Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-20, 22:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvaskarn
Jag tog 1 tablett i januari, 2 vid ett tillfälle i februari och 2 i fredags. Funderar på att ta två stycken i påsk och sedan vila till midsommar. Vad säger ni?

Innan nyår var det åtta år sedan sist.
Låt bli i påsk och vänta till sommaren istället, säger jag.
Citera
2016-03-20, 23:06
Medlem
Testade ecstasy nu i helgen, var så in i helvetets bra. Det stora problemet är att jag verkligen vill testa det igen och har problem att komma över längtan till att testa igen. Någon som har något tips? Har gått runt i två dagar och bara tänkt på ecstasy.

Är inte ens deppig eller så, kändes lite tomt dagen efter men nu ett par dagar efter så är det helt ok, känner bara, typ, en stark längtan..

Har inga problem med att inte göra det igen, har ganska lätt att kontrollera mig, men det är riktigt påfrestande att man känner att kroppen verkligen vill ha mer.
Citera
2016-03-21, 00:22
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlasch
Testade ecstasy nu i helgen, var så in i helvetets bra. Det stora problemet är att jag verkligen vill testa det igen och har problem att komma över längtan till att testa igen. Någon som har något tips? Har gått runt i två dagar och bara tänkt på ecstasy.

Är inte ens deppig eller så, kändes lite tomt dagen efter men nu ett par dagar efter så är det helt ok, känner bara, typ, en stark längtan..

Har inga problem med att inte göra det igen, har ganska lätt att kontrollera mig, men det är riktigt påfrestande att man känner att kroppen verkligen vill ha mer.

Så är det!

Antingen håller mig sig och tar väldigt sällan eller så kör man på när man känner för det och vips så har magin från MDMA förvunnit...

Magin är helt borta för min del (eller var iallafall) får se hur det blir nu när man inte tagit MDMA på snart 2 år, hoppas lite av magin är tillbaka
Citera
2016-03-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Så är det!

Antingen håller mig sig och tar väldigt sällan eller så kör man på när man känner för det och vips så har magin från MDMA förvunnit...

Magin är helt borta för min del (eller var iallafall) får se hur det blir nu när man inte tagit MDMA på snart 2 år, hoppas lite av magin är tillbaka

AAaaargh, får väl helt enkelt vänta ut denna äckliga beroende-känslan jag har. Ser riktigt mycket fram emot nästa gång jag testar ecstasy, suck.
Citera
2016-03-21, 00:43
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
AAaaargh, får väl helt enkelt vänta ut denna äckliga beroende-känslan jag har. Ser riktigt mycket fram emot nästa gång jag testar ecstasy, suck.

Jag vet hur det känns och även om det är svårt (jag lyckades som sagt inte) så råder jag dig att vänta tills nästa SPECIELLA tillfälle.

T.ex. om du ska på festival i sommar eller något.

Att ta MDMA hemma eller på krogrundan är jävligt kul och lockande men i det långa loppet inte värt det enligt mig!

Ångrar mig idag att jag valde att bortse från informationen jag kom över och trodde snacket om att "magin försvinner" var skitsnack, tyvärr hade jag fel
Citera
2016-03-21, 01:14
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Citat:
Läs på, läs på, läs på. Det kommer att ge dig förståelse och insikt. Dessutom har knarket knappt lämnat din kropp än så du kan vara så säker på att det kommer lugna sig rejält om en vecka eller så.

Det du beskriver som längtan är helt enkelt en avtändning. Testa att käka MDMA nästa gång istället för piller så blir det nog bättre.
Citera
2016-03-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Läs på, läs på, läs på. Det kommer att ge dig förståelse och insikt. Dessutom har knarket knappt lämnat din kropp än så du kan vara så säker på att det kommer lugna sig rejält om en vecka eller så.

Det du beskriver som längtan är helt enkelt en avtändning. Testa att käka MDMA nästa gång istället för piller så blir det nog bättre.

Jodå, jag läste på en hel del och vet att det jag känner är normalt, men det är en sån jävla jobbig känsla. Tror mest jag ville skriva av mig
Citera
2016-03-21, 16:05
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Jag tog 1 tablett i januari, 2 vid ett tillfälle i februari och 2 i fredags. Funderar på att ta två stycken i påsk och sedan vila till midsommar. Vad säger ni?

Innan nyår var det åtta år sedan sist.
Men 7 knappar över ett kvartal? Det poppade man ju på en kväll tidigare..
Citera
2016-03-21, 17:32
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Låt bli i påsk och vänta till sommaren istället, säger jag.
Se ovanstående post. Råkade citera mig själv.
Citera
2016-03-21, 17:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Se ovanstående post. Råkade citera mig själv.
Du bad om råd och fick ett svar. Ville du bara höra "visst - kasta i dig några knappar" så tänker jag inte vara den som säger det.

Lycka till, vad du än beslutar dig för.
Citera
2016-03-21, 18:30
Medlem
limE86s avatar
Skulle testa E första gången för nån vecka sedan, drygt 100 mg MDMA. Hände NADA.
Kan man ha naturligt hög tolerans mot det?
Citera
2016-03-21, 18:51
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Skulle testa E första gången för nån vecka sedan, drygt 100 mg MDMA. Hände NADA.
Kan man ha naturligt hög tolerans mot det?

Det finns tydligen de som inte får mycket till effekt av det, men den vanligaste förklaringen är nog snarare att man tar någon medicin som renderar MDMA:t verkningslöst, eller att man tagit för låg dos. 100 mg är inte jättemycket, speciellt inte om du inte är ovanligt lättviktig.

Sen spelar det roll vad man ätit innan och hur länge innan också. Droppa inte om du har käkat friterade räkor innan, t ex (been there, done that).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in