Citat:
Ursprungligen postat av Yanntiersen19
Det har säkert framkommit tidigare i tråden, men jag orkar inte riktigt kolla igenom alla 162 sidorna och jag undrar om man borde ha några tidigare erfarenheter innan man prövar E.
Jag har hittills bara rökt gräs några gånger och druckit alkohol. Så jag undrar om jag borde ta något ''lättare'' innan jag prövar E.
Jag har samma fundering. Jag har rökt en hel del gräs, provat svamp ett 10-tal gånger och så klart druckit alkohol. Jag ska ner till Tomorrowland i sommar och det vore ju jävligt dumt att inte prova E där om chansen finns.
Jag har kollat igenom FAQ'en här på fb angående E. Den är ju rätt gammal men jag antar att det mesta stämmer fortfarande.
Men har ni några tips i övrigt? Har ju som sagt provat svamp, så är ganska haj på det där med hallucinationer. Kan man göra något som helst för att minska risken för avtändning? Och är det ett dumt val att prova E första gången i den typen av miljö? Finns det några riktlinjer prismässigt? Är det något annat man ska tänka på för att undvika att bli blåst vid köp?
Tack på förhand!