Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-05, 21:32
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Kul! Jo, det lär ju vara väldigt många vakter där eftersom det är 13-årsgräns... Angående vattnet, skulle det vara möjligt att trycka i sig 2 liter precis innan? Tänker att det kan vara svårt att få tag på vatten där inne.

Ta bara med dig en flaska vatten pucko? Du verkar inte redo att ta E.
Citera
2011-09-05, 21:56
Medlem
Torinlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Tryck inte i dig 2 liter precis innan, kommer nog mest få dig att må lite illamående och bli kissnödig. Drick lite vatten innan och ta med dig en halv-liters flaska istället.

Kissnödig? Det är det sista man tänker på under ett rus. Och även om du vill så är det i princip omöjligt att pissa. Enligt mig en av fördelarna med E som partydrog jämfört med t.ex. alkohol.
Citera
2011-09-05, 22:11
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
Kissnödig? Det är det sista man tänker på under ett rus. Och även om du vill så är det i princip omöjligt att pissa. Enligt mig en av fördelarna med E som partydrog jämfört med t.ex. alkohol.
Haha håller med, en gång efter ett trance event i holland så skulle jag pissa bakom ett par buskar, stod där i säkert 3minuter med snorren ute och bara kände mig dum

Samma sak alla andra gånger när man tagit och ska in och testa pissa för det kanske vore rätt skönt, men det kommer fan inget!
Citera
2011-09-06, 21:48
Medlem
Ferromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Jag? Om du har så får jag väl säga väl säga lyckos dig men om du sitter i samma sits som jag så lider jag med dig :P

Haha, skrev i lite fel tråd vid den tiden, ber om ursäkt för förvirrandet, f.ö så hoppas jag att det löser sig för dig mannen!
Citera
2011-09-12, 17:49
Medlem
Anxies avatar
Ett decennium har gått sedan min senaste E-upplevelse och jag känner att det börjar bli dags för en repris! Jag äter dock Abilify som stämningsstabiliserande mot Borderline Personlighetsstörning vilket även har positiv effekt på mina paranoida tankar. Det är alltså en dopaminstabiliserare och jag kan inte finna att den skulle verka på serotoninet alls, vilket borde betyda att det är chill, eller?

Jag brukar regelbundet cannabis, amfetamin och opiater och har inte märkt av några problem, förutom att jag måste ta lite högre doser tjack än andra för att få önskvärd effekt.

Jag har inga problem med ökad paranoia när jag tar droger, inte ens efter en tids vakenhet, utan uppskattar snarare "skevheten" och de eventuella vanföreställningar som uppstår. Har aldrig så kallad hasch/tjacknoja och får inte heller någon AT på amfetamin.

Min fråga är helt enkelt om Abilify kan krocka med MDMA (tänker ta kristaller, om det har någon betydelse) så att effekten uteblir eller fara uppstår? Jag inser att jag kan behöva en något högre dos än standard, men har tänkt börja med en normal mängd, för att senare fylla på om det behövs. Input?
Citera
2011-09-13, 14:43
Medlem
Nu är det dags igen för en session med gamla kära EmiliE!
Direkt import från Holland, så inte de där klena rosa lacoste o allt vad det heter som cirkulerar runt om i Svea rike för tillfället Detta kan ju inte gå fel helt enkelt...

Det kommer bli en riktig "bögkväll" mellan tre polare och självklart kommer täcken, kuddar, fräcka lampor, god musik och sånt fram. Det jag undrar i stort sett är om ni har fler tips på roliga "leksaker", sysselsättningar och kanske t o m nån musik som du rekommenderar?

Alltså, något som ni gjort under en tripp ock kände "Detta är den ultimata grejer juu! woooow..! "
(visserligen är allt den ultimata grejen, men hoppas att ni förstår. Allt för att optimera liksom)

Vet ej om detta förtjänar en egen tråd, har ni sett röken av en liknande sådan får ni gärna skriva det med!

Peace
Rob-O
Citera
2011-09-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anxie
TEXT

När jag ändå är här kan jag ju försöka hjälpa till lite..

