Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-09-12, 15:51
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drae
Om det har gått ca 1 månad sen man tog mdma och man kör men tar benso efteråt, kommer man få några skador efter det?

benzo minskar inte skadan efter e-bruk ("skadan"), det som däremot kan hjälpa dig är nån typ av SSRI.

OT: helt okay e-faq. Tycker dock det är synd att du inte tar upp effekterna vid bombning eller tuggning av tabletterna, eller inte heller skriver speciellt mycket om skillnaden mellan att köpa ecstasytabletter eller pulver (mdmapulver alltså), då det är en väldigt intressant aspekt.

Borde även tagit med hur det är att blanda med lustgas då det är en trevlig grej som de flesta av oss gillar.
Citera
2006-09-21, 11:56
Medlem
mesmerizes avatar
Ska precis börja käka SNRI (Efexor) och undrar ifall det sabbar på samma sätt som SSRI? nån kanske redan frågat det i den här tråden orkar inte läsa igenom alla svar. Någon som vet?
Citera
2006-09-21, 20:16
Medlem
Antidepressiva & E

Är det någon som vet hur mixen blir av att gå på 20mg Paroxitin om dagen och sedan attackerar med ett e-rus?

Blir man högre än vanligt el sämre effekt?

Ja, jag vet att man inte ska prova. Men vill veta?
Man får inte vara dum...
Citera
2006-09-22, 13:23
Medlem
Har redan gjort en tråd om detta men inte fått något säkert svar, testar därför här. Hur går ecstasy ihop med magkatarr? Är kemikalierna såppass starka att det kan utlösa smärta, finns det någon fara med denna mix tror ni?
Citera
2006-09-25, 01:27
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andeereyy
Har redan gjort en tråd om detta men inte fått något säkert svar, testar därför här. Hur går ecstasy ihop med magkatarr? Är kemikalierna såppass starka att det kan utlösa smärta, finns det någon fara med denna mix tror ni?

En tjej jag brukar käka e tillsammans med hade magkatarr förra sommarn men vi käkade ändå som om inget hänt och det skadade nog inget och utlöste iaf ingen smärta osv
Citera
2006-10-02, 00:55
Medlem
Hur mycket vatten och hur ofta?

hejsan, jag planerar min första e tripp eftersom att det låter jävligt kul att ta det vad jag hört och jag undrar bara hur mycket vatten jag borde dricka och hur ofta? Jag har inte tagit e förut och är lite osäker, hade tänkt att börja med 1 tab.
Citera
2006-10-02, 11:10
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usanity
hejsan, jag planerar min första e tripp eftersom att det låter jävligt kul att ta det vad jag hört och jag undrar bara hur mycket vatten jag borde dricka och hur ofta? Jag har inte tagit e förut och är lite osäker, hade tänkt att börja med 1 tab.

Du ska dricka så mycket vatten som kroppen behöver.
Beror ju på ifall du ska stå och dansa konstant i 4 timmar eller om du ska sitta och chilla.
Det är inte direkt nya regler för din kropp bara för att du tagit en E, så ta så mycket (eller lite mer) än du brukar dricka i vanliga fall.
Citera
2006-10-02, 15:24
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drae
om man använder benzo direkt efter som sägs förhindra skadorna

va? benzo verkar väl enbart på GABA-systemet?
Citera
2006-10-19, 13:54
Medlem
Keruzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard

Ja det påverkar GABA
Citera
2006-10-19, 16:38
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
benzo minskar inte skadan efter e-bruk ("skadan"), det som däremot kan hjälpa dig är nån typ av SSRI.

Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Oj sa fel, menar självklart SSRI.
Citera
2006-10-28, 17:01
Medlem
hjälp

ska ta mdma om några timmar, men jag har 38,1 i kroppstempratur kan man ta ändå?

OBS...Jag ska inte gå ut o dansa, ska vara hos en polare och sega, om det har något betydelse
Citera
2006-10-28, 17:07
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usanity
ska ta mdma om några timmar, men jag har 38,1 i kroppstempratur kan man ta ändå?

OBS...Jag ska inte gå ut o dansa, ska vara hos en polare och sega, om det har något betydelse
Klart du kan.. Munnen går väl att öppna..
Du kommer inte känna dig sjuk under ruset, du kommer må så jävla bra.. Men kanske riktigt kasst i morgon.. Jag är ingen spåtant, det behöver inte bli hel-kasst imorgon med 40 graders feber.. Men det kan.
Om det är värt det?!? Det avgör du..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in