Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-23, 16:44
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-
Har aldrig trippat, men av vad jag har läst så är det otroligt viktigt med "Set-setting" på den typ drog. Har iaf aldrig själv mått dålig på E, fan om man ska spy känns det bra ändå

Men på något sätt är det också kul att gå vänta på nästa gång man ska ta E, lite som att vänta på en semester eller julafton som liten

Okej jo har trippat mycket i mina dar så kan allt det där =) Men tänkte mer om man måset vänta med att trippa några veckor efter att man har kört E en kväll?
Citera
2010-09-23, 18:04
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Okej jo har trippat mycket i mina dar så kan allt det där =) Men tänkte mer om man måset vänta med att trippa några veckor efter att man har kört E en kväll?

Känns logisk att det är bäst, om man har lågt på serotonin är det inte lika lätt att känna sig glad. Och eftersom det är viktigt att vara positiv på ett tripp, kan jag tänka mig chansen för ett bra tripp är större med mera serotonin.

Känns logisk iaf.
Citera
2010-09-23, 18:44
Medlem
Mandic!s avatar
Hur många mg brukar en tablett innehålla? Av bra kvalité alltså.
Citera
2010-09-23, 18:48
Medlem
JiNZs avatar
90+
Citera
2010-09-23, 19:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiNZ
90+
Tack för svaret, kan du ge nåt exempel på riktigt bra E-tabletter?
Citera
2010-09-23, 22:35
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Tack för svaret, kan du ge nåt exempel på riktigt bra E-tabletter?

Tyvärr så är riktigt bra knappar väldigt ovanligt i Sverige.
Men Gröna Recycles som verkligen finns överallt nu har gjort så att det finns hopp om den svenska E-scenen igen.
Har inte provat dom själv men har flera vänner som sagt att knapparna är riktigt fina, även här på Flashback så har jag läst mycket positivt.
Kommer personligen prova knapparna imorgon så återkommer med rapport på lördag!
Citera
2010-09-23, 22:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Tyvärr så är riktigt bra knappar väldigt ovanligt i Sverige.
Men Gröna Recycles som verkligen finns överallt nu har gjort så att det finns hopp om den svenska E-scenen igen.
Har inte provat dom själv men har flera vänner som sagt att knapparna är riktigt fina, även här på Flashback så har jag läst mycket positivt.
Kommer personligen prova knapparna imorgon så återkommer med rapport på lördag!
Tack för ditt svar. Är väldigt sugen på att testa E och jag har en kran för det, men har ingen som helst koll på E öht om vad som är bra och mindre bra. Vita Versace tror jag bla det var, hur är dom?
Citera
2010-09-23, 22:54
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Tack för ditt svar. Är väldigt sugen på att testa E och jag har en kran för det, men har ingen som helst koll på E öht om vad som är bra och mindre bra. Vita Versace tror jag bla det var, hur är dom?

Men Mandic, över 5k inlägg och du ställer en sån fråga . Du vet ju hur man söker! Ontopic: Vita versace ska vara riktigt bra, ännu bättre än Gröna recycles så kör på.

https://www.flashback.org/t1254974p5
Citera
2010-09-23, 23:07
Medlem
Illuzionzs avatar
Visst går det bra att återdosera under kvällen? Har för mig att jag gjort det en gång och det funkade ganska bra...
Citera
2010-09-24, 00:07
Bannlyst
Citat:
Visst går det bra att återdosera under kvällen? Har för mig att jag gjort det en gång och det funkade ganska bra...
Funkar väl.
Men det ultimata är att köra stor dos från början. Vet inte hur kvalitén är på dina E men i dagens läge så tror jag säkert du får köra dubbel eller trippeldropp sen kan du köra 2 till efter 1,5 timme.
Citera
2010-09-24, 06:27
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liveurlife
Funkar väl.
Men det ultimata är att köra stor dos från början. Vet inte hur kvalitén är på dina E men i dagens läge så tror jag säkert du får köra dubbel eller trippeldropp sen kan du köra 2 till efter 1,5 timme.

Okej jag antar att det inte går att återdosera sen när man kommit hem efter en kväll på det? Alltså typ när ruset börjat gå ut?
Citera
2010-09-24, 06:59
Medlem
Citat:
Okej jag antar att det inte går att återdosera sen när man kommit hem efter en kväll på det? Alltså typ när ruset börjat gå ut?

Nej, det är bara dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in