Citat:
Svårt att få ett exakt svar med ett MDMA Purity test när du måste väga upp precis 20 mg MDMA och knappen innehåller bindemedel.Tack för ditt svar!
Jag har inte möjlighet att testa innan då festivalen är om 1,5 månad och jag vill hålla mig till "minst 3 månaders regeln".
Självklart beror det på hur mycket mg MDMA tabletten innehåller. Kommer förmodligen göra så att jag köper med mig EZ Test innan, som förhoppningsvis ska ge mig en bra bild av hur mycket MDMA pillret innehåller.
Jag har inte möjlighet att testa innan då festivalen är om 1,5 månad och jag vill hålla mig till "minst 3 månaders regeln".
Självklart beror det på hur mycket mg MDMA tabletten innehåller. Kommer förmodligen göra så att jag köper med mig EZ Test innan, som förhoppningsvis ska ge mig en bra bild av hur mycket MDMA pillret innehåller.
Citat:
Osannolikt? Ja. Omöjligt? Nej.
Golvad vill jag absolut inte bli.. Förstår att det är svårt att veta hur det kommer påverka mig då det är väldigt individuellt. Men låt oss säga att jag lyckas få en knapp med 220mg. Om jag då tar 3/4 (~170mg) och den sista 1/4 ~2h efteråt finns det någon möjlighet att jag blir såpass "E:ad" att jag blir golvad?
Citat:
120 mg är en lagom dos för de flesta.
Kan påpeka att då jag tog 1/2 av Hello Kittyn som snubben bara hade en kvar av (de andra två skulle han o hans polare precis inta) och frågade mig ifall jag var erfaren, rekommenderade mig att bara ta 1/4 eftersom de var så starka (250mg). Så den dosen borde ha varit på ungefär 120mg, ifall han inte BS:ade vilket jag inte tror då han verkade som en legit dude.
Citat:
Om det var den bästa kvällen i ditt liv, varför ska du då ta mer? Välmåendet ökar inte linjärt relativt till dosmängden, det platåar ut. Spara på din hjärna medan 120 mg fortfarande räcker.
Ps: Kände ingen som helst ångest/noja/illamående under "upcomen". Hade nog den bästa kvällen i mitt liv på Qlimax med hjällp utav den halvan. Kanske räcker med den dosen om man riskerar att fucka upp den annars.
vet att man aldrig riktigt vet exakt vad som är i men vire bra om någon visste nåt