Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
Alltså...

MDMA = Ecstasy
Ecstasy = MDMA

Så du sticker ut på exakt samma sätt.

Har tagit MDMA förut och gått ut på krogen utan några problem, så jag skulle lika gärna kunna
gå ut på krogen då jag tagit 1 puck eller 2?
Citera
2012-08-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heated
Har tagit MDMA förut och gått ut på krogen utan några problem, så jag skulle lika gärna kunna
gå ut på krogen då jag tagit 1 puck eller 2?

Yes! Du kommer bli precis lika galen på en puck som rent MDMA (sålänge det är samma mängd MDMA såklart).

Have fun
Citera
2012-08-28, 22:37
Medlem
Det låter sjukt bra!

Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
Have fun

Det ska jag verkligen ha!
Citera
2012-08-29, 23:30
Medlem
daft-marleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Slår knappt hårdare nasalt vad jag vet. Dessutom blir ruset kortare. Och antagligen smakar det helvete i näsan och möjligtvis svider det också. Jag skulle aldrig få för mig att snorta något så illasmakande när man knappt tjänar något på det, pga den kortare rustiden kanske man tom förlorar på det.

De flesta som kör nasalt gör det mest när de vill bli höga så snabbt som möjligt. Typ på nån jävla klubb/rave/whatever och hittar att nu är det dags och vill bli höga inom 10 min inte 60 min.
Okej, tack så mycket.
Citera
2012-08-30, 00:03
Medlem
FrankBooths avatar
Klistra denna tråd tack
Citera
2012-08-30, 13:43
Medlem
Hej, har en snabb fråga. Har tillgång till knappar vid namn "Yellow smiley". Har någon erfarenhet av dessa och kan säga om dessa är OK? Läst om andra gula knappar som verkar nästintill falska. Vad tror ni?

Tacksam för snabbt svar! MVH MOLSOVS
Citera
2012-08-30, 14:01
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnosv
Hej, har en snabb fråga. Har tillgång till knappar vid namn "Yellow smiley". Har någon erfarenhet av dessa och kan säga om dessa är OK? Läst om andra gula knappar som verkar nästintill falska. Vad tror ni?

Gula smileyes är svaga, behöver slänga i sig minst 3 st för ett "ok" rus, 4-5 för ett ordentligt.

Icke prisvärda.
Citera
2012-09-04, 12:35
Medlem
Hur länge visar sig e i kissprov?
Citera
2012-09-04, 16:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitzz
Hur länge visar sig e i kissprov?
Det beror förstås lite på vilka droger dina tabletter innehåller, men det bör inte röra sig om mer än en halv till en vecka.
Citera
2012-09-04, 21:24
Medlem
galnabullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnosv

Finns massor av yellow smileys, svårt att säga. Jag och två polare testade några i helgen, vi tog en var, jag fick svag effekt, en polare fick jättebra effekt och andra kände inget speciellt, möjligtvis lite mer taggad, han är ganska stor och hade druckit öl. Polaren som fick bra effekt blandade med ritalin så kan vara därför han fick bättre effekt. Dock ytterst ovärda knappar!
Citera
2012-09-05, 00:47
Medlem
Istället för att starta en ny tråd, skriver jag här.

Fenomenet med att folk får mindre och mindre effekt varje gång man tar MDMA, vad kan det bero på?
Har själv trippat ~5ggr och märker redan av just det. Högre doser, men mindre rus.

Det enda jag kan efterlikna det, är mitt cannabisbruk. Till en början trippade man sönder, nu kan jag röka hur mycket som helst och ändå vara relativt "nykter".

En psykisk resistans som vi kan utveckla mot precis vad som helst, eller?
Citera
2012-09-05, 01:38
Medlem
ploppcapas avatar
Hur vanligt är det att man spyr under uppgången av mdma kristaller?
Hände mig i helgen efter en bomb på 150 mg men det blev en snabb och smärtfri puke som enbart bestod av vätska. Kunde det vara så för att jag inte hade ätit något på 6 timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in