Citat:
Ursprungligen postat av stuganummer16
Har haft dessa piller som underhållning i 2 veckors tid och såhär i efterhand, inte värt det..
depression samt självmordstankar om vart annat.. hur länge tror ni detta håller i sig? Tog sista i söndags, i vanliga fall är jag världens goaste kille i mina bästa dagar med underbara vänner och familj..
Vet att detta är "vanliga" biverkningar men tänkte om någon annan har mer info om ungefär hur länge detta sitter i efter 2 veckors brukande?
andra droger som har brukats samtidigt är alkohol, hasch samt kokain.. dessa bör inte tillföra någon depression, men är ingen expert på området så är väl lika bra att nämna det.
Edit: _UNGEFÄR_ hur länge sitter detta i piss/blod på mig (3 dagar, 1 vecka, 2 veckor?)? 185 cm , 70 kg..
Körde du det på flera dagar irad typ?
Ajjabajja... minst 2mån mellan varje intag, annars blir man lätt nere.
5HTP är kung för att återställa seratoninet, tyvärr blev det säljförbud på det nyss, men kolla om du kanske vet ngn som har lite, en tablett räcker för att komma tillbaks! Men gör det inte till en vana att ta dom bara, då vänjer sig kroppen vid att inte behöva producera lika mycket seratonin och du blir beroende av det.