Citat:
Ursprungligen postat av skyddsrum
Hej! har en fråga ang e. Har länge velat prova detta och skulle vilja göra det för första gången nu när jag åker ner i vår till holland på ravefest. Kan detta tänkas vara någon bra idé? Tidigare erfarenheter är cannabis och kokain ibland på fest. Jag är enorm sugen på testa verkligen och kan få tag på bra e där nere av holländska vänner. Är det stor risk att man flippar ur totalt så hela festen blir förstörd? Eller lär man få den känslan som de flesta beskriver att första gången är? Hur är minnet mm? kommer man ihåg allt? Blir man väldigt paranoid/nojig? Har själv blivit det en del gånger på kokain men hanterar det bra...Hade tänkt mig börja med en halv, kanske 1-3 hela max på en kväll...
tacksam för svar.
Jag prövade första gången nu i helgen och skulle nog rekommendera dig att pröva hemma i goda vänners sällskap först. Upplevelsen jag fick liknade inte något annat jag varit med om, fast iofs har jag aldrig testat någon cs förut. Kommer faktiskt ihåg hela kvällen och jag är en person som väldigt lätt får minnesluckor. Nojig och paranoid blir man verkligen inte. Mina tidigare erfarenheter är Cannabis och Lsd.
Kan tillägga att jag låg på en låg dos, jag svalde en knapp och 20 min efter att den hade kickat in så snortade jag en halv. Deppig efter blev jag inte heller, nästan gladare.
Det enda negativa är att jag är sjukt torr om läpparna. Tänk dock på att dricka vatten, man blir helt sjukt varm.
Hoppas detta hjälpte någorlunda