Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-09-21, 22:39
Medlem
BongBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygEstetaren
Har bestämt mig för att ravea och intaga E/MDMA fast jag är förkyld och har lite hosta. Har dock ingen feber, yrsel eller illamående. Endast lite småseg i enlighet med förkylnigen. Nu till frågan, hur ska jag göra skadan på kroppen så liten som möjligt.

Själv har jag preppat med varma kläder, vatten, banan/apelsin samt några gåsar. Tänkte väl försöka ta det lugnt dansadet osv.

Vad mer bör jag tänka på? Är nässpray att föredra under ruset mot rinnande näsa? Något annat preparat?

Jag förstår att det bästa vore att vänta men så är icke fallet, så skulle helst ba vilja ha tips och råd för att klara sig som bäst E'ad och halvkrasslig.

Jag tänkte själv candy flippa nu i helgen som var. Kände mig krasslig också så jag sket i lappen men tänkte att jag kastar i mig en E ändå. 45 senare och jag var frisk som en nötkärna. Dagen efter var dock värre men under ruset var det helt omärkbart att jag va förkyld.
Citera
2016-09-22, 15:16
Bannlyst
Hur smart är det egentligen att dra i sig lite MDMA själv för att kunna njuta av ensamheten bättre? Eller bör jag vänta till något festtillfälle istället?

Har aldrig intagit just MDMA i sig självt utan varit en ecstasykonsument i unga år.

Vad tror ni, kan det bli roligt eller är det slöseri?
Citera
2016-09-22, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Hur smart är det egentligen att dra i sig lite MDMA själv för att kunna njuta av ensamheten bättre? Eller bör jag vänta till något festtillfälle istället?

Har aldrig intagit just MDMA i sig självt utan varit en ecstasykonsument i unga år.

Slöseri tycker jag, men alla är vi olika.
Eller så bjuder du hem några polare och lyssnar på musik och chillar, tror du kommer tycka om det mer än sitta ensam
Citera
2016-09-22, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Slöseri tycker jag, men alla är vi olika.
Eller så bjuder du hem några polare och lyssnar på musik och chillar, tror du kommer tycka om det mer än sitta ensam

Tänte nästan det

Problemet är att jag befinner mig på annan ort och känner inte en skalle här och har extremt tråkigt. Sat och pumpade lite DJ Isaak innan och blev redigt sugen på något kul. Koks är enligt min mening en extremt tråkig drog att ta själv men trodde kanske att MDMA var lite annorlunda:/

Fan jag kunde inte hålla mig så jag tog en 0.1. Hoppas man inte springer ner på stan och börjar olla random tjejer.
Senast redigerad av affekaffe 2016-09-22 kl. 17:12.
Citera
2016-09-22, 19:26
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Tänkte ev. droppa 120mg MDMA, är det dumt om jag för 2 månader sedan tog 170mg? tänkte isf köra själv.
Citera
2016-09-22, 19:38
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Tänkte ev. droppa 120mg MDMA, är det dumt om jag för 2 månader sedan tog 170mg? tänkte isf köra själv.

Det är lugnt, bra att du inte har tagit flertal gånger. Kör på!
Citera
2016-09-22, 21:42
Medlem
Citat:

Det är en helt annan upplevelse att ta det själv, mycket djupare och mer terapeutiskt om du frågar mig. Jag förederar helt klart att ta det själv! Men stäng gärna av mobilen.
Citera
2016-09-22, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyklop
Det är en helt annan upplevelse att ta det själv, mycket djupare och mer terapeutiskt om du frågar mig. Jag förederar helt klart att ta det själv! Men stäng gärna av mobilen.

Du har fan ta mig rätt. Sitter och verkligen njyter av skön musik och är helt ensam. Tankarna har varit extremt trevliga och även måendet. Tog först en 0.1 då jag är helt färsk på just ren MDMA och väntade i cirka en och en halvtimme men inget händer så jag svalde en kristall på typ 150mg och 15 minuter senare böjade det bekanta ecstasyruset.

Förresten hur är fol erfarenheter på MDMA kontra sömn? Går det att somna på mdma utan att behöva proppa i sig massa läkemedelesskit?

Ruset är inte lika intensivt nu som under peaken men den ger ändåp kroppen en sjukt skön känsla. TOM pappersarbetet har blivit underhållande.
Senast redigerad av affekaffe 2016-09-22 kl. 22:13.
Citera
2016-09-22, 22:19
Medlem
Citat:
Du har fan ta mig rätt. Sitter och verkligen njyter av skön musik och är helt ensam. Tankarna har varit extremt trevliga och även måendet. Tog först en 0.1 då jag är helt färsk på just ren MDMA och väntade i cirka en och en halvtimme men inget händer så jag svalde en kristall på typ 150mg och 15 minuter senare böjade det bekanta ecstasyruset.

Förresten hur är fol erfarenheter på MDMA kontra sömn? Går det att somna på mdma utan att behöva proppa i sig massa läkemedelesskit?

Ruset är inte lika intensivt nu som under peaken men den ger ändåp kroppen en sjukt skön känsla. TOM pappersarbetet har blivit underhållande.
Låter fint.

Sömn brukar inte vara något problem alls.
Citera
2016-09-22, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyklop
Låter fint.

Sömn brukar inte vara något problem alls.

Nu uppfattade jag av förklarliga skäl inte riktigt hur du ställde dig till att bomba en till liten bomb när jag redan tryckt i mig typ 0.25? Som jag förstått det så går de bara att #peaka" en gång om dagen på det då om jag fyller på är det väl mer för att effekten ska sitta i längre
Citera
2016-09-23, 01:11
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Skippade o ta mitt! man mår så bra när man väl tar det. 2 månader känns för lite, det gjorde tom. 4 månader. Väntar nog till sommaren, denna substans förtjänar respekt, det är ren o skär kärlek!
Citera
2016-09-23, 01:19
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Skippade o ta mitt! man mår så bra när man väl tar det. 2 månader känns för lite, det gjorde tom. 4 månader. Väntar nog till sommaren, denna substans förtjänar respekt, det är ren o skär kärlek!

Ja använder man det för mycket, för ofta = djup depression. Man ska ha respekt för MDMa.
Ser folk som använder det enbart på rave & i rus syfte. Det blir till en helt annan upplevelse när man tar det själv =).

Spydde dock första gången, efter återdoseringen men mådde så bra efteråt. Man får flashbacks nu haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in