Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-14, 23:47
Medlem
Zippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Ju blygare du är desto lättare kommer du ha att dela med dig av "känslig" information.

Det beror helt enkelt på att du vill passa på och säga allt du inte kan i vanliga fall.

Men detta skiljer sig ju så klart från person till person.
Menar du känslig information som man egentligen vill kunna prata om men normalt sätt inte kan? Som t.ex att man haft det jobbigt och familjeproblem etc.. (Som man blir på tramadol, då kan man ju prata om vad som hälst )
(Är tramadol en bra gämnförelse?)

Domstolen kanske kunde använda ecstacy för att få folk att erskänna brott
Citera
2006-01-14, 23:53
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zippan
Menar du känslig information som man egentligen vill kunna prata om men normalt sätt inte kan? Som t.ex att man haft det jobbigt och familjeproblem etc.. (Som man blir på tramadol, då kan man ju prata om vad som hälst )
(Är tramadol en bra gämnförelse?)

Domstolen kanske kunde använda ecstacy för att få folk att erskänna brott

Det skulle man väl kunna säga. Det blir mycket lättare helt enkelt.
Citera
2006-01-15, 00:00
Medlem
Zippans avatar
Ok, en annan sak jag undrar lite över är att om det är säkert att ta E en gång var 2-3'e månad. En kompis till mig sa att man skulle ta en gång om året, men jag tycker det låter lite väl långt =/
Är det bara seretinin som ska hinna återhämta sig eller finns det andra saker? För det står ju att seretenin halten ska och tröttheten från reproduktionen ska vara helt återställt då.

Edit:
Nej jag tror inte på honom längre, står att skadan ska vara relativt obefintlig efter 2-3 månader. Välljer att tro på det
Citera
2006-01-15, 00:06
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zippan
Ok, en annan sak jag undrar lite över är att om det är säkert att ta E en gång var 2-3'e månad. En kompis till mig sa att man skulle ta en gång om året, men jag tycker det låter lite väl långt =/
Är det bara seretinin som ska hinna återhämta sig eller finns det andra saker? För det står ju att seretenin halten ska och tröttheten från reproduktionen ska vara helt återställt då.

Det står beskrivet i FAQ:en. Du ska ge det minst 3 månader mellan varje session (för att serotoninsynapserna/receptorerna inte ska vänja sig vid den förhöjda nivån samt att de ska hinna återhämta sig) - men ju längre du väntar desto bättre.

Men detta är bara en del i allt - man vet inte exakt vad som händer och inte i hjärnan vid ett långvarigt Ecstasybruk.
Citera
2006-01-19, 19:01
Medlem
Hur mycket får man i regel betala för ett gram rent MDMA?
Citera
2006-01-24, 09:58
Bannlyst
Snabb fråga, hur lång är halveringstiden på xtc? alltså den tid det tar för drogen att lämna kroppen samt urinen.
Citera
2006-01-24, 11:51
Medlem
_NOjjigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Snabb fråga, hur lång är halveringstiden på xtc? alltså den tid det tar för drogen att lämna kroppen samt urinen.

Brukar väl ta ca 2-3 dagar.. Det har dock aldrig tagit mer än 3dagar för mig att bli ren, då jag har lämnat piss efter en helg på knappar
Citera
2006-01-24, 11:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.

runt 6-700 upp till ungefär 1000 ungefär..
Citera
2006-01-24, 12:15
Medlem
_NOjjigs avatar
Jag fick remeron utskrivet under vintern efter en tids depression, och jag käkade dom i ca 2veckors tid, men jag la ner det för några veckor sedan.
Nu börjar det ramla in knappar i stan, och jag har planerat att knapra under helgen, så är det någon som vet ifall mitt intag av remeron kan påverka effekten?? För jag har inte käkat in mig på dom, och det handlar ju bara om 2veckor på Lyckopiller??

jag vill ju ha samma gamla effekt
Citera
2006-01-27, 17:03
Medlem
Funderar på att slänga i mig några Blue mystic 4 (Hallucinogen) ikväll, borde jag kanske skippa det eftersom jag ska ta E imorgon?Eller är det rätt lugnt?
Citera
2006-01-28, 14:28
Medlem
WLXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskmumrik
Funderar på att slänga i mig några Blue mystic 4 (Hallucinogen) ikväll, borde jag kanske skippa det eftersom jag ska ta E imorgon?Eller är det rätt lugnt?
BM4 är i bästa fall väldigt milda, i värsta fall helt verkningslösa så det är nog lungt att peta E efteråt.
Citera
2006-01-28, 14:31
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Jag betalar 400 kr/gram, vilket jag anser är billigt och Mdma't är kanon..
10 gram betalar vi 3000 kr för..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in