Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-10-30, 13:39
Medlem
majkels avatar
Vet inte om detta har tagits upp, men de gånger jag tagit E har jag inte kunnat pissa iaf, kanske kan ses som en bieffekt eller något då det blir rätt störande när man är pissenödig som satan

majkel.
Citera
2006-10-30, 14:04
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkel
Vet inte om detta har tagits upp, men de gånger jag tagit E har jag inte kunnat pissa iaf, kanske kan ses som en bieffekt eller något då det blir rätt störande när man är pissenödig som satan

majkel.
Jodå, har ibland haft samma problem..
Har dock märkt ett samband med hur bra E.na är. Är det kanon E, är det svårare, näst intill omöjligt att kissa.
Men är det mycket tjack i kan jag springa och kissa hur många gånger som helst.
Vet inte vad det beror på, men störande kan det vara..
Citera
2006-10-31, 18:47
Medlem
majkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Jodå, har ibland haft samma problem..
Har dock märkt ett samband med hur bra E.na är. Är det kanon E, är det svårare, näst intill omöjligt att kissa.
Men är det mycket tjack i kan jag springa och kissa hur många gånger som helst.
Vet inte vad det beror på, men störande kan det vara..

Hm ja så kan det ju vara. Var dock en hel del tjack i de E.na jag tog i helgen och då gick det verkligen inte ändå. Något är det, vore skojj att få reda på varför det blir så

majkel.
Citera
2006-11-01, 09:58
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkel
Hm ja så kan det ju vara. Var dock en hel del tjack i de E.na jag tog i helgen och då gick det verkligen inte ändå. Något är det, vore skojj att få reda på varför det blir så

majkel.

Därför att tjacket för din kuk att likna en brödsmula, så den vågar inte kissa
Citera
2006-11-01, 21:06
Bannlyst
Detta har med all säkerhet skrivits redan. Pallar inte leta igenom tråden!
Hur länge sitter E i kroppen? Om man typ skulle testas för drogen? Är det som kokain, 72h eller??
Citera
2006-11-01, 22:11
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powah
Detta har med all säkerhet skrivits redan. Pallar inte leta igenom tråden!
Hur länge sitter E i kroppen? Om man typ skulle testas för drogen? Är det som kokain, 72h eller??
2-4 dagar hittade jag. (esctasy/MDMA) Dock stod det att det inte kollades vid standard test.
Men Methamfetamin kollas och det är det ju oftast i..
Citera
2006-11-02, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
2-4 dagar hittade jag. (esctasy/MDMA) Dock stod det att det inte kollades vid standard test.
Men Methamfetamin kollas och det är det ju oftast i..

Okej, klockrent! Tack för hjälpen, nu vet jag
Citera
2006-11-03, 18:53
Medlem
C1pRaLeXs avatar
Läste din FAQ, skit bra skrivet och kändes skönt att få koll på situationen lite mer. Har själv testat E ett par gånger. Men känner att jag inte riktit får koll över situationen, som om E´t inte riktigt skulle verka?! Är det för att jag inte konstntrerar mig på dess verkan lr låter mig själv slappna av?? Eller kan det bero på att jag en längre tid regelbundet användt lugnande som Xanor och Opamox. Vilken effekt har E´t om man ta det samtidigt, eller efter att man tagit lugnande? (obs! har aldrig gjort det) En gång när jag tagit, vaknade jag mitt i natten (ca. 7 timmar efter) av att jag total skakade, svettades som ett svin och kände att jag höll på att frysa ihjäl. Alla andra gånger har jag bara kännt att jag håller på att frysa ihjäl..men inga sådana våldsamma sevettningar eller skakningar! Semaste gången var tabletterna även omärkta gula. Hur stor är risken att E´t är dåligare om det är omärkt?? Skulle vara till stor hjälp om du orkade svara! Tack
Citera
2006-11-12, 22:36
Medlem
luudvigs avatar
Hejsan.
Har en liten fraga om E har, bladdrade igenom forsta 11 sidorna och hittade varken fraga eller svar sa here we go.
Har en kompis som ar lite nojjig infor E-debuten.
Han undrar lite vad som kan handa? Hur stor risk det ar att snea och hur pass illa en badtrip kan bli? Skriv garna dit hur stor sannorlikheten att det hander ar ocksa.
Over n' out.
/luudvig
Citera
2006-11-12, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Hejsan.
Har en liten fraga om E har, bladdrade igenom forsta 11 sidorna och hittade varken fraga eller svar sa here we go.
Har en kompis som ar lite nojjig infor E-debuten.
Han undrar lite vad som kan handa? Hur stor risk det ar att snea och hur pass illa en badtrip kan bli? Skriv garna dit hur stor sannorlikheten att det hander ar ocksa.
Over n' out.
/luudvig

Har han psykiska problem? Chansen att han snear, och att det blir en "badtripp" är vääääääääääääääääääääääldigt låg.
Det som kan hända för många, första gången man tar, är att man blir orolig när man känner att den kickar igång, vissa har aldrig känt det, medans många andra känner det väldigt ofta.

Om han blir orolig när den kickar igång, så räcker det med att gå ut i 20 sekunder, så är han lugn igen. Och känner kärleken till allt och alla.
Citera
2006-11-12, 22:45
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Har han psykiska problem? Chansen att han snear, och att det blir en "badtripp" är vääääääääääääääääääääääldigt låg.
Det som kan hända för många, första gången man tar, är att man blir orolig när man känner att den kickar igång, vissa har aldrig känt det, medans många andra känner det väldigt ofta.

Om han blir orolig när den kickar igång, så räcker det med att gå ut i 20 sekunder, så är han lugn igen. Och känner kärleken till allt och alla.

Han ar helt kry i knoppen. Sa det verkar som att han kan vara ratt lugn med andra ord?
Citera
2006-11-12, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luudvig
Han ar helt kry i knoppen. Sa det verkar som att han kan vara ratt lugn med andra ord?

Ja, då kan han vara alldeles lungt. Det enda som kan göra honom orolig är när den kickar igång, man kan bli förvirrad dom första minuterna. Men det är inte farligt. Och det behöver inte ens hända din kompis. Han kommer hur som helst, må äckligt jävla bra.

Det värsta är väl, att han kommer vilja testa fler gånger, eftersom han inte har kännt på hur glad och lycklig man kan vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in