Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Alright. Varför rekommenderar du just det tillvägagångssättet?
Vilka andra alternativ finns det? vill höra lite kring dem också.
Haha, jadu, vill du ta det i snoken, rektum eller skjuta det i armen - varsågod!
Enklast, och bäst effekt enligt många, är att svälja det helt enkelt. Och för guds skull - tro inte du är oövervinnerlig bara för att du rökt CB ett tag. Jag trodde samma sak, men i efterhand är jag glad att det gick förhållandevis bra ändå, jag var sjukt naiv och trodde mig kunna ta vilken jävla drog som helst, i vilken utsträckning som helst, bara för att jag rökt cannabis.
Gör nu som de lite mer erfarna säger, och käfta inte emot. Folk med erfarenhet har i 9 fall av 10 rätt
Citat:
Ursprungligen postat av therealso
En polare drog i sig 1,1 gram MDMA kristaller på en kväll mellan klockan 19.00-05.00. Kan man inte dö av OD på det? Och hur är det ens rimligt när vi andra klarar ungefär 0,2-0,3... Killen ligger på 100 kg och har knarkat i många år, men känns ändå sjukt?
Citat:
Ursprungligen postat av mjaukatt
Jag har varit med om en polare som tryckte i sig lite mer än 3g en helg och endå inte verka trasig efteråt. Jag tog och har tagit exakt samma mdma själv och 3e helgen i rad jag körde så kunde jag hålla igång 19.00-07.00 på 0.2-0.3 ungefär. Jag förstår mig inte heller på det riktigt men det har väl bara med tolerans att göra antar jag, måste kännas tråkigt om man kommit till den gränsen med nåt så fint som mdma..
Mvh.
Undrar också detta. Att dö på MDMA kräver väl ändå ganska höga doser, iaf för att dö av själva kemikalien? Överhettningen kan man ju dö på rätt "lätt", men det är ju inte egentligen drogens fel. Var ju en tjej som DRACK ihjäl sig när hon tagit E. Hon dog av vatten.. Fan vad törstig hon måste varit