Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-18, 10:15
Medlem
En polare drog i sig 1,1 gram MDMA kristaller på en kväll mellan klockan 19.00-05.00. Kan man inte dö av OD på det? Och hur är det ens rimligt när vi andra klarar ungefär 0,2-0,3... Killen ligger på 100 kg och har knarkat i många år, men känns ändå sjukt?
Citera
2012-07-18, 15:18
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therealso
En polare drog i sig 1,1 gram MDMA kristaller på en kväll mellan klockan 19.00-05.00. Kan man inte dö av OD på det? Och hur är det ens rimligt när vi andra klarar ungefär 0,2-0,3... Killen ligger på 100 kg och har knarkat i många år, men känns ändå sjukt?

Jag har varit med om en polare som tryckte i sig lite mer än 3g en helg och endå inte verka trasig efteråt. Jag tog och har tagit exakt samma mdma själv och 3e helgen i rad jag körde så kunde jag hålla igång 19.00-07.00 på 0.2-0.3 ungefär. Jag förstår mig inte heller på det riktigt men det har väl bara med tolerans att göra antar jag, måste kännas tråkigt om man kommit till den gränsen med nåt så fint som mdma..

Mvh.
Citera
2012-07-18, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Alright. Varför rekommenderar du just det tillvägagångssättet?

Vilka andra alternativ finns det? vill höra lite kring dem också.
Haha, jadu, vill du ta det i snoken, rektum eller skjuta det i armen - varsågod!

Enklast, och bäst effekt enligt många, är att svälja det helt enkelt. Och för guds skull - tro inte du är oövervinnerlig bara för att du rökt CB ett tag. Jag trodde samma sak, men i efterhand är jag glad att det gick förhållandevis bra ändå, jag var sjukt naiv och trodde mig kunna ta vilken jävla drog som helst, i vilken utsträckning som helst, bara för att jag rökt cannabis.

Gör nu som de lite mer erfarna säger, och käfta inte emot. Folk med erfarenhet har i 9 fall av 10 rätt
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av mjaukatt
Jag har varit med om en polare som tryckte i sig lite mer än 3g en helg och endå inte verka trasig efteråt. Jag tog och har tagit exakt samma mdma själv och 3e helgen i rad jag körde så kunde jag hålla igång 19.00-07.00 på 0.2-0.3 ungefär. Jag förstår mig inte heller på det riktigt men det har väl bara med tolerans att göra antar jag, måste kännas tråkigt om man kommit till den gränsen med nåt så fint som mdma..

Mvh.
Undrar också detta. Att dö på MDMA kräver väl ändå ganska höga doser, iaf för att dö av själva kemikalien? Överhettningen kan man ju dö på rätt "lätt", men det är ju inte egentligen drogens fel. Var ju en tjej som DRACK ihjäl sig när hon tagit E. Hon dog av vatten.. Fan vad törstig hon måste varit
Citera
2012-07-18, 17:46
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Undrar också detta. Att dö på MDMA kräver väl ändå ganska höga doser, iaf för att dö av själva kemikalien? Överhettningen kan man ju dö på rätt "lätt", men det är ju inte egentligen drogens fel. Var ju en tjej som DRACK ihjäl sig när hon tagit E. Hon dog av vatten.. Fan vad törstig hon måste varit
Var ju en svensk kille från Kristianstad som dog på Roskilde för 16 dagar sen...
Citera
2012-07-20, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Var ju en svensk kille från Kristianstad som dog på Roskilde för 16 dagar sen...
Jo, men där vet man ju knappast hela bakgrunden, eller hur?

En fråga i övrigt; Om låt säga jag ska droppa om 7dagar, men vill se om its the real molly, kan man ta typ 10mg i snoken, utan att det påverkar min (~150mg) tripp nå märkvärdigt om en vecka?
Citera
2012-07-20, 14:56
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
175 är VÄLDIGT mycket som första gång. Du kommer klara dig väldigt bra på 125, framförallt om det är äkta vara och inte uppblandat på något sätt.

Lös upp det i lite vätska och drick. Smaken är väldigt ... kemisk, så skölj ner det ytterligare efteråt.
Varför?
Lägg det i en bit rizzla som du rullar ihop till en boll om du inte har några gelatinkapslar.
Citera
2012-07-20, 17:54
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Jo, men där vet man ju knappast hela bakgrunden, eller hur?
Polisen tog tillbaka sin varning angående "smutsiga kristaller" och den andra obduktionen visade att han dog av "MDMA-förgiftning".
Citera
2012-07-21, 04:53
Medlem
Tommess avatar
Hej!

Någon som möjligtvis skulle kunna identifera dessa "knappar"? Inte fått något namn eller dyl. Lite svagt rosa färgade.
http://i49.tinypic.com/25ywwp2.jpg

Ska inom kort (denna helg) testa ectasy för första gången, några allmäna tips?
Citera
2012-07-21, 05:08
Medlem
6362s avatar
Citat:

Det krävs ganska mycket för att dö av själva drogen. Folk dör ju pga av uttorkning eller för att dom druckit för mycket vatten. Har man lite kol på sig självl ska det va lugnt
Citera
2012-07-22, 06:09
Medlem
Tommess avatar
https://www.flashback.org/t1921484

kan meddela er att det va den sjukaste kvällen på längre. sjukt roligt och blev jävligt annorlunda, på ett grymt positivt sätt. sjuk bra upplevelse. alla bör verkligen testa på E. drog ut på krogen efter vi åkt runt lite som var grymt gött det med.

kom hem nu kl 6.
Citera
2012-07-23, 05:25
Medlem
Vet någon när ecstacyn kommer till Göteborg? har varit lite sugen nu framöver
Citera
2012-07-29, 19:53
Medlem
Hur kommer det sig att denna tråd inte är klistrad? Är ju tydligen EN VÄLDIGT POPULÄR TRÅD!
Och viktig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in