Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-20, 00:10
Medlem
listigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wallapizza
Det stog att man kunde få ett försämrat rus om man äter antidepp, jag käkade venlafaxin i ett halvår men slutade för 2 månader sen, kommer jag få ett försämrat rus om jag tar en även fast jag slutat med medecinen?

I ditt fall är venlafaxinen ute ur kroppen, så det bör ej påverka.
Citera
2012-04-20, 12:31
Medlem
0.2-0.3g tjack nu på förmiddagen runt kl.13 sen MDMA-kristaller ikväll runt 18-tiden, funkar det eller är det för påfrestande för hjärnan?
Citera
2012-04-20, 12:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampmannen123
0.2-0.3g tjack nu på förmiddagen runt kl.13 sen MDMA-kristaller ikväll runt 18-tiden, funkar det eller är det för påfrestande för hjärnan?
Jag skulle då inte tycka det , bara du sovit natten innan så bör det gå galant.
Citera
2012-04-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag skulle då inte tycka det , bara du sovit natten innan så bör det gå galant.

Ok, ja jag har sovit ca 6-7h inatt. Däremot tog jag tjack igår och i förrgår också (i doser kring 0.3 - 0.5 / dag), men har sovit nätterna emellan hela tiden och ätit bra.
Citera
2012-04-20, 14:16
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ok, ja jag har sovit ca 6-7h inatt. Däremot tog jag tjack igår och i förrgår också (i doser kring 0.3 - 0.5 / dag), men har sovit nätterna emellan hela tiden och ätit bra.

Är du trött eller sliten? Jag har intagit mdma när jag varit som mest paj, det som händer för mig är att jag blir bra seg fast samtidigt ead. Skönast när man är utvilad och orkar hålla igång lite om man säger så.

Vad är det som händer 18.00? Fest eller att sitta hemma och käka?
Citera
2012-04-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Är du trött eller sliten? Jag har intagit mdma när jag varit som mest paj, det som händer för mig är att jag blir bra seg fast samtidigt ead. Skönast när man är utvilad och orkar hålla igång lite om man säger så.

Vad är det som händer 18.00? Fest eller att sitta hemma och käka?

Det som är planerat är en chillkväll hemma med nära vänner.
Citera
2012-04-20, 16:36
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ja det är neurotoxiskt om det är det du menar med "påfrestande för hjärnan". Sen kan man väl fråga sig hur mycket hjärnan tar skada av en mindre mängd vid ett enstaka tillfälle...
Citera
2012-04-21, 11:48
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ja det är neurotoxiskt om det är det du menar med "påfrestande för hjärnan". Sen kan man väl fråga sig hur mycket hjärnan tar skada av en mindre mängd vid ett enstaka tillfälle...
C-vitamin innehåller mycket antioxidanter och utrotar de fria radikalerna som bildas när dopamin bryts ned av serotoninreceptorerna.

Så om ni blandar amfetamin med MDMA tycker jag absolut att ni skall käka C-vitamin. Det är ett mycket billigt skydd för hjärnans skick!
Citera
2012-04-21, 12:36
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
C-vitamin innehåller mycket antioxidanter och utrotar de fria radikalerna som bildas när dopamin bryts ned av serotoninreceptorerna.

Så om ni blandar amfetamin med MDMA tycker jag absolut att ni skall käka C-vitamin. Det är ett mycket billigt skydd för hjärnans skick!
Vill bara rätta dig med att säga att C-vitamin är en antioxidant.
Citera
2012-04-21, 17:22
Medlem
khomahes avatar
Ska ta e med tjejen ikväll. Hon är väldigt oerfaren när det gäller droger. Sneat totalt på MDAI en gång och fått ett helt ok rus på låg dos 6-apb.

Har ett gäng gröna med klöver på. Ska tydligen vara rätt bra e, inte dunder, men bra. Borde jag börja med att ge henne en fjärdedel för att se hur hon reagerar, en halv? Själv tänkte jag äta en och dra en halv i näsan.

Hur pass mycket bättre effekt får man nasalt? Skiljer sig ruset mycket? Mer värt att svälja båda istället för att köra både nasalt och oralt?
Citera
2012-04-22, 02:53
Medlem
khomahes avatar
2 och en halv tabbee gav mig feta visualsm en int é den här sköna e'ade känslan. toppade med ca 15mg metocin. fortfarande ingen gjöjde eufori, endast visuals som galet. Saknar jag något i hjärnan som kan utsöndra trilräckligt med serotonin...
Citera
2012-04-22, 03:07
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
Saknar jag något i hjärnan som kan utsöndra trilräckligt med serotonin...

Nej, du köpte något som inte innehöll tillräckligt med MDMA helt enkelt om ens något möjligtvis. Hallucinationer på MDMA i den grad du beskriver förekommer ju inte förrän man tömt sitt serotoninförråd och det låter ju inte som så är fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in