Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-24, 11:06
Medlem
Körde MDMA i fredags efter några veckor ssri-uppehåll. När är det lämpligt att börja med SSRIn igen?
Citera
2011-01-24, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyddsrum
Hej! har en fråga ang e. Har länge velat prova detta och skulle vilja göra det för första gången nu när jag åker ner i vår till holland på ravefest. Kan detta tänkas vara någon bra idé? Tidigare erfarenheter är cannabis och kokain ibland på fest. Jag är enorm sugen på testa verkligen och kan få tag på bra e där nere av holländska vänner. Är det stor risk att man flippar ur totalt så hela festen blir förstörd? Eller lär man få den känslan som de flesta beskriver att första gången är? Hur är minnet mm? kommer man ihåg allt? Blir man väldigt paranoid/nojig? Har själv blivit det en del gånger på kokain men hanterar det bra...Hade tänkt mig börja med en halv, kanske 1-3 hela max på en kväll...

tacksam för svar.
Tror att du kommer få den bästa natten i ditt liv och knappast någon panikattack men man ska aldrig säga aldrig. Jag skulle helt klart kört på e, kommer bli grymt! Jag tycker också att man blir för nojjig av kokset eftersom man måste köra det mitt på dansgolvet.
Citera
2011-01-24, 16:18
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Hej! har en fråga ang e. Har länge velat prova detta och skulle vilja göra det för första gången nu när jag åker ner i vår till holland på ravefest. Kan detta tänkas vara någon bra idé? Tidigare erfarenheter är cannabis och kokain ibland på fest. Jag är enorm sugen på testa verkligen och kan få tag på bra e där nere av holländska vänner. Är det stor risk att man flippar ur totalt så hela festen blir förstörd? Eller lär man få den känslan som de flesta beskriver att första gången är? Hur är minnet mm? kommer man ihåg allt? Blir man väldigt paranoid/nojig? Har själv blivit det en del gånger på kokain men hanterar det bra...Hade tänkt mig börja med en halv, kanske 1-3 hela max på en kväll...

tacksam för svar.
Visst kan man få obehagliga upplevelser som Elgecy, men jag tror du löper liten risk att få det. Har du dessutom erfarenhet av andra droger som kokain så kommer det inte vara en helt ny upplevelse (även om E är 100 gånger mer underbart och överväldigande upplevelse än kola enligt min åsikt).
Första gången jag tog ecstasy var på en klubb med massa människor och till en början blev jag orolig då jag hade väldigt skralt med erfarenhet sedan tidigare den gången. Alla känslor var nya och kändes obehagliga. Gick ut och tog luft och tänkte att "fan, jag skulle aldrig ha droppat, det här är ingenting för mig" men sen när jag gick in igen och hörde musiken komma igång på riktigt så släppte alla rädsla och jag mådde toppen. Du får gärna låna den erfarenheten av mig om du vill, inte ovanligt att man mår lite halvdant under uppgången...
Citera
2011-01-28, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag åt fyra och injicerade tre teletubbies i en fix för några veckor sedan. Nyttigt för hjärnan!

Rensa din inkorg.

Sorry för OT.
Citera
2011-01-30, 22:26
Medlem
Tomatpures avatar
Någon som vet några bra album/spellistor till spotify med bra musik till en E session, gärna något electronic dance något med fart i.
Citera
2011-01-31, 07:12
Medlem
Mackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Någon som vet några bra album/spellistor till spotify med bra musik till en E session, gärna något electronic dance något med fart i.
sätt på deadmau5 och luta dig tillbaks!
Citera
2011-01-31, 15:12
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macks
sätt på deadmau5 och luta dig tillbaks!
Gillar inte deadmaus, menar något äldre typiskt för rave
Citera
2011-01-31, 18:31
Medlem
Flumbarns avatar
Kai tracid - trance and acid
Citera
2011-02-01, 00:18
Medlem
Citat:

tacksam för svar.

Jag prövade första gången nu i helgen och skulle nog rekommendera dig att pröva hemma i goda vänners sällskap först. Upplevelsen jag fick liknade inte något annat jag varit med om, fast iofs har jag aldrig testat någon cs förut. Kommer faktiskt ihåg hela kvällen och jag är en person som väldigt lätt får minnesluckor. Nojig och paranoid blir man verkligen inte. Mina tidigare erfarenheter är Cannabis och Lsd.

Kan tillägga att jag låg på en låg dos, jag svalde en knapp och 20 min efter att den hade kickat in så snortade jag en halv. Deppig efter blev jag inte heller, nästan gladare.

Det enda negativa är att jag är sjukt torr om läpparna. Tänk dock på att dricka vatten, man blir helt sjukt varm.

Hoppas detta hjälpte någorlunda
Citera
2011-02-04, 14:35
Medlem
catscans avatar
Har väldigt liten erfarenhet av ecstasy, ganska mycket av tjack.
Testat en (ljusrosa noname) gång förut och körde bara 1 knapp då. Tyckte rustiden var väldigt kort, om än sinnessjukt underbar.
Förlängs ruset om man tar två direkt, eller blir det bara starkare effekt?

Klurigt det här med nya droger.
Citera
2011-02-04, 15:25
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catscan
Har väldigt liten erfarenhet av ecstasy, ganska mycket av tjack.
Testat en (ljusrosa noname) gång förut och körde bara 1 knapp då. Tyckte rustiden var väldigt kort, om än sinnessjukt underbar.
Förlängs ruset om man tar två direkt, eller blir det bara starkare effekt?

Klurigt det här med nya droger.

Det blir bara starkare, inte längre. E är en konstig drog; den ger väldigt olika effekt beroende på hur mycket man tar. Tycker jag.
Citera
2011-02-04, 17:42
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyrmanJansson
Det blir bara starkare, inte längre. E är en konstig drog; den ger väldigt olika effekt beroende på hur mycket man tar. Tycker jag.

Det var i min mening definitionen på en drog som inte är konstig. Konstigt hade ju varit om man fick lika effekt av olika doser, he-he.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in