Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-26, 17:26
Medlem
Orgelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neverquit
Hur många är lagom en kväll om man endast tagit 1 gång tidigare för flera år sen ?

De innehåller 100-120mg mdma och ska drickas alkohol till. Får man bra känn på en till att börja med ?
Blir bättre om du skippar alkoholen, enligt mig då.

Jag skulle börja med en halv knapp ifall jag skulle dricka med, och fylla på till önskat tillstånd.
Utan alkohol, skulle jag tagit 1 hel och en 1 halv knapp direkt.
Citera
2012-04-26, 19:04
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittBritt
Jag har samma fundering.

Men har ni några tips i övrigt? Har ju som sagt provat svamp, så är ganska haj på det där med hallucinationer. Kan man göra något som helst för att minska risken för avtändning? Och är det ett dumt val att prova E första gången i den typen av miljö? Finns det några riktlinjer prismässigt? Är det något annat man ska tänka på för att undvika att bli blåst vid köp?

Tack på förhand!

Går knappt att snea, ni kommer älska alla och allt. Första gången är kuligast! Kör på!

1. Drick vatten, men inte för mycket.
2. Avtändningen finns knappt där, käka innan, ska du bara ta ett piller så är ATn minimal.
3. Dumt val är det väl knappast, kanske på grund av torskrisken. Men absolut inte någon annan anledning till att inte ta det första gången på tomorrowland.
4. Riktlinjer prismässigt? 100-200kr, runt 150kr knapp brukar man säga. Beror på vilken batch det är och hur många du köper.
5. Känn snubben som säljer om du inte vill bli blåst. Annars kollar du så att den verkligen är tryckt med något. Finns E som inte är tryckta, men om jag inte hade någon koll skulle jag undvika dessa.
Citera
2012-05-03, 10:27
Medlem
svartaspetsars avatar
Jag har två rosa lacoste som ska intas på utestamp i helgen.
När ska jag droppa tablett nr 2 för bästa förlängning av rus?
Snorta eller svälja den?

Funderar även på lite cubensis.
När ska jag isf blanda in svampen i det hela?
Citera
2012-05-03, 16:47
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neverquit
Hur många är lagom en kväll om man endast tagit 1 gång tidigare för flera år sen ?

De innehåller 100-120mg mdma och ska drickas alkohol till. Får man bra känn på en till att börja med ?
Har kommit fram till att 140mg MDMA är en perfekt dos för alla! Med undantag lite mindre människor, men sikta runt 130-150mg.

Funkar jätte bra att dricka lite innan men max några öl, perfekt att dricka 2-3 öl för att få en bra partystämning! Är du däremot full kommer det resultera i blackout, du kommer säkert ha kul men inte komma ihåg någonting.

Under peaken är det dock okej att dricka! Underbart gott också, så se till att köpa lite god öl tex Staropramen eller leffe blonde!

Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Snorta eller svälja den?

Vet du hur starka dom är? I alla fall så borde du inte dra ut på det för länge, jag brukar droppa den andra cirka två timmar efter man har börjat känna sig påverkad av den första, snorta eller svälj blir ditt val, jag brukar själv fylla på med en näsa på 100mg ren mdma och tycker det är perfekt, ifall du inte har fyllt på förut så bered dig på en liten starkare come down och slöare dagen efter.

Har hippeflippat förut också och det var underbart! Jag käkade båda drogerna samtidigt och kan säga att det blev lite väl mycket när det slog på i en halvtimme kanske, så börja med svampen och när du känner av den så droppar du ett piller.
Senast redigerad av Panzerschlaffse 2012-05-03 kl. 16:53.
Citera
2012-05-03, 17:53
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Snorta eller svälja den?

