Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-23, 09:47
Medlem
khomahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Nej, du köpte något som inte innehöll tillräckligt med MDMA helt enkelt om ens något möjligtvis. Hallucinationer på MDMA i den grad du beskriver förekommer ju inte förrän man tömt sitt serotoninförråd och det låter ju inte som så är fallet.

Tjejen fick inga visuals alls, bara galet fnissig, garvade oavbrutet i en timme. Hon tog en, utpritt på ca 1,5h.

Sen tog hon en halv till i näsan och blev illamående och inåtvänd...
Citera
2012-04-23, 13:50
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
2 och en halv tabbee gav mig feta visualsm en int é den här sköna e'ade känslan. toppade med ca 15mg metocin. fortfarande ingen gjöjde eufori, endast visuals som galet. Saknar jag något i hjärnan som kan utsöndra trilräckligt med serotonin...
Du köpte 2C-B.
https://www.flashback.org/sp36960530
https://www.flashback.org/sp36965111
Citera
2012-04-23, 23:13
Medlem
RallyRallys avatar
Mhmm... Så vilka av er kan säga att tjejen får lättare att komma på Ecstasy? Alla säger ju att det är underbart. Men hur är den egentligen med den "sista spurten"?
Citera
2012-04-24, 11:17
Medlem
TrolliverTwists avatar
min åsikt är att sex på E är rätt värdelöst. nåja, så värdelöst det kan bli. jag föredrar att bara mysa.
Citera
2012-04-24, 15:24
Medlem
Ställer denna fråga åt en kompis som ej har behörighet att posta i tråden.

Om man vill få (nästintill) full effekt av MDMA-kristaller, hur länge ska man då vänta efter att ha intagit 6-apb?
Citera
2012-04-24, 16:41
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dune
Ställer denna fråga åt en kompis som ej har behörighet att posta i tråden.

Om man vill få (nästintill) full effekt av MDMA-kristaller, hur länge ska man då vänta efter att ha intagit 6-apb?
Jag skulle vänta 2 veckor, men det är ju individuellt.
Citera
2012-04-24, 16:49
Medlem
Yanntiersen19s avatar
Det har säkert framkommit tidigare i tråden, men jag orkar inte riktigt kolla igenom alla 162 sidorna och jag undrar om man borde ha några tidigare erfarenheter innan man prövar E.
Jag har hittills bara rökt gräs några gånger och druckit alkohol. Så jag undrar om jag borde ta något ''lättare'' innan jag prövar E.
Citera
2012-04-24, 17:18
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanntiersen19
Det har säkert framkommit tidigare i tråden, men jag orkar inte riktigt kolla igenom alla 162 sidorna och jag undrar om man borde ha några tidigare erfarenheter innan man prövar E.
Jag har hittills bara rökt gräs några gånger och druckit alkohol. Så jag undrar om jag borde ta något ''lättare'' innan jag prövar E.
Nä det där är bull, kör mdma om det är det du vill.
Citera
2012-04-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Snubblade över mdma-pulver, men det löser sig inte i vatten? kan det stämma? eller vad kan det vara annars?
det va inte det det skulle vara visade det sej : ( bara en edsmulad karamell
Citera
2012-04-25, 16:45
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
det va inte det det skulle vara visade det sej : ( bara en edsmulad karamell

Fan va illa, tänk om nån skulle ge sig på att IVa en karamell?

Låter som det är dags att mantla upp kallen och gå på jakt,

Jag skulle iaf inte låta nått sånt här hända utan repressalier.
Citera
2012-04-26, 12:06
Medlem
FittBritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanntiersen19

Jag har samma fundering. Jag har rökt en hel del gräs, provat svamp ett 10-tal gånger och så klart druckit alkohol. Jag ska ner till Tomorrowland i sommar och det vore ju jävligt dumt att inte prova E där om chansen finns.

Jag har kollat igenom FAQ'en här på fb angående E. Den är ju rätt gammal men jag antar att det mesta stämmer fortfarande.

Men har ni några tips i övrigt? Har ju som sagt provat svamp, så är ganska haj på det där med hallucinationer. Kan man göra något som helst för att minska risken för avtändning? Och är det ett dumt val att prova E första gången i den typen av miljö? Finns det några riktlinjer prismässigt? Är det något annat man ska tänka på för att undvika att bli blåst vid köp?

Tack på förhand!
Citera
2012-04-26, 12:26
Medlem
Hur många är lagom en kväll om man endast tagit 1 gång tidigare för flera år sen ?

De innehåller 100-120mg mdma och ska drickas alkohol till. Får man bra känn på en till att börja med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in