Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
ska testa för första gången snart och efter att ha läst lite så skulle jag helst vilja bomba mdma kristaller, vad är doseringen där, för en nybörjardos? 100mg? det stämmer väl att det är det säkraste? de kan väl bara blanda saker i pulver och knappar inte rena kristaller?
om jag inte får tag på det så köper jag knappar istället men det rekommenderas att först testa små doser hemma, så jag tänkte testa en halv tablett hemma och sen en vecka efter 1½ på krogen, bra ide?
Bryr mig inte så mycket om det märks eller inte men bara så länge jag inte flippar helt och är jobbig för andra, skön vill man vara ju.
Så under ett rus har man fortfarande kontroll, typ som vid ett cb rus? eller kan man få för sig att dra ner brallorna bara så där? förstår att de krävs höga doser för att bli helt borta men är det en typ av rus som gör en så där?
en sak till, denna drog är mer eller mindre harmlös väl? jag kan väl stå ut med en bakfylla och lite sug men så allvarligt borde det inte vara? eller?
de där om vitaminer och ssri, är väl bara overkill? 2-3 glas vatten så borde man vara helt ok?
juste, fan .. hur hungrig mätt ska man vara? frukost, lite lätt lunch och frukt, sen äter man inget mera?
alla tips e välkomna.
ska svara på dina frågor så gott det går...
1. Om du vill bli bra och skönt bäng hade jag bombat 200mg, och då får du en erarenhet hur ett MDMA rus är. Du vet ju inte om det är bankat eller inte?
2. Om du ska köpa knappar så kolla in här på flashback och se om nån skrivit något annars skapa en tråd.
3. Det beror på vilket rus du får. Du kan få sånt rus så man verkligen inte har någon koll. men som du säger så händer detta oftast vid höga doser. men är du ovan så kanske du inte har så bra koll som på ett cb rus. detta är helt annorlunda. det är den bästa drogen som finns.
4. Den är ganska harmlös om du brukar den väl, läs på om allt sånt!
5. Vitaminer? vad menar du? SSRI äter du det så ska du inte knapra E/MDMA.
6. Du får bättre effekt på tom mage men jag käkar alltid innan, precis som när man super..
hoppas du lär dig något