Citat:
Ursprungligen postat av
Bluepant
Eftersom att ingen annan lyckats svara, så tror jag faktiskt att jag själv funnit svaret till min egna fråga/problem. Den stickande/domnande känslan verkar vara kopplad till hyperventilation, möjligen kramperna likaså. Eftersom att MDMA:t kickade in extremt hårt satt jag stilla och kunde icke göra annat än andas, den domnande/stickande känslan bygger upp, mer och mer, jag känner som att jag kanske kommer att svimma, och då får jag kramperna i händerna. Vad jag inte insåg då var hur snabbt och tungt jag andades.
Detta insåg jag efter den senaste gången med E, då jag plötsligt kom på mig själv under peaken med att sitta och andas väldigt snabbt och djupt, stickningarna/domningen hade även börjat komma. När jag slutade upp med den intensiva andningen och istället andades sakta/normalt, så försvann den domnande känslan helt och hållet.

Testa ditt knark, varje batch, alltid. Då
vet du att det är rätt substans du petar i dig.
Du har fått symptom på något som inte ska finnas i ett MDMA-rus. Om det verkligen är MDMA du tar har du antingen tagit alldeles för mycket eller också har du andra komplikationer (självtillfört i form av t.ex. 5-HTP innan som du själv sa, eller något genetiskt).
Ta det lugnt nästa rus, ta inte mer än du behöver. Ett piller säger inget, är det 200+ mg och du är tanig och inte tar för ofta så är det en för stor dos.
Knarka med måtta och ta hand om er, tack. Annars får de som sköter sig också skit.