Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-09, 18:19
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Kan man bli extremt pratglad och uppåt på rena mdma kristaller?

Jag och en polare delade 0,5g var under en helkväll igår och han tjatade fan hål i huvudet på mig, medans jag bara ville ligga och chilla, njuta. What the fuck liksom. Han förstörde mitt rus.

Alla andra av mina polare vill också ligga och chilla under ruset, men inte han! Nej han pratade konstant i flera timmar tills jag fick fett ont i huvudet av allt nonstop prat.

Det beror nog på personen men ja, vissa kan bli extremt extroverta och verkligen babblar snabbare än vad dom ens har förmåga till.
Har att göra med inställningen också, om man drar iväg och hamnar i en social uppspelt bana så är det svårt att bara slå på en chillswitch.
Bad ni honom göra ett försök att bara slappna av?
Senast redigerad av Kashi 2013-02-09 kl. 18:24.
Citera
2013-02-09, 18:33
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Det beror nog på personen men ja, vissa kan bli extremt extroverta och verkligen babblar snabbare än vad dom ens har förmåga till.
Har att göra med inställningen också, om man drar iväg och hamnar i en social uppspelt bana så är det svårt att bara slå på en chillswitch.
Bad ni honom göra ett försök att bara slappna av?

Ja, jag bad honom vara tyst var 30e sekund ungefär.

Sen kommer han med kommentarer som: jag är ledsen men jag måste bara säga det här, jag måste bara det.

Och sen börjar han babbla om den mest meningslösa skiten i 30 minuter, och sen ber man honom tagga ner var 30e sekund, men det hjälper inte och han fortsätter tjata!

Sen pallade jag inte mer. Jag bjöd på benzo och en spliff, sen blev han lugn och mdma-ruset upphörde.
Senast redigerad av uuy1851 2013-02-09 kl. 18:36.
Citera
2013-02-10, 11:49
Medlem
Pipharens avatar
Citat:

Jag och en polare delade 0,5g (edit vi hade alltså 1g och tog allting)var under en helkväll igår och han tjatade fan hål i huvudet på mig, medans jag bara ville ligga och chilla, njuta. What the fuck liksom. Han förstörde mitt rus.

Alla andra av mina polare vill också ligga och chilla under ruset, men inte han! Nej han pratade konstant i flera timmar tills jag fick fett ont i huvudet av allt nonstop prat.
Ehhhh ja det är väll klart? De flesta jag känner blir extremt pratglada, det bara flödar ur.

Behöver svar på denna frågan från någon. Om man fått tag på lite MDMA, och skulle vilja testa det så jag kan säkerställa produkten, för att bjuda på kryddan senare, hur mycket är en smart dos att ta då? Man vill inte bli påverkad egentligen, och vill inte tömma på serotoninet, men över treshold måste man väll ändå? Eller ska man bara skaffa EZ-test istället? Känns dyrare.

Undrer detsamma för bk-MDMA då.
Citera
2013-02-10, 18:50
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Ehhhh ja det är väll klart? De flesta jag känner blir extremt pratglada, det bara flödar ur.

Behöver svar på denna frågan från någon. Om man fått tag på lite MDMA, och skulle vilja testa det så jag kan säkerställa produkten, för att bjuda på kryddan senare, hur mycket är en smart dos att ta då? Man vill inte bli påverkad egentligen, och vill inte tömma på serotoninet, men över treshold måste man väll ändå? Eller ska man bara skaffa EZ-test istället? Känns dyrare.

Undrer detsamma för bk-MDMA då.

Vad konstigt ändå...

Jag blir nedåt på mdma.
Jag vill bara ligga ner, lyssna på musik, inte säga ett ord och bara njuta.

Kanske borde använda det ensam framöver då, om det nu är så att folk blir så uppåt på mdma.
Jag orkar inte med det, det känns som mitt huvud skall explodera
Citera
2013-02-10, 19:00
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Vad konstigt ändå...

Jag blir nedåt på mdma.
Jag vill bara ligga ner, lyssna på musik, inte säga ett ord och bara njuta.

Kanske borde använda det ensam framöver då, om det nu är så att folk blir så uppåt på mdma.
Jag orkar inte med det, det känns som mitt huvud skall explodera
Jag också.

Aldrig provat knappar, men de innehåller ju inte sällan amfetamin, meta osv.
Citera
2013-02-11, 14:31
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:

Jag och en polare delade 0,5g (edit vi hade alltså 1g och tog allting)var under en helkväll igår och han tjatade fan hål i huvudet på mig, medans jag bara ville ligga och chilla, njuta. What the fuck liksom. Han förstörde mitt rus.

Ligga och chilla? What?! :O

Är jag kickad på MDMA så pratar jag konstant (pratar sjukt mycket på alla droger) och står och dansar tills jag inte orkar mer. Ni låter jättetråkiga
Citera
2013-02-11, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Är jag kickad på MDMA så pratar jag konstant (pratar sjukt mycket på alla droger) och står och dansar tills jag inte orkar mer. Ni låter jättetråkiga

Och du låter jobbig. Det är skönt när man bara kan chilla och njuta av sällskapet.
Tystnad är bättre än skitsnack.

De som tjatar hål i huvudet på folk brukar vara nybörjare.
Citera
2013-02-11, 15:14
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Nej du förstår, på rent mdma så blir man för hög för att orka röra sig.
Åtminstone när det är som starkast.

Allt man vill göra är att lyssna på musiken och känna kärleken pumpas ut i universum!
Må bäst i världen. Man är så fucked så att man måste ta det liggande.
Man orkar helt enkelt inte röra sig typ. Det påminner lite om opium, fast med ögonvobbel och extrem eufori och stark kärlek till omgivning, och sina nära och kära.

Nu snackar vi 200mg doser.

Åtminstone för alla jag känner irl.
Av alla bra källor till mdma jag skaffat så har jag fått rena kristaller.
Eller White speakers, om ni känner till dem? ^^^
Citera
2013-02-11, 15:16
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Nej du förstår, på rent mdma så blir man för hög för att orka röra sig.
Åtminstone när det är som starkast.

Allt man vill göra är att lyssna på musiken och känna kärleken pumpas ut i universum!
Må bäst i världen. Man är så fucked så att man måste ta det liggande.
Man orkar helt enkelt inte röra sig typ. Det påminner lite om opium, fast med ögonvobbel och extrem eufori och stark kärlek till omgivning, och sina nära och kära.

Nu snackar vi 200mg doser.

Åtminstone för alla jag känner irl.
Av alla bra källor till mdma jag skaffat så har jag fått rena kristaller.
Eller White speakers, om ni känner till dem? ^^^

Låg dos med rent mdma - Ganska pigg.

Hög dos - Trött och seg.

White speakers är grymma
Citera
2013-02-11, 15:28
Medlem
En av anledningarna till att ruset på MDMA är så grymt är ju att det anpassar sig till sin omgivning. Är man ute och klubbar så är det partymode, är man hemma i soffan känner man mer för att mysa.
Citera
2013-02-11, 19:16
Medlem
en vän tog ssri i lördags, kicka mdma idag??
Citera
2013-02-11, 21:08
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
en vän tog ssri i lördags, kicka mdma idag??
Beror på vilken SSRI. Vissa har väldigt lång halveringstid, då hade jag inte rekommenderat det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in