menar du open air daylight med bl.a. andromeda? funderar på att dra dit om vädret blir bra. tror tyvärr att det blir dåligt. vädret alltså
Citera
2012-05-04, 02:13
Medlem
PHUCKups avatar
Ska ta E (Rosa Lacoste) senare idag på kvällen med några polare efter vi vart och kollat på Maskinen.
Men blir lite fundersam om jag egentligen är i rätt skick för det.
Har vart lite sjuk i veckan, lite snuvig och varm. Men det är bara när jag ska sova som jag egentligen känner av hettan, under dagen är jag som frisk förutom att jag bevöver snyta mig nån enstaka gång.
Har sett fram emot detta ganska länge och det vore trist om jag inte kunde va med.
Så undrar, tror ni det kommer gå ändå?
Eller ska jag stå över denna gång?
(Kan tillägga att jag tagit Rosa Lacoste och MDMA-kristaller en gång tidigare)
MVH
Citera
2012-05-04, 12:07
Medlem
Har försökt söka men jag hittar inget svar, kanske är det för att det är en dum fråga, jag vet inte

iaf.. Spelar det någon roll om man tar av olika batchar samtidigt? (i det här fallet blå mcdonalds och rosa LV) 1 av varje liksom?

mvh
Citera
2012-05-04, 12:55
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Vet du hur starka dom är? I alla fall så borde du inte dra ut på det för länge, jag brukar droppa den andra cirka två timmar efter man har börjat känna sig påverkad av den första, snorta eller svälj blir ditt val, jag brukar själv fylla på med en näsa på 100mg ren mdma och tycker det är perfekt, ifall du inte har fyllt på förut så bered dig på en liten starkare come down och slöare dagen efter.

Har hippeflippat förut också och det var underbart! Jag käkade båda drogerna samtidigt och kan säga att det blev lite väl mycket när det slog på i en halvtimme kanske, så börja med svampen och när du känner av den så droppar du ett piller.

Nej inte exakt, men jag har käkat en vid ett annat tillfälle. Tjack och mdma, så mkt vet jag.
Så då kan jag räkna med att vänta 2½h efter första intag mao! Tror jag satsar på en näsa,
är nyfiken på skillnaden. Har mumsat både mdma och e förut men bara svalt/slickat.

Haha, låter grymt. Har bytt ut idén om svamp mot syra nu, så det blir en candyflip ist!
Jag tänker mig såhär eftersom lapparna jag har är väldigt starka:
-en halv lapp
-efter peaken en halv lapp till plus en e
-påfyllning av e efter ~3h

Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
menar du open air daylight med bl.a. andromeda? funderar på att dra dit om vädret blir bra. tror tyvärr att det blir dåligt. vädret alltså

Stämmer!
http://www.klart.se/v%C3%A4der-g%C3%B6teborg.html
Men jag skulle nog dra dit även om det regnade haha.
Vi ses där då?
Citera
2012-05-04, 13:05
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMonopolyOfForce
Har försökt söka men jag hittar inget svar, kanske är det för att det är en dum fråga, jag vet inte

iaf.. Spelar det någon roll om man tar av olika batchar samtidigt? (i det här fallet blå mcdonalds och rosa LV) 1 av varje liksom?

mvh

Dessa?
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1656
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2396
Citera
2012-05-04, 15:55
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Nej inte exakt, men jag har käkat en vid ett annat tillfälle. Tjack och mdma, så mkt vet jag.
Så då kan jag räkna med att vänta 2½h efter första intag mao! Tror jag satsar på en näsa,
är nyfiken på skillnaden. Har mumsat både mdma och e förut men bara svalt/slickat.

Haha, låter grymt. Har bytt ut idén om svamp mot syra nu, så det blir en candyflip ist!
Jag tänker mig såhär eftersom lapparna jag har är väldigt starka:
-en halv lapp
-efter peaken en halv lapp till plus en e
-påfyllning av e efter ~3h

Stämmer!
http://www.klart.se/v%C3%A4der-g%C3%B6teborg.html
Men jag skulle nog dra dit även om det regnade haha.
Vi ses där då?
Kommer ha världens träningsvärk imorgon och hade inte kunna stå upp i flera timmar ändå å nå tjack har jag inte fått tag i.
Jag är jävligt sugen dock.. såå.. kanske..
Citera
2012-05-04, 20:42
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Kommer ha världens träningsvärk imorgon och hade inte kunna stå upp i flera timmar ändå å nå tjack har jag inte fått tag i.
Jag är jävligt sugen dock.. såå.. kanske..

Äsch, sånt kan man alltid lösa på plats! (;
Citera
2012-05-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kek123
Dessa?
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1656
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=2396

Min blåa är mer blå, jämnare liksom (fortfarande ljus) och ser lite "slätare" ut
Den rosa är ganska lik, trycket iaf, men min är mer prickig rosa/vit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in