Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-10, 17:01
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
I mitt tycke så ska man kalla det för vad det är, alltså MDMA-kristaller. Så som du säger så tycker iallafall jag att för att kallas ecstasy ska det vara pressade piller. Sen skulle jag inte kalla dina piller för ecstasy även om dom var tryckta till piller. Skulle snarare kalla dom för MDMA-kapslar med 2-cb i, eller liknande i ditt fall, då det faktiskt inte är ecstasy eller ren MDMA, utan en cocktailkapsel.

Så om du har tänkt att sälja dom så tycker jag inte att du ska marknadsföra dom som ecstasy och var noga med att upplysa om att det är en skvätt 2c-b i!
Point taken.
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Ecstasy är MDMA, vare sig i kristaller eller pillerform. Kallar du dina kapslar för ecstasy så ljuger du då de innehåller ecstasy, magnesium och 2cb. Enklast är väl att säga att det är ecstasy och 2cb, då får inte folk världens chock när de börjar hallucinera.
Du har inte läst FAQ:en va? Och självklart kommer jag säga att de innehåller 2c-b om jag säljer till någon.
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Vad är det för skillnad på olika E och varför?
Ecstasy är en så kallad cocktaildrog. Det innebär att Ecstasy inte är en drog i sig, utan en blandning. Huvudämnet i alla Ecstasy ska och borde vara MDMA eller någon av dess närliggande släktingar (MDA/MDx). Vissa tillverkare blandar dock i lite andra saker ibland till exempel amfetamin eller koffein. Detta är också den största faran med Ecstasy; man vet inte till 100 % vad som finns i det.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2012-10-10 kl. 17:04.
Citera
2012-10-10, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Point taken.

Du har inte läst FAQ:en va? Och självklart kommer jag säga att de innehåller 2c-b om jag säljer till någon.

FAQ'en är inte 100% riktig. Ecstasy började som endast MDMA, att den sedan förstörts genom att blandats ut med skräp som fortfarande kallas ecstasy har absolut inget med saken att göra. Ecstasy = MDMA och MDMA = Ecstasy.
Citera
2012-10-10, 21:41
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
FAQ'en är inte 100% riktig. Ecstasy började som endast MDMA, att den sedan förstörts genom att blandats ut med skräp som fortfarande kallas ecstasy har absolut inget med saken att göra. Ecstasy = MDMA och MDMA = Ecstasy.
Ok det råder viss förrvirring här. Jag vet inte vem som har rätt, men när jag tänker på det så är det mycket som pekar på att du har rätt. Jag ska inte kalla mina pillerkapslar för ecstasy iaf.
Citera
2012-10-11, 03:45
Medlem
En vän till mig tog "E" (ngn okänd knapp tror jag) samt svamp tillsammans, men ansåg att det var värdelöst i princip, för att svampen slog ut E'n. Funkar det verkligen så? Jag är skeptisk. Alla dessa personer som gjort diverse hippieflipps förr har ju uppenbarligen lyckats?

Lär vart dålig E eller hur?
Citera
2012-10-11, 03:55
Medlem
Det är precis som du säger, extacy = mdma , mdma=extacy. Men idag är ju knapparna titt som tätt blandade med amfetaminer, 2C-B and what not.. Nee är det MDMA jag vill åt, ska det inte behöva spela någon större roll om jag scorar knappar eller kristaller, utan man ska bli mellow och för den extra rushen ifrån MDMA dimman kan man peta till lite tjack ur en påse, inte pressa i
Citera
2012-10-11, 22:43
Medlem
Har haft dessa piller som underhållning i 2 veckors tid och såhär i efterhand, inte värt det..

depression samt självmordstankar om vart annat.. hur länge tror ni detta håller i sig? Tog sista i söndags, i vanliga fall är jag världens goaste kille i mina bästa dagar med underbara vänner och familj..

