Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-08-03, 16:35
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Är man ead ser man helt jävla fuckad ut i facet, käkarna och ögonen går i ett. Av alkohol, cannabis, kodein, tramadol, de stimulanter och psykedeler jag testat är det bara om man är riktigt flöddrad som kan mäta sig med hur man ser ut. Även om du sitter ead i ett helt nedsläckt rum med nyktra personer kommer de att märka det på vad du säger och hur du talar. Så, utseendemässigt skulle jag verkligen säga att det är en crazy-substans!

Håller med, syns bra mycket när folk fladdrar och surrar. E ska man helst ta med andra eade människor, funkar väll på krogen eller alkoholfest, men fan, får man lite "trippiga" kan det bli lite för mycket, speciellt om man är färsk. Det blir lätt lite pinsamma minnen dagen efter att ha käkat på krogen. När käken går i ett och alla är ens närmsta vänner.
Citera
2008-08-03, 18:45
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Håller med, syns bra mycket när folk fladdrar och surrar. E ska man helst ta med andra eade människor, funkar väll på krogen eller alkoholfest, men fan, får man lite "trippiga" kan det bli lite för mycket, speciellt om man är färsk. Det blir lätt lite pinsamma minnen dagen efter att ha käkat på krogen. När käken går i ett och alla är ens närmsta vänner.

Det är MDMA som diskuteras, inte MDA eller några skitsubstanser som sopor blandar i en del tabletter och kallar för ecstasy. Personligen tycker jag dessutom att det suger att ta MDMA på både på vanlig svenssonfest och på krogen (i Sverige). E-fest/hemmamys eller rave ska det vara!
Citera
2008-08-03, 18:52
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Det är MDMA som diskuteras, inte MDA eller några skitsubstanser som sopor blandar i en del tabletter och kallar för ecstasy. Personligen tycker jag dessutom att det suger att ta MDMA på både på vanlig svenssonfest och på krogen (i Sverige). E-fest/hemmamys eller rave ska det vara!

Jaja, experten. Det kan vara bra att veta lite om att det finns MDA/2c-e/b osv i knappar, eftersom jag tror han kommer slänga i sig några sådana en vacker dag. Gillar man MDMA är chansen väldigt stor att man provar Ecstasy (eller om man måste vara petig är det pressade diverse substanser om det innehåller något annat än bara MDMA (och bindningsmedel))
Fast jag håller med dig att man ska ta MDMA och mysa eller vara på rave.
Citera
2008-08-11, 20:13
Medlem
Kingandaces avatar
Hur vanligt är det att man mår dålig/ får AT på e? Har pratat med två erfarna som påstår att man känner sig helskön dagen efter. Att man känner sig pånyttladdad och allt bara känns som jävla bra.. Stämmer detta?
Citera
2008-08-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Hur vanligt är det att man mår dålig/ får AT på e? Har pratat med två erfarna som påstår att man känner sig helskön dagen efter. Att man känner sig pånyttladdad och allt bara känns som jävla bra.. Stämmer detta?

Beror på hur många man har käkat hur hårt man har slitit på sig, personligen tycker jag man kan få en ganska stark AT på E om man käkar många hyffsat ofta.
Citera
2008-08-11, 20:28
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeeee
Beror på hur många man har käkat hur hårt man har slitit på sig, personligen tycker jag man kan få en ganska stark AT på E om man käkar många hyffsat ofta.
tänkte debutera med 1-2 st Vita Duvor. Kanske inte blir så farig AT då, eftersom det är första gången, och inte speciellt många puckar heller..
Citera
2008-08-11, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
tänkte debutera med 1-2 st Vita Duvor. Kanske inte blir så farig AT då, eftersom det är första gången, och inte speciellt många puckar heller..
Dom första gångerna tycker jag man inte får någon AT alls. Men när du kört en längre tid och högre doser så får man en ganska jobbig AT
Citera
2008-08-11, 21:03
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Lär väl ha postats tidigare, men hittade i varje fall en sjysst guide för hemmafixaren:

http://designer-drug.com/pte/12.162.180.114/dcd/chemistry/brightstar.mdma.html

Är det någon som har koll på hur komplicerat detta egentligen är? Eller är det bara basic kemi?
Citera
2008-08-12, 15:19
Medlem
Limegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Är det någon som har koll på hur komplicerat detta egentligen är? Eller är det bara basic kemi?
Det är riktigt svårt att hålla jämnagrader med dålig utrusting(60 grader konstant i 30 min tex) + att det är riktigt farligt när man skall köra upp det i 200 grader. kan spricka hur enkelt som helst och då kan saker börja brinna. Sen så är de flesta grejjerna spanade, alltså måste du ansöka om tillstånd för att få tag i dem. Om du inte åker utomlands och köper det olagligt och smugglar in de. Så, det är avancerat iaf.
Citera
2008-08-16, 00:35
Medlem
Hur ofta kan man ta mdma? Utan att förstöra sig?
Citera
2008-08-16, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kovacs
Hur ofta kan man ta mdma? Utan att förstöra sig?

En gång var andra eller tredje månad är väl vad som brukar rekommenderas för att klara sig från hjärnskador.
Citera
2008-08-16, 02:16
Medlem
Toxic-Wastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munchies
En gång var andra eller tredje månad är väl vad som brukar rekommenderas för att klara sig från hjärnskador.

Enbart MDMA är relativt ofarligt, dock ska man inte köra för ofta så man bränner sina serotonin synapser. Blandar man dock med amfetamin kan man köra en gång var fjärde månad utan att fucka upp sin hjärna. Handlar självklart om dos också. Kör man enbart MDMA kan man köra någon gång i månaden utan att pajja sin hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in