2010-12-29, 10:45
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Kan någon kunnig E-tomte svara på hur vida det är olämpligt eller ej att inta E om man är lite sjuk? Är rätt rejält sjuk just nu, med feber, halsont, huvudvärk och hela den baletten och är rädd att jag ej kommer tillfriskna 100% till nyårsafton (då tanken är att det ska bli en ecstasykväll). Kanske oroar mig i onödan, men hörde någonstans att det är viktigt att immunförsvaret är på topp då man kör E?
De dödsfall som finns beror på att kroppstemperaturen blivit för hög, så feber är knappast att rekommendera... Å andra sidan körde jag MDMA under förra nyår när jag var rätt långt över febergränsen. Så mycket kan jag säga att det nojjiga försvinner hyfsat fort...
Citera
2010-12-29, 15:49
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Kan någon kunnig E-tomte svara på hur vida det är olämpligt eller ej att inta E om man är lite sjuk? Är rätt rejält sjuk just nu, med feber, halsont, huvudvärk och hela den baletten och är rädd att jag ej kommer tillfriskna 100% till nyårsafton (då tanken är att det ska bli en ecstasykväll). Kanske oroar mig i onödan, men hörde någonstans att det är viktigt att immunförsvaret är på topp då man kör E?
Rekommenderas inte, men det är inte livsfarligt om du skulle göra det ändå. Räkna med att du känner dig sämre nästa dag. Här har du en liknande frågeställning:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=44697

Själv har jag en tråkig förkylning som jag verkligen hoppas är borta tills nyår. Då skall jag nämligen unna mig kristaller och stå på dansgolvet hela natten. Kan tillägga att jag tagit MDMA när jag haft lätta förkylningar förut, och det har gått hur bra som helst.
Senast redigerad av Hysteria90 2010-12-29 kl. 15:57.
Citera
2010-12-31, 21:22
Medlem
Cushs avatar
Har några tabletter som jag är lite skeptiska mot... Det är vita med ett ytterst litet inslag av gult. På ena sidan är det halv cirklar ungefär som två parentes tecken som är böjda mot mitten. På andra sidan är det ett streck över för att kunna bryta dem på mitten och på mitten av strecket är det en liten punkt. Tacksam för svar
Citera
2011-01-03, 14:23
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cush
Har några tabletter som jag är lite skeptiska mot... Det är vita med ett ytterst litet inslag av gult. På ena sidan är det halv cirklar ungefär som två parentes tecken som är böjda mot mitten. På andra sidan är det ett streck över för att kunna bryta dem på mitten och på mitten av strecket är det en liten punkt. Tacksam för svar

Har käkat sådana (med samma "parantes"-tecken) fast ljusrosa i amsterdam. De var i alla fall bra.
Citera
2011-01-05, 13:19
Medlem
Cushs avatar
^ tyvärr så var de här fejk dessutom betalade vi 600 för tre stycken, eftersom vi var desperata för det egentliga köpet sket sig...
Citera
2011-01-05, 19:53
Medlem
Q-dancers avatar
shiiiiiit, skulle aldrig i hela mitt liv betala 600 kr för 3 st E som jag inte visste någonting om!
Du måste verkligen vara psykiskt beronde av dt eller bara allmänt dum i huvudet som köper 3 ST E för 600 kr !!! hutlöst pris!! byt kran för i helvete!!!!
Citera
2011-01-05, 20:51
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-dancer
shiiiiiit, skulle aldrig i hela mitt liv betala 600 kr för 3 st E som jag inte visste någonting om!
Du måste verkligen vara psykiskt beronde av dt eller bara allmänt dum i huvudet som köper 3 ST E för 600 kr !!! hutlöst pris!! byt kran för i helvete!!!!

Ja verkligen haha
Citera
2011-01-07, 15:25
Medlem
Cushs avatar
^Jag vet att priset var högt, men detta var klockan 8 på nyårsafton... och han ville ha 150 spänn extra för besväret. Han jag köpte av var inte kranen utan han kände han som sålde. Första gången jag köpte av den här killen och absolut den sista.
Citera
2011-01-07, 17:11
Medlem
Någon som har erfarenhet av att boosta ett MDMA rus med Ketamin?
Citera
2011-01-07, 17:13
Medlem
Lilabanans avatar
Jag tog några rosa nonames på nyår och mådde underbart i ca 3-4 timmar, sen dalade det och när jag väl hade "kraschat" så mådde jag verkligen jättekonstigt. Har aldrig poppat bra E förr så jag frågar er. Är det vanligt att man börjar kallsvettas och frysa och känna sig jäääääättesvag och tom timmarna efter man dalat? Jag hade ingen livslust, kunde inte sova (antagligen pga tjacket i pillrena) och började typ hallucinera på ett jobbigt sätt när jag rökte gräs under dessa timmar.

Har hört om att folk fått depressioner i dagar efteråt men det drabbade inte mig. Var enbart lite tom dagen efter och efter ytterligare en dag mådde jag bra igen.

Vanligt?
Citera
2011-01-07, 18:41
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag tog några rosa nonames på nyår och mådde underbart i ca 3-4 timmar, sen dalade det och när jag väl hade "kraschat" så mådde jag verkligen jättekonstigt. Har aldrig poppat bra E förr så jag frågar er. Är det vanligt att man börjar kallsvettas och frysa och känna sig jäääääättesvag och tom timmarna efter man dalat? Jag hade ingen livslust, kunde inte sova (antagligen pga tjacket i pillrena) och började typ hallucinera på ett jobbigt sätt när jag rökte gräs under dessa timmar.

Har hört om att folk fått depressioner i dagar efteråt men det drabbade inte mig. Var enbart lite tom dagen efter och efter ytterligare en dag mådde jag bra igen.

Vanligt?
Ja. Precis sådär är det för mig varje gång.
Citera
2011-01-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Ja. Precis sådär är det för mig varje gång.
din visnings bild gjorde att jag började vifta på skärmen men när flug jäveln va kvar trodde jag den kommit in i skärmen insåg inte förns jag scrollade ner

OnT: ja jag tror också det är vanligt, min poolare är alltid deppig i 2-3 dar efter en E kur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in