Vet att detta är "vanliga" biverkningar men tänkte om någon annan har mer info om ungefär hur länge detta sitter i efter 2 veckors brukande?

andra droger som har brukats samtidigt är alkohol, hasch samt kokain.. dessa bör inte tillföra någon depression, men är ingen expert på området så är väl lika bra att nämna det.

Edit: _UNGEFÄR_ hur länge sitter detta i piss/blod på mig (3 dagar, 1 vecka, 2 veckor?)? 185 cm , 70 kg..
Senast redigerad av stuganummer16 2012-10-11 kl. 23:02.
Citera
2012-10-12, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuganummer16
Har haft dessa piller som underhållning i 2 veckors tid och såhär i efterhand, inte värt det..

depression samt självmordstankar om vart annat.. hur länge tror ni detta håller i sig? Tog sista i söndags, i vanliga fall är jag världens goaste kille i mina bästa dagar med underbara vänner och familj..

Vet att detta är "vanliga" biverkningar men tänkte om någon annan har mer info om ungefär hur länge detta sitter i efter 2 veckors brukande?

andra droger som har brukats samtidigt är alkohol, hasch samt kokain.. dessa bör inte tillföra någon depression, men är ingen expert på området så är väl lika bra att nämna det.

Edit: _UNGEFÄR_ hur länge sitter detta i piss/blod på mig (3 dagar, 1 vecka, 2 veckor?)? 185 cm , 70 kg..
Körde du det på flera dagar irad typ?

Ajjabajja... minst 2mån mellan varje intag, annars blir man lätt nere.

5HTP är kung för att återställa seratoninet, tyvärr blev det säljförbud på det nyss, men kolla om du kanske vet ngn som har lite, en tablett räcker för att komma tillbaks! Men gör det inte till en vana att ta dom bara, då vänjer sig kroppen vid att inte behöva producera lika mycket seratonin och du blir beroende av det.
Citera
2012-10-12, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuP
Det är precis som du säger, extacy = mdma , mdma=extacy. Men idag är ju knapparna titt som tätt blandade med amfetaminer, 2C-B and what not.. Nee är det MDMA jag vill åt, ska det inte behöva spela någon större roll om jag scorar knappar eller kristaller, utan man ska bli mellow och för den extra rushen ifrån MDMA dimman kan man peta till lite tjack ur en påse, inte pressa i
De flesta knapparna är ändå rent MDMA i, vet inte var ni köper ifrån för skummisar, men jag köper bara lila/svart marquiz-test testade knappar. Aldrig mer RC skit, vet fan inte vad sånt gör med kroppen, bättre o använda det som funnits i ~50år!
Citera
2012-10-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
De flesta knapparna är ändå rent MDMA i, vet inte var ni köper ifrån för skummisar, men jag köper bara lila/svart marquiz-test testade knappar. Aldrig mer RC skit, vet fan inte vad sånt gör med kroppen, bättre o använda det som funnits i ~50år!

Nu tycker jag du är ute och cyklar dock. De flesta knapparna på gatan i sverige är rena skiten. Att vissa sedan köper testade knappar är en annan femma, och det är då ingen som påstår att någon här köper dåliga knappar, men vi påstår att de finns i massvis.
Citera
2012-10-12, 11:39
Medlem
Citat:
Nu tycker jag du är ute och cyklar dock. De flesta knapparna på gatan i sverige är rena skiten. Att vissa sedan köper testade knappar är en annan femma, och det är då ingen som påstår att någon här köper dåliga knappar, men vi påstår att de finns i massvis.
Mjo, du har väl rätt. Men jag menar, vem fan köper CS av Mohammed 18, om du fattar hur jag menar?
Citera
2012-10-12, 13:29
Medlem
Radichals avatar
Ecstasy för två veckor sedan och 3-FA nu i en vecka irad. Kommer jag gå effekt på 0,2 g rent MDMA ikväll?
Citera
2012-10-12, 15:11
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radichal
Ecstasy för två veckor sedan och 3-FA nu i en vecka irad. Kommer jag gå effekt på 0,2 g rent MDMA ikväll?
Ja det kommer du. Det är inte optimalt men det kommer funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in