chilltältet. Lyckan över att se mina välkomnande kompisar ligga och mysa med en spliff gjorde att det nästan sipprade fram en tår i vänsterögat
Citera
2008-11-21, 00:15
Medlem
bra guide..
Senast redigerad av osten112 2008-11-21 kl. 00:19.
Citera
2008-11-21, 00:20
Medlem
Seaturtles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osten112
Om man tar en halv tablett till och börja med, (första gången), så borde det gå behärskat till även om man nu skulle vara ute på ett party? Har storlek på kroppen någon betydelse hur mkt effekt det ger?

undrar jag också om det är möjligt om man kan gå ut normalt men jag tvivlar på det så länge dosen är över tröskeln...

men eftersom man kan köra så sellan på e är det bättre om du tar en hel eller 2 och upplever ruset starks om det ska =]

orka köra en halv tripp vnta 1 månad och köra en gång till, om ni bryr er om eran kropp alltså ,, tänkte int jag på..
Citera
2008-11-21, 02:24
Medlem
hydrochlorides avatar
Citat:
undrar jag också om det är möjligt om man kan gå ut normalt men jag tvivlar på det så länge dosen är över tröskeln...

Jag skulle aldrig gå ut på E här i Sverige. Även om man skulle ta en sådan låg dos att det gick att kontrollera sig så skulle man bara få hålla tillbaka sig. Och vem vill slösa en E-kväll på det?

Näe, utomlands is the shit. Tyskland är riktigt grymt. Israel har också grymma klubbar där de flesta poppar E istället för att dricka drinkar. Har testat riktigt bra E i tyskland, billigt dessutom och inte spetsat med en massa skit.

Man kan ju kontrollera sig såpass att man inte freakar ut och gör en massa skumma saker. Däremot så ser man nog jävligt påverkad ut. Ögonen går som pingisbollar och man ser ut som popeye i käften.
Citera
2008-11-24, 19:00
Medlem
Skall snart testa E för första gången. Har fått en knapp av en kompis (blå delfin), dock bara en. Är kille på 75 kg, är det någon idé att svälja den eller är det bättre att snorta då jag bara har en tablett? Enligt min kompis så skulle det räcka med att snorta halva för att få ett bra rus.
Citera
2008-11-24, 21:20
Medlem
Eller vinner jag kanske mest på att ta den rektalt? Aja, min fråga är iaf: Jag har en knapp, hur ska jag ta den för att få ut så mycket som möjligt av den?
Citera
2008-11-25, 02:51
Medlem
dominaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormWrath
Eller vinner jag kanske mest på att ta den rektalt? Aja, min fråga är iaf: Jag har en knapp, hur ska jag ta den för att få ut så mycket som möjligt av den?
svälj den på fastande mage. nykter.
Citera
2008-11-29, 19:28
Medlem
Hur är det om man tar en större mängd syra (4-5 lappar~) och en mindre mängd E (1-2 knappar~)?

Eller är det bättre att ta ett par lappar bara om jag ska käka E? Tänkte götta till det på nyår eftersom jag blir dum i huvudet av alkohol.
Citera
2008-11-29, 20:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mroolz
Hur är det om man tar en större mängd syra (4-5 lappar~) och en mindre mängd E (1-2 knappar~)?

Eller är det bättre att ta ett par lappar bara om jag ska käka E? Tänkte götta till det på nyår eftersom jag blir dum i huvudet av alkohol.
candyflip min vän
Citera
2008-11-29, 21:14
Medlem
Seaturtles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
candyflip min vän

ahahahaha du kunde ha svarat på frågan också ? eller var du bara tvungen att säga att candyflip ...

haha tyckte jag var kul =]

haha rösten som säger det låter så roligt i mitt huvud
Citera
2008-11-29, 21:53
Bannlyst
Citat:
ahahahaha du kunde ha svarat på frågan också ? eller var du bara tvungen att säga att candyflip ...

haha tyckte jag var kul =]

haha rösten som säger det låter så roligt i mitt huvud
jag fattar inte ens vad han menar i sitt inlägg endå...
Citera
2008-11-29, 22:14
Medlem
dominaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mroolz

Beror väl på hur van/tollerant du är och styrkan på X´n och lapparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in