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110819154830AAcmx4u

Detta är ju ingen säker källa, men om du kollar översta svaret så verkar han veta vad han skriver om. Svaret under dementerar dock att det skulle öka effekten på MDMA och istället reducera den. Det verkar inte vara något snack om att det ska orsaka problem.

Här är lite till: http://www.bluelight.ru/vb/threads/310844-Abilify-and-MDMA

Vad jag ser det som ska det inte vara några problem ur en skadlig synpunkt.

Den som söker skall finna

Peace
Rob-O
Citera
2011-09-15, 21:16
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob-O
Nu är det dags igen för en session med gamla kära EmiliE!
Direkt import från Holland, så inte de där klena rosa lacoste o allt vad det heter som cirkulerar runt om i Svea rike för tillfället Detta kan ju inte gå fel helt enkelt...

Det kommer bli en riktig "bögkväll" mellan tre polare och självklart kommer täcken, kuddar, fräcka lampor, god musik och sånt fram. Det jag undrar i stort sett är om ni har fler tips på roliga "leksaker", sysselsättningar och kanske t o m nån musik som du rekommenderar?

Alltså, något som ni gjort under en tripp ock kände "Detta är den ultimata grejer juu! woooow..! "
(visserligen är allt den ultimata grejen, men hoppas att ni förstår. Allt för att optimera liksom)

Vet ej om detta förtjänar en egen tråd, har ni sett röken av en liknande sådan får ni gärna skriva det med!

Peace
Rob-O

Jag har några tips till dig,

Prova lyssna på psytrance medan du är E:ad, det kommer ta dig höjder du inte trodde fanns.
Här har du ett bra låttips för att börja sätta dig in i den progressiva världen.
http://www.youtube.com/watch?v=kLhJqYb9vu8

Leksaker som är roliga att använda är utan tvekan glowsticks, lysnade armband man kan svaja i takt till musiken och om man gör sönder dem kan man stänka färg på väggarna och improvisationsmåla mönster, mycket trevligt.

En annnan fet grej är sanning och konka med flaskan, fast det kanske inte är så lämpligt om ni ska ha korvfest.

Tror ärligt talat att ni kommer att ha det tillräckligt mysigt med musiken och en visulalizer på skärmen. Ni kan prata om saker som tar emot att prata om i vanliga fall och komma närmare varandra. Peta inte i er mer bara, totalt onödigt imo. Bättre att spara det till någon annan kväll, både ur en ekonomi- och hälsoaspekt.

Lycka till!

Peace
Hysteria
Senast redigerad av Hysteria90 2011-09-15 kl. 21:18.
Citera
2011-09-22, 20:41
Medlem
hur länge håller tabletterna om man har dom i en påsen i rumstämtperatur?
Citera
2011-09-22, 21:15
Medlem
brainstormms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
hur länge håller tabletterna om man har dom i en påsen i rumstämtperatur?

Dom kan hålla hela din livslängd ut så oroa dig inte för det
Citera
2011-09-22, 21:18
Snabb fråga - är lite för mycket under the influence för att förstå hur jag söker samt för att kunna fatta något mer avancerat överhuvudtaget - funderar på att fixa kristaller.

- Snorta eller oralt (eller annat sätt)?
- Vad är en schysst mängd att börja med?
- Refill- pepp eller depp?

Tacksam för svar, tror jag

Peace
Citera
2011-09-22, 21:37
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
1. Snorta eller oralt (eller annat sätt)?
2. Vad är en schysst mängd att börja med?
3. Refill- pepp eller depp?

Tacksam för svar, tror jag

Peace
1. När det gäller administrering så har jag alltid bombat för det känns safe, att snorta har både fått ris och ros av folk här på forumet så jag hade rekommenderat dig att bomba det.
2. Ta 100-150mg och du kommer att må bra!
3. När det gäller refill så föredrar jag att ta mer på en gång än att hålla på att sprida ut på det då jag aldrig får tillbaka samma känsla som efter första intaget.

Detta är vad jag tycker och föredrar, testa dig fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in