Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Nej dom två första var katastrof
På vilket sätt, och varför?
Citera
2013-03-19, 22:39
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
På vilket sätt, och varför?
Första gången var på ett rave i England. Jag hade aldrig tagit något i drogväg förut och blev erbjuden 0,5 gram MDMA kristaller. Jag visste att man bör ta runt 150mg men tyckte att det jag fick såg så jävla lite ut så jag var helt säker på att jag blivit blåst. (Var sjukt jävla full också) så jag kastade i mig allting, visade sig rätt snabbt att jag faktiskt inte hade blivit blåst... Att få sig runt ett halvt gram första gången när man är skitfull på ett rave i England säger väl sig självt att det inte slutar bra?
Som tur var va det världens bästa och trevligaste vakter som hjälpte mig med vatten och höll koll så jag inte fick panik när jag hallusinerade som ett as, under uppgången fick jag panik och bad om ambulans då jag trodde jag tagit överdos men vakterna hjälpte mig och fick mig att gå ut på dansgolvet och härja istället, vilket verkligen hjälpte sen kom dom och gav mig vatten och höll lite koll. Seriöst, all kärlek till dom vakterna. Verkligen, fyfan där har Sverige nåt att lära.

Andra gånger kastade jag i mig åtta piller på fyra timmar, alla piller var olika och köpta på ett dansgolv i holland. Fick nog i mig dom flesta substanser man kan tänka sig haha, inte heller så lyckat.

Men efter det har jag planerat allt innan så jag varit förberedd och jag har också tagit det JÄVLIGT lugnt med doserna haha
Senast redigerad av zaaph1 2013-03-19 kl. 22:42.
Citera
2013-03-19, 22:47
Medlem
Citat:
Första gången var på ett rave i England. Jag hade aldrig tagit något i drogväg förut och blev erbjuden 0,5 gram MDMA kristaller. Jag visste att man bör ta runt 150mg men tyckte att det jag fick såg så jävla lite ut så jag var helt säker på att jag blivit blåst. (Var sjukt jävla full också) så jag kastade i mig allting, visade sig rätt snabbt att jag faktiskt inte hade blivit blåst... Att få sig runt ett halvt gram första gången när man är skitfull på ett rave i England säger väl sig självt att det inte slutar bra?
Som tur var va det världens bästa och trevligaste vakter som hjälpte mig med vatten och höll koll så jag inte fick panik när jag hallusinerade som ett as, under uppgången fick jag panik och bad om ambulans då jag trodde jag tagit överdos men vakterna hjälpte mig och fick mig att gå ut på dansgolvet och härja istället, vilket verkligen hjälpte sen kom dom och gav mig vatten och höll lite koll. Seriöst, all kärlek till dom vakterna. Verkligen, fyfan där har Sverige nåt att lära.

Andra gånger kastade jag i mig åtta piller på fyra timmar, alla piller var olika och köpta på ett dansgolv i holland. Fick nog i mig dom flesta substanser man kan tänka sig haha, inte heller så lyckat.

Men efter det har jag planerat allt innan så jag varit förberedd och jag har också tagit det JÄVLIGT lugnt med doserna haha
Jag förstår! Vilka doser håller du dig till nu, då? Och hur mycket väger du (intresserad av antal mg/kg)?
Citera
2013-03-19, 22:50
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:

De måste varit heeeeeeelt åt helvete
214 mg /78 pannor o jag fick mig en skjuts jag aldrig trodde existerade!
Citera
2013-03-19, 22:53
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Jag förstår! Vilka doser håller du dig till nu, då? Och hur mycket väger du (intresserad av antal mg/kg)?
jag väger 75. Senast körde jag 120mg + kanske 100mg tjack nån timme innan. Va den mest perfekta kvällen i mitt liv Fyllde på två gånger med 60mg, mest för att hålla uppe humöret lite då festen fortsatte några timmar till.

