Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-28, 15:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Jag betalar 400 kr/gram, vilket jag anser är billigt och Mdma't är kanon..
10 gram betalar vi 3000 kr för..

400 spänn är fan rena fyndet..
Citera
2006-01-28, 15:58
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
400 spänn är fan rena fyndet..
Ja, det är ju det har jag förstått.. Dock kommer det direkt från en kran i A-dam, vilket förklarar priset, o så kommer det väl direkt från labbet om jag inte minns fel..
Nu måste jag sova btw.. Godnatt!
Citera
2006-01-28, 16:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Ja, det är ju det har jag förstått.. Dock kommer det direkt från en kran i A-dam, vilket förklarar priset, o så kommer det väl direkt från labbet om jag inte minns fel..
Nu måste jag sova btw.. Godnatt!

det är nästan så att jag skulle kunna överväga att börja dejta till bara för att få MDMA till det priset..

sleep tight
Citera
2006-02-02, 21:23
Medlem
Dorazios avatar
hur lång tid tar det för att mdma't eller mda't att gå ur kroppen, lr med andra ord hur länge syns det på pissprov...
Är det som tjack typ 4 dagar lr är jag ute och cyklar???
Citera
2006-02-02, 21:47
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorazio
hur lång tid tar det för att mdma't eller mda't att gå ur kroppen, lr med andra ord hur länge syns det på pissprov...
Är det som tjack typ 4 dagar lr är jag ute och cyklar???

det brukar väll ligga på mellan 24-72h ialllafall va ja har för mig
Citera
2006-02-02, 21:58
Medlem
Dorazios avatar
fan va nice
Citera
2006-02-02, 22:36
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
det är nästan så att jag skulle kunna överväga att börja dejta till bara för att få MDMA till det priset..

sleep tight
*Flina*

Som du vet är det ju 70 mil mellan oss Conen, så det blir lite svårt.. Men snart bor vi ju närmare varann som du vet...
Citera
2006-02-07, 23:32
Medlem
FarbrorFuls avatar
E och "opiat"?

Hur funkar det med att dricka kratomte i slutet av ett E rus?
tänkte köra lite i helgen. dock inte E utan methylone men hur funkar det med röka och kratom och ev. nån stille för att skruva till det mot slutet.
tar det bort all effekt av methet som e kvar eller boostar det lite som röka gör`?
Citera
2006-02-26, 22:35
Medlem
Ninjalittles avatar
Tänkte kanske köpa lite rent MDMA. Hur mycket ska jag smälla i mig isåfall för att få lagom effekt? Tanken är att jag ska vistas på krogen så jag vill inte vara uppenbart drogpåverkad... Första gången för mig också på centralstimulantia så jag vill inte bli heeelt överväldigad? =)
Citera
2006-02-26, 22:38
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Tänkte kanske köpa lite rent MDMA. Hur mycket ska jag smälla i mig isåfall för att få lagom effekt? Tanken är att jag ska vistas på krogen så jag vill inte vara uppenbart drogpåverkad... Första gången för mig också på centralstimulantia så jag vill inte bli heeelt överväldigad? =)

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Börja smått så du lär dig. Av amfetamin, kokain och mdma skulle jag påstå att E är lättast att se om någon är på.
Citera
2006-02-26, 23:01
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Börja smått så du lär dig. Av amfetamin, kokain och mdma skulle jag påstå att E är lättast att se om någon är på.

Är MDMA som man köper "på gatan" tillräckligt rent för att kunna följa de doseringarna? 400kr för 1 gram är priset och om 100mg räcker till en ordentlig resa så var det ju fasligt billigt... Vad är det som avslöjar en E:are? Är det pupillerna så har jag mitt på det torra, har nämligen helt svarta ögon annars också... Kan inte beteendet bara förväxlas med en person som är redigt full?
Citera
2006-02-26, 23:10
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Är MDMA som man köper "på gatan" tillräckligt rent för att kunna följa de doseringarna? 400kr för 1 gram är priset och om 100mg räcker till en ordentlig resa så var det ju fasligt billigt... Vad är det som avslöjar en E:are? Är det pupillerna så har jag mitt på det torra, har nämligen helt svarta ögon annars också... Kan inte beteendet bara förväxlas med en person som är redigt full?

Tja, det kan du aldrig veta. Doseringarna är för rent mdma.

Beror helt på hur tränat ögat är hos den som observerar dig. Men visst, i de flesta fall funkar det. Men personligen avslöjar jag oftast en E:are fortare än en kokainist/amfetaminist (om de håller sig på mattan så att säga).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in