Citat:
Ursprungligen postat av neverquit
Hur många är lagom en kväll om man endast tagit 1 gång tidigare för flera år sen ?
De innehåller 100-120mg mdma och ska drickas alkohol till. Får man bra känn på en till att börja med ?
Har kommit fram till att 140mg MDMA är en perfekt dos för alla! Med undantag lite mindre människor, men sikta runt 130-150mg.
Funkar jätte bra att dricka lite innan men max några öl, perfekt att dricka 2-3 öl för att få en bra partystämning! Är du däremot full kommer det resultera i blackout, du kommer säkert ha kul men inte komma ihåg någonting.
Under peaken är det dock okej att dricka! Underbart gott också, så se till att köpa lite god öl tex Staropramen eller leffe blonde!
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Jag har två rosa lacoste som ska intas på utestamp i helgen.
När ska jag droppa tablett nr 2 för bästa förlängning av rus?
Snorta eller svälja den?
Funderar även på lite cubensis.
När ska jag isf blanda in svampen i det hela?
Vet du hur starka dom är? I alla fall så borde du inte dra ut på det för länge, jag brukar droppa den andra cirka två timmar efter man har börjat känna sig påverkad av den första, snorta eller svälj blir ditt val, jag brukar själv fylla på med en näsa på 100mg ren mdma och tycker det är perfekt, ifall du inte har fyllt på förut så bered dig på en liten starkare come down och slöare dagen efter.
Har hippeflippat förut också och det var underbart! Jag käkade båda drogerna samtidigt och kan säga att det blev lite väl mycket när det slog på i en halvtimme kanske, så börja med svampen och när du känner av den så droppar du ett piller.