Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-16, 22:23
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Man kan ju alltid tillföra information, alternativt är det ju Rensa+Lås som gäller.

Din vackra tråd är fortfarande vacker fast vi snackar lite efter 22 sidor, all bra info är fortfarande på första sidan

Själva poängen med denna tråd är att man ska läsa FAQ:en och om man efter det har några funderingar e.dyl. om det som nämnts i FAQ:en eller som angränsar till den - ska kunna skriva en fråga utan att behöva bläddra igenom en antal sidor som inte alls har med FAQ:en att göra. Tråden heter inte "Ecstasy" utan "En FAQ om Ecstasy" vilket begränsar topic till just en FAQ om Ecstasy (vanliga frågor och svar och inte alla frågor).
Citera
2005-05-17, 01:08
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Själva poängen med denna tråd är att man ska läsa FAQ:en och om man efter det har några funderingar e.dyl. om det som nämnts i FAQ:en eller som angränsar till den - ska kunna skriva en fråga utan att behöva bläddra igenom en antal sidor som inte alls har med FAQ:en att göra. Tråden heter inte "Ecstasy" utan "En FAQ om Ecstasy" vilket begränsar topic till just en FAQ om Ecstasy (vanliga frågor och svar och inte alla frågor).

Det är väl klart att benzo-inlägget var relevant? Jag har inte läst hela din FAQ (har nästan läst för många) men det är ju bra att veta vad som är mer eller mindre lämpligt att blanda med MDMA. Så - benzodiazepiner kommer att göra din upplevelse segare och mindre intensiv. Har man sådana preparat så tar man dem när effekten av MDMA't har gått ur och man kanske mår lite risigt. Eller så tar man dem för att kunna sova efteråt. Dock alltid EFTERÅT (om det behövs).
Citera
2005-05-17, 12:57
Medlem
Terror Tommys avatar
Skulle kunna skriva lite om dom olika flipsen ?
Hippyflip,candyflip,kittyflip,flowerflip osv.
Citera
2005-05-18, 10:23
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sova
Det är väl klart att benzo-inlägget var relevant? Jag har inte läst hela din FAQ (har nästan läst för många) men det är ju bra att veta vad som är mer eller mindre lämpligt att blanda med MDMA. Så - benzodiazepiner kommer att göra din upplevelse segare och mindre intensiv. Har man sådana preparat så tar man dem när effekten av MDMA't har gått ur och man kanske mår lite risigt. Eller så tar man dem för att kunna sova efteråt. Dock alltid EFTERÅT (om det behövs).

Det är sant som du säger. Jag är bara rädd för att de som läser FAQ:en för första gången kommer missa intressanta svar som blandas med andra mindre intressanta. Men det är väl det man får leva med.
Citera
2005-05-18, 10:23
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror Tommy
Skulle kunna skriva lite om dom olika flipsen ?
Hippyflip,candyflip,kittyflip,flowerflip osv.

Två av de vanligaste står redan med. Får se om de övriga platsar.
Citera
2005-05-18, 12:23
Medlem
Terror Tommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Två av de vanligaste står redan med. Får se om de övriga platsar.
Jag tänkte lite mer detaljerat men jag har full förståelse om du inte pallar skriva.
Citera
2005-07-24, 22:10
Medlem
flowss avatar
Eftersom det inte går att uppdatera inlägg längre så lämnar jag denna FAQ:en mer eller mindre åt sitt öde.

Jag vill bara avsluta med att säga:
-Ecstasy svarar inte på några frågor. Det gör ingen drog. Så där är fel ställe att leta.

Lev väl.
Citera
2005-07-25, 01:27
Medlem
Bill Cliffs avatar
Om man röker hasch dagen efter, kan man på så sätt minska/förinta den depression som kommer efter bruk av Ecstasy?
Citera
2005-07-25, 02:33
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
Om man röker hasch dagen efter, kan man på så sätt minska/förinta den depression som kommer efter bruk av Ecstasy?
om du ar en sodan som som blir angestdempad av hash so.. ja, ha bara kunskap om dig sjalv
Citera
2005-07-25, 04:02
Medlem
telts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
Mycket personligt. Har vänner som nojjar åt helvete efter lite röka och vissa slocknar i Euforin.
Citera
2005-10-14, 23:43
Medlem
$Snake$s avatar
Ja ibland hjälper det
Citera
2005-11-02, 20:53
Medlem
harm reduction

På smartbar.nu finns det lite harm reduction tydligen.
"After E" och "Natural 5-HTP"

Är detta bra grejer? Vilket är bäst? En av varje?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in