Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-06, 15:47
Medlem
POMJUP53s avatar
Blir det nån skillnad om man krossar kristallerna innan intag? Kanske gjort en jättemiss här då jag alltid bara väger upp de små kristallerna och bombar.
Citera
2012-11-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Blir det nån skillnad om man krossar kristallerna innan intag? Kanske gjort en jättemiss här då jag alltid bara väger upp de små kristallerna och bombar.

Nej, det blir samma effekt.
Citera
2012-11-06, 19:31
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Då hade jag tagit 150 mg i toapapper, precis som du skriver.

Delade upp det i 7 högar (ca 143 mg i varje). Tänkte prova en hög för första gången i morgon, är så nyfiken. Tog tramadol hela förra helgen (runