Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Tjenare!
Har nu läst en hel del om E de senaste dagarna och blivit sjukt intresserad av denna drog. Min fråga är bara hur psykiskt påfrestande är denna drog? Har rökt en del CB och upplevt några snetrippar som varit ganska dryga - noja och obehagskänslor som hållit ruset ut. Hur stor chans är det att man mår dåligt av E? Förutsatt att personen i fråga inte har världens starkaste psyke, men inte heller några psykiska problem.
Funderade innan på LSD men insåg ganska snabbt att det inte är en drog för mig.
Jag känner igen mig själv i dig. Jag tyckte precis likadant innan jag provade MDMA och var orolig för hur jag skulle reagera på droggen.
Det krävdes faktiskt lite övertalning tills jag tog det blåa pillret.
Vad som hände sen var att jag upplevde paradiset på jorden, jag kunde känna "conection" till alla människor och träffade bara såna som var likasinnade och var så sjukt glad!
Fick den hittills viktigaste och mest utvecklande upplevelse jag någonsin varit med om.
MDMA släpper lös ditt serotonin, det handlar bara om välmående. Tänk dig en orgasm x20, ungefär så känner du i hela din kropp. Det är bara kärlek, kärlek och kärlek.
Det kan inte slå fel på MDMA såvida du befinner dig på rätt plats med folk du litar på!
Jag står fast vid att jorden hade varit ett bättre ställe om alla provade MDMA åtminstone vid ett tillfälle och det hade funnits mer kärlek i världen. George Bush skulle kunna skaka hand med Saddam under påverkan av MDMA.