Förstår inte varför det säljs så mycket piller med 200mg+? Alldeles för mycket imo. Vid dom doserna tycker jag bara det blir för mycket, kan inte känna det där välmåendet och partysuget då. 120mg räckte fint, och då har jag ändå en del tolerans också

Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
De måste varit heeeeeeelt åt helvete
214 mg /78 pannor o jag fick mig en skjuts jag aldrig trodde existerade!
Jo, 500mg på 75 pannor första gången man tar gjorde sitt haha. Hallucinerade att min kompis var där hela kvällen, gick och snackade med honom och köpte öl och skit åt han. Helt sjukt
Senast redigerad av zaaph1 2013-03-19 kl. 22:56.
Citera
2013-03-19, 23:05
Medlem
Citat:
jag väger 75. Senast körde jag 120mg + kanske 100mg tjack nån timme innan. Va den mest perfekta kvällen i mitt liv Fyllde på två gånger med 60mg, mest för att hålla uppe humöret lite då festen fortsatte några timmar till.

Förstår inte varför det sälja så mycket piller med 200mg+? Alldeles för mycket imo. Vid dom doserna tycker jag bara det blir för mycket, kan inte känna det där välmåendet och partysuget då. 120mg räckte fint, och då har jag ändå en del tolerans också

Jo, 500mg på 75 pannor första gången man tar gjorde sitt haha. Hallucinerade att min kompis var där hela kvällen, gick och snackade med honom och köpte öl och skit åt han. Helt sjukt
Låter som hyfsad upplevelse på 500mg åtminstone

Hur menar du att det blir "för mycket"? Är det bara att du inte blir partysugen och att välmåendet uteblir eller blir det rent av en negativ upplevelse som du bara vill ska upphöra?
Citera
2013-03-19, 23:33
Medlem
Citat:
Blanda hellre koks? haha va? Du får väldigt gärna förklara varför

Ja vill du ha en stimulant med mdma så är kokain bättre än amfetamin. Du får e buzz och toxiciteten är låg, relavtivt amfetamin.
Citera
2013-03-19, 23:34
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Det kan säkert hända, som sagt det är inte nyttigt. Men trots det så är det nog den vanligaste kombinationen när det kommer till MDMA.
Ja precis. Rosa lacoste till exempel, de var ju så populära ett tag. Det var en hel del tjack i dom.
Citera
2013-03-19, 23:37
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Låter som hyfsad upplevelse på 500mg åtminstone

Hur menar du att det blir "för mycket"? Är det bara att du inte blir partysugen och att välmåendet uteblir eller blir det rent av en negativ upplevelse som du bara vill ska upphöra?
Nja, asså man vill liksom bara ligga och krama golvet och stöna ur sig hur jävla bra man mår, typ. Funkar ju om man är i en lägenhet med lite chill musik där man bara kan snacka goja, men det blir för mycket för att stå på ett dansgolv då, iaf jag, blir helt jävla veck av det. Plus att man ser så jävla efterbliven ut haha

Skulle väl säga att mindre doser är bättre att festa på men större doser är bra när man bara vill må efterblivet jävla bra

Kan rekommendera att testa båda om du inte gjort det, det är väldigt individuellt vad man föredrar.
Citera
2013-03-19, 23:38
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruzzidullmannen
Ja vill du ha en stimulant med mdma så är kokain bättre än amfetamin. Du får e buzz och toxiciteten är låg, relavtivt amfetamin.
Öh what? Ladd tar ju bort MDMA's effekter.
Citera
2013-03-19, 23:40
Medlem
Citat:
Nja, asså man vill liksom bara ligga och krama golvet och stöna ur sig hur jävla bra man mår, typ. Funkar ju om man är i en lägenhet med lite chill musik där man bara kan snacka goja, men det blir för mycket för att stå på ett dansgolv då, iaf jag, blir helt jävla veck av det. Plus att man ser så jävla efterbliven ut haha

Skulle väl säga att mindre doser är bättre att festa på men större doser är bra när man bara vill må efterblivet jävla bra

Kan rekommendera att testa båda om du inte gjort det, det är väldigt individuellt vad man föredrar.

Dagens citat för mig:

"större doser är bra när man bara vill må efterblivet jävla bra "
Citera
2013-03-19, 23:41
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruzzidullmannen
Är du inte orolig för seratonergt syndrom på den blandningen? Just kola och E blandat har det ju varit en hel del dödsfall på. Vet dock inte vilka doser det kan ha varit? Låter ju som det kan vara ett grymt rus, men känner mig lite skeptisk till hur säkert det verkligen är. Någon får gärna upplysa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in