Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-03, 04:13
Medlem
Ska testa E för första gången i helgen.

Tips? Läst första posten så känns som jag är beredd på det mesta.

Är det lugnt att röka lite cannabis på "afterglowen"? Tänkte om det mildrar AT:n eller vad man nu får (fast om jag fattat det rätt ska 1 knapp inte ge så mycket AT om man inte blandar med typ alkohol?)

MVH!
Citera
2012-02-03, 04:38
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz

Är det lugnt att röka lite cannabis på "afterglowen"? Tänkte om det mildrar AT:n eller vad man nu får (fast om jag fattat det rätt ska 1 knapp inte ge så mycket AT om man inte blandar med typ alkohol?)

MVH!

Koppla av och njut. Du kan röka cannabis medans du Ear före/efter mittemellan det slår bara på mer eller hårdare precis som annat med cannabis. Det sköna med MDMA är att det inte finns någon AT. (fält studie 14/15 fick inte AT)
Citera
2012-02-03, 09:02
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:

MVH!
Första gången jag tog E så rökte jag väldigt mycket cannabis under hela ruset, jag var på en festival där det bjöds friskt. Det som hände då var att de positiva effekterna av cannabis förstärktes och att trögheten som uppstår när man röker försvann, upplevde ej dåligt närminne etc.

På senare tid när jag rökt cannabis på MDMA-afterglow så har det gjort att jag snöat in och blivit lite segare, dvs dödat afterglowen. Samt att hörselhallucinationer har uppstått, t.ex. att folk intill mig har mumlat någonting även fast dem suttit tysta.

Det är snarare ett veterantecken tror jag och kommer inte drabba dig.

Någon avtändning på din första knapp kommer du knappast få om du inte är trasig psykiskt. Du kommer snarare känna att du blivit upplyst och frälst de närmaste månaderna. Man omvärderar här i livet och får vidgade vyer efter sin första session.

Alla är olika dock och jag utgår från mig själv, vänner och bekanta!
Citera
2012-02-03, 12:25
Medlem
lehlehs avatar
Citat:

MVH!

Blanda så fan heller inte med något annat förutom 2-3 MAX 4 öl o efter de så resten vatten under hela kvällen. Framförallt inge cannabis eller annan skitdrog som gör dig korkad. Du vill kunna känna den riktiga känslan utan massa annat skit som blandas med!
Citera
2012-02-03, 15:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
Blanda så fan heller inte med något annat förutom 2-3 MAX 4 öl o efter de så resten vatten under hela kvällen. Framförallt inge cannabis eller annan skitdrog som gör dig korkad. Du vill kunna känna den riktiga känslan utan massa annat skit som blandas med!
Tro mig, det är individuellt för alla och om du anser att cannabis är en skitdrog som man bara blir korkad av så medför det ju negativa effekter medan du är på MDMA.

Om frågeställaren däremot uppskattar cannabis och inte tycker att det är en skitdrog så kommer han att få ut postiva effekter av det istället.

Jag förstår vad du menar, jag avnjuter helst MDMA utan några andra droger med i bilden också. Dock har jag blandat med cannabis vid ett flertal tilfällen och ruset har inte sabbats på något sätt, om man gillar cannabis så vinner man bara på det.

Stoners uppskattar cannabis mer på MDMA.
Citera
2012-02-03, 15:05
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Tro mig, det är individuellt för alla och om du anser att cannabis är en skitdrog som man bara blir korkad av så medför det ju negativa effekter medan du är på MDMA.

Om frågeställaren däremot uppskattar cannabis och inte tycker att det är en skitdrog så kommer han att få ut postiva effekter av det istället.

Jag förstår vad du menar, jag avnjuter helst MDMA utan några andra droger med i bilden också. Dock har jag blandat med cannabis vid ett flertal tilfällen och ruset har inte sabbats på något sätt, om man gillar cannabis så vinner man bara på det.

Stoners uppskattar cannabis mer på MDMA.
Citera
2012-02-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Första gången jag tog E så rökte jag väldigt mycket cannabis under hela ruset, jag var på en festival där det bjöds friskt. Det som hände då var att de positiva effekterna av cannabis förstärktes och att trögheten som uppstår när man röker försvann, upplevde ej dåligt närminne etc.

På senare tid när jag rökt cannabis på MDMA-afterglow så har det gjort att jag snöat in och blivit lite segare, dvs dödat afterglowen. Samt att hörselhallucinationer har uppstått, t.ex. att folk intill mig har mumlat någonting även fast dem suttit tysta.

Det är snarare ett veterantecken tror jag och kommer inte drabba dig.

Någon avtändning på din första knapp kommer du knappast få om du inte är trasig psykiskt. Du kommer snarare känna att du blivit upplyst och frälst de närmaste månaderna. Man omvärderar här i livet och får vidgade vyer efter sin första session.

Alla är olika dock och jag utgår från mig själv, vänner och bekanta!
Wow, tack för svaret. Nu är jag ännu mer taggad än någonsin förut

Kommer nog röka en del CB före ruset, det är lugnt väl? (är van rökare för övrigt)
Citat:
Kommer ej dricka före/under/efter ruset Lite cannabis före (tidigare på dagne men det kan väl itne göra någon skillnad?) men inget under iaf!
Citera
2012-02-03, 15:14
Medlem
POMJUP53s avatar
Vpaz:

I vilken miljö har du tänkt att köra, ingen utgång eller så antar jag?
Citera
2012-02-03, 15:18
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Wow, tack för svaret. Nu är jag ännu mer taggad än någonsin förut

Kommer nog röka en del CB före ruset, det är lugnt väl? (är van rökare för övrigt)

Kommer ej dricka före/under/efter ruset Lite cannabis före (tidigare på dagne men det kan väl itne göra någon skillnad?) men inget under iaf!

Jag röker aldrig cannabis innan ruset eftersom MDMA handlar om set & setting. En MDMA-session tenderar att bli lite dimmigare och inte alls lika magisk om jag har rökt tidigare på dagen.

Tycker du ska låta bli rökat tills MDMA't börjar kicka på, när du börjar komma ned från din peak så kan du röka någon spliff, det kommer du uppskatta som fan tror jag!

Du gör som du vill, beskriver bara hur jag fungerar!

Lycka till nu och hoppas det kommer någon tripprapport =) Är både glad för din skull och väldigt avundsjuk på vilken magisk kväll du har att se framemot.
Citera
2012-02-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag röker aldrig cannabis innan ruset eftersom MDMA handlar om set & setting. En MDMA-session tenderar att bli lite dimmigare och inte alls lika magisk om jag har rökt tidigare på dagen.

Tycker du ska låta bli rökat tills MDMA't börjar kicka på, när du börjar komma ned från din peak så kan du röka någon spliff, det kommer du uppskatta som fan tror jag!

Du gör som du vill, beskriver bara hur jag fungerar!

Lycka till nu och hoppas det kommer någon tripprapport =) Är både glad för din skull och väldigt avundsjuk på vilken magisk kväll du har att se framemot.
Too late är stekt i skrivande stund

Och tack! Mkt möjligt men ej under denna användare iaf
Citera
2012-02-03, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Vpaz:

I vilken miljö har du tänkt att köra, ingen utgång eller så antar jag?
Nope, hemmamiljö!
Citera
2012-02-03, 15:25
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Nope, hemmamiljö!

Låter riktigt nice, körde själv en utekväll på 2-FA i måndags.....när vi kom hem så avslutade vi med MDAI och fyhelvete vad glad/lycklig man blev, gillar såna substanser hemma....men jobbiga att gå ut på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in