hur kan dom funka bra om det inte är någon MDMA i dom?
Som sagt så funkade dom Ganska bra.. man blev skev på dom och mådde bra och stora puckar men den där magiska känslan som man får (fick) på mdma fanns inte. Det var mer som methylone, kanske lite bättre. Jag har käkat dom vid kanske sex tillfällen, mellan 1-4st. Så 125mg mdma.. jag vet inte. Jag har å andra sidan inte käkat en e som funkat ordentligt sen canada löven fanns för ca 6 år sen.
En polare tog ett par morfintabletter igår på fyllan, skulle tro att de var 6-7st 10mg.
Är det någon risk att det fuckar för honom om vi skulle ta 2st Recycles var ikväll?
Förra gången hade han nämligen tagit tramadol dagen innan och det slutade inge vidare
Igår så drack jag 1/2 flaska vin 5-6 öl någon grogg och sedan så körde jag 1 1/2 recycle idag känner jag mig helt braindead fortfarande. Jag kanske kom hem vid 03:00 lite svängd då också, vaknade vid 11:30 åt frukost lite fil under efm och sedan en middag. Men jag känner mig fortfarande yr och tung i huvudet nu. Har haft svårt att höra saker under hela dagen och så, har aldrig varit med om något liknade för. Så min fråga är det normalt det som nu har hänt mig, jag visste inte att man kunde få AT på E.
Denna lördagen tog jag 1.5g mephedrone, dock rätt utbankat och man behövde ta ca 0.3g för att få en go kick. Nu är det såhär att jag ska på stamp nästa helg och har planerat att slänga lite E. Behöver jag vara orolig att få sämre effekt av E:na nu när jag dragit i mig meph helgen innan? Eller kan jag vara rätt lugn?
Är jättenoob när det gäller e men tänkte droppa för första gången i helgen i alla fall. Tänkte kolla om någon skulle vilja beskriva själva "uppsvinget" på ruset? Hört att det kan vara lite obehagligt så vore skönt att veta vad som väntade än. Tack på förhand!
Denna lördagen tog jag 1.5g mephedrone, dock rätt utbankat och man behövde ta ca 0.3g för att få en go kick. Nu är det såhär att jag ska på stamp nästa helg och har planerat att slänga lite E. Behöver jag vara orolig att få sämre effekt av E:na nu när jag dragit i mig meph helgen innan? Eller kan jag vara rätt lugn?
Skulle nog säga att du kommer få något sämre effekt, dock inte mycket.
Är jättenoob när det gäller e men tänkte droppa för första gången i helgen i alla fall. Tänkte kolla om någon skulle vilja beskriva själva "uppsvinget" på ruset? Hört att det kan vara lite obehagligt så vore skönt att veta vad som väntade än. Tack på förhand!
En kompis flippade ur rejält då han inte var beredd på effekterna. Var utomhus och ta det lungt bara, det tar omkring 1 timme tills du vant dig vid ruset. Du kommer älska det!
Du känner ruset över hela kroppen, känns som dina armar blir fjäderlätta och jorden har världsfred. Under peaken blir du gud.
Hmm..finns dom verkligen att köpa nu för tiden? Alla säger att de är ren öken vad gäller dom. Hade lätt tagit E en gång till det är nog de bästa som finns men får fan inte tag i det.