Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-19, 20:36
Medlem
Sm0okeys avatar
Korta frågor. MDMA

Har tillgång till cirkus 100-130 mg MDMA i pulver/kristall form. Detta är vitt i färg.
Såhär är det.
Fick ett sample av en kär vän på cirkus 200mg totalt. Intog ungefär hälften oralt genom att blanda det i ljummet vatten ungefär ett halvt shotglas. Drack det och fyllde glaset 2 gånger till hälften för att vara säker på att jag inte missat något.
INGET rus what so ever.. vart varm och lite käkspänningar men inte minsta glad eller euforiskt som det skulle vara.
Är inte van brukare heller tagit E ett par gånger tidigare då har det fungerat schysst! Går inte på SSRI, hade inte druckit innan, tagit lite tramadol 3-4 dagar innan men inga stora doser.

Frågeställning:

* Vad gick fel tror ni?
* Hur intar jag resten för bästa rus? snoken? Bomba i papper är jag rätt rädd för då det går väl ut på samma princip som att dricka? Det går genom käften ner i magen.
Citera
2012-05-19, 20:40
Medlem
CristDaFists avatar
Det var konstigt. Ingen aning varför du inte fick effekt. dålig kvalité kanske. Om du har ca 70mg kvar bara så hade jag sparat det tills du kan få tag i mer eller vänta någon dag, du får nog tolerans från första gången även om effekten nästan var helt utesluten. Snorta det eller bomba igen på tom mage.
Citera
2012-05-19, 20:53
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Det var konstigt. Ingen aning varför du inte fick effekt. dålig kvalité kanske. Om du har ca 70mg kvar bara så hade jag sparat det tills du kan få tag i mer eller vänta någon dag, du får nog tolerans från första gången även om effekten nästan var helt utesluten. Snorta det eller bomba igen på tom mage.

Dock så vart det som sagt vita kristaller/pulver och det har man ju hört ska vara bra! Jag har nog lite mer än 70 mg skulle tippa uppåt 100 kvar eller mer. Skulle nog säga att jag tog runt sjuttio första gången om nåt.
Snorta lutar det åt då det är så pass liten mängd och ska vara potent enligt andra.
Citera
2012-05-19, 21:00
Medlem
CristDaFists avatar
Ja men han kanske inte hade förvarat det så bra heller. Men om du bara tog 70mg så är det inte så konstigt att du inte flög iväg. Hur mycket väger du? Ta allt i ett svep nästa gång annars händer samma sak.
Citera
2012-05-19, 21:24
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ja men han kanske inte hade förvarat det så bra heller. Men om du bara tog 70mg så är det inte så konstigt att du inte flög iväg. Hur mycket väger du? Ta allt i ett svep nästa gång annars händer samma sak.

Jo fast lite mer väntade jag mig liksom, åtminstone mild eufori. det är lite små kristaller blandat med pulver ska jag krossa allt med kort till nästan mjöligt pulver innan jag drar allt i en lina? Ska jag köra hälften i ena näsborren och andra hälften i andra? eller köra allt i en?

Tacksam för svaren!
Citera
2012-05-19, 21:25
Medlem
Sm0okeys avatar
Väger väl runt 60 + iaf
Citera
2012-05-19, 22:32
Medlem
Önskar snabba svar!

Jag har druckit alkohol och dragit tjack sedan igår. Tog sista linan med tjack vid 17-18 tiden idag (en liten lina bara). Jag har sovit några timmar idag och har även ätit. Jag börjar dock känna av att tjacket går ur kroppen nu och känner mig lite småsliten och lite packad. Skulle jag kunna njuta fullt av 125 mg MDMA ändå om jag slänger i mig det nu?
Senast redigerad av Potified 2012-05-19 kl. 22:35.
Citera
2012-05-19, 23:46
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Har tillgång till cirkus 100-130 mg MDMA i pulver/kristall form. Detta är vitt i färg.
Såhär är det.
Fick ett sample av en kär vän på cirkus 200mg totalt. Intog ungefär hälften oralt genom att blanda det i ljummet vatten ungefär ett halvt shotglas. Drack det och fyllde glaset 2 gånger till hälften för att vara säker på att jag inte missat något.
INGET rus what so ever.. vart varm och lite käkspänningar men inte minsta glad eller euforiskt som det skulle vara.
Är inte van brukare heller tagit E ett par gånger tidigare då har det fungerat schysst! Går inte på SSRI, hade inte druckit innan, tagit lite tramadol 3-4 dagar innan men inga stora doser.

Frågeställning:

* Vad gick fel tror ni?
* Hur intar jag resten för bästa rus? snoken? Bomba i papper är jag rätt rädd för då det går väl ut på samma princip som att dricka? Det går genom käften ner i magen.

Att dricka det är utmärkt.
Troligtvis var det inte MDMA. MDMA är inte vitt utan gråaktiga/bruna kristaller.
Citera
2012-05-19, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potified
Önskar snabba svar!

Jag har druckit alkohol och dragit tjack sedan igår. Tog sista linan med tjack vid 17-18 tiden idag (en liten lina bara). Jag har sovit några timmar idag och har även ätit. Jag börjar dock känna av att tjacket går ur kroppen nu och känner mig lite småsliten och lite packad. Skulle jag kunna njuta fullt av 125 mg MDMA ändå om jag slänger i mig det nu?

Fungerar säkert. Men ärligt talat, skärp dig. Ta det istället när du känner dig helt återställd.
Citera
2012-05-19, 23:48
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potified
Önskar snabba svar!

Kanske inte fullt ut men självklart skulle du njuta. Har du inte tagit MDMA eller andra serotoninutsöndrande substanser närmaste 1-2 månaderna så bör du få god effekt.
Citera
2012-05-20, 11:14
Medlem
Någon som använt sig av EZ-test?
Är det lagligt att beställa hem ett test (från typ www.ez.test.com), eller stoppas det i tullen?
Citera
2012-05-20, 12:34
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Att dricka det är utmärkt.
Troligtvis var det inte MDMA. MDMA är inte vitt utan gråaktiga/bruna kristaller.
Finns kristaller i alla dess färger, rosa, svarta och vilken annan färg som kemisterna vill att det ska få.

Citat:
Ursprungligen postat av leffe_212
Någon som använt sig av EZ-test?
Är det lagligt att beställa hem ett test (från typ www.ez.test.com), eller stoppas det i tullen?
Det är bara att beställa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in