Citat:
Ursprungligen postat av Back2Real
Jag är så himla nervös inför att använda ecstasy för första gången. Det är inte så att jag inte vill, för det vill jag. Men jag är så himla nojjig över att något ska hända innan/under/efter ruset
Har ni några tips hur man kommer över detta? Kommer oron att försvinna så fort ruset slår in?
Första gången jag provade E så var det till en början väldigt obehagligt eftersom jag bara testat cannabis innan, peaken kom som en riktig smäll i ansiktet och jag fattade inte vad som hände.. ( kan va rätt obehagligt att känna en känsla man aldrig känt förut )de blir lite av en "vafan är det som händer?!", började svettas som en idiot och mina pupiller var så gigantiska. Hade dock en riktig tur att jag hade en riktig god vän som kunde lugna ner mig, började nojja som fan och fattade 0 av vad folk sa. TILLS!: Jag la en spya, efter det. Åh herregud, du kommer ha den bästa natten i ditt liv, det finns ingen som någonsin kommer kunna beskriva hur bra du mår på ett (MDMA)ecstasy rus, magi på piller helt enkelt!
Se bara till att ni inte får skitbatchar, finns många knappar där ute på marknaden som innehåller allt annat än just MDMA som du vill åt.
Angående avtändningen så ja vad ska man säga, du kommer vara relativt nere under de 3-4 nästkommande dagar efter sessionen. Detta kan du delvis komma undan med olika knep som att till exempel köpa hem dig 5-htp.
Det finns absolut ingenting att oroa sig över, snarare se fram emot!
För svar på frågan så hade jag tagit mig några öl innan som dämpade den värsta nervositeten. Men jag var fortfarande riiiktigt nervös precis efter jag svalde min knapp.