Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
På vilket sätt, och varför?
Första gången var på ett rave i England. Jag hade aldrig tagit något i drogväg förut och blev erbjuden 0,5 gram MDMA kristaller. Jag visste att man bör ta runt 150mg men tyckte att det jag fick såg så jävla lite ut så jag var helt säker på att jag blivit blåst. (Var sjukt jävla full också) så jag kastade i mig allting, visade sig rätt snabbt att jag faktiskt inte hade blivit blåst... Att få sig runt ett halvt gram första gången när man är skitfull på ett rave i England säger väl sig självt att det inte slutar bra?

Som tur var va det världens bästa och trevligaste vakter som hjälpte mig med vatten och höll koll så jag inte fick panik när jag hallusinerade som ett as, under uppgången fick jag panik och bad om ambulans då jag trodde jag tagit överdos men vakterna hjälpte mig och fick mig att gå ut på dansgolvet och härja istället, vilket verkligen hjälpte sen kom dom och gav mig vatten och höll lite koll. Seriöst, all kärlek till dom vakterna. Verkligen, fyfan där har Sverige nåt att lära.
Andra gånger kastade jag i mig åtta piller på fyra timmar, alla piller var olika och köpta på ett dansgolv i holland. Fick nog i mig dom flesta substanser man kan tänka sig haha, inte heller så lyckat.
Men efter det har jag planerat allt innan så jag varit förberedd och jag har också tagit det JÄVLIGT lugnt med doserna haha