Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-01, 16:48
Medlem
Tightflesks avatar
Okey tack för råden kära flashback änvändare =P
Citera
2008-08-01, 16:49
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Nej, är man ead så beter man sig inte relativt normalt, plus att tydliga kroppsliga effekter visar sig så som käkspänningar och förstorade pupiller.

Pupillerna kan jag hålla med om men de flesta människor ser inte det om man inte befinner sig i en upplyst lokal.
Och käkspänningarna känner man av mest själv. Inget som andra människor sitter och häpnar över.

Som sagt, det är väldigt individuellt. Men någon crazy-substans är det icke.
Citera
2008-08-01, 17:09
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Gå för faan inte ut bland folk!
Kommer att generera megaångest dan efter!
Går INTE att bete sig normalt.
Chilla i soffan med ett par polare och ladda upp med handdukar doppade i kallt vatten mot era kokande huvuden.
Enjoy!
Jag har lyckats vara bland folk utan problem på både MDMA och mephe, en del kan sköta sig och andra inte, men dumt att chansa ifall det är första gången.
Citera
2008-08-02, 17:56
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Pupillerna kan jag hålla med om men de flesta människor ser inte det om man inte befinner sig i en upplyst lokal.
Och käkspänningarna känner man av mest själv. Inget som andra människor sitter och häpnar över.

Som sagt, det är väldigt individuellt. Men någon crazy-substans är det icke.

Är man ead ser man helt jävla fuckad ut i facet, käkarna och ögonen går i ett. Av alkohol, cannabis, kodein, tramadol, de stimulanter och psykedeler jag testat är det bara om man är riktigt flöddrad som kan mäta sig med hur man ser ut. Även om du sitter ead i ett helt nedsläckt rum med nyktra personer kommer de att märka det på vad du säger och hur du talar. Så, utseendemässigt skulle jag verkligen säga att det är en crazy-substans!
Citera
2008-08-02, 18:50
Medlem
dartagnas avatar
Det går helt enkelt inte att undvika misstankar. Så enkelt är det.
Förr eller senare måste man släppa masken, när musiken kryper in på själen och rytmen tvingar dig till dans.
Citera
2008-08-03, 14:08
Medlem
JÄMMs avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden, men hur påverkar intagningssättet rusets längd?

Jag vet ungefär hur länge ruset håller om man sväljer MDMA. Men om man skulle snorta MDMA't eller föra upp det i analen med hjälp av en gelatin-kapsel, skulle då ruset bli kortare men starkare?
Citera
2008-08-03, 14:38
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JÄMM
Orkar inte läsa igenom hela tråden, men hur påverkar intagningssättet rusets längd?

Jag vet ungefär hur länge ruset håller om man sväljer MDMA. Men om man skulle snorta MDMA't eller föra upp det i analen med hjälp av en gelatin-kapsel, skulle då ruset bli kortare men starkare?
Snorta blir kortare men starkare, röven vet jag itne. Har itne testat näsan men det ska tydligen svida så mycket att det itne ska vara värt de.
Citera
2008-08-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Snorta blir kortare men starkare, röven vet jag itne. Har itne testat näsan men det ska tydligen svida så mycket att det itne ska vara värt de.

Man sväljer mdma;t sen när det börjar slå drar man en mini lina. Sen drar man små linor då man behöver det och så är det helt underbart. Mitt problem är dock att de dära små linorna kan skena iväg så att jag är osäker på hur mkt jag tagit och komma på det kan vara totalt 400-500 mg på en kväll(det har dock inte hänt mer än någon gång. men man har så mycket lust att dra mer och mer)
Citera
2008-08-03, 15:10
Medlem
Lalaquins avatar
Kanske kan hacka som fan med ett rakblad så kanske det svider mindre?
Citera
2008-08-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Kanske kan hacka som fan med ett rakblad så kanske det svider mindre?
Bankar man ut det kanske det svider mindre, men annars tar man när det är igång är det uppfriskande istället för smärta. .
Citera
2008-08-03, 16:32
Medlem
BrrakBrraks avatar
Bomba det sen hoppa upp på en träningscykel eller vanlig cykel om det känns bättre, så ska du få se på en rad med orgasmer som blommar ut i en underbar värld av kärlek och otroligt mjuka föremål.

När ögonen börjar darra och man vet inte vad man heter vet man att det blir inte bättre än så. Fast jag tror kroppen eller hjärnan håller på att stänga av sig när sånt uppstår.
Citera
2008-08-03, 16:34
Medlem
Elita_s avatar
Hur blir man?

Jag säger ba KEMI, det går inte förklara hur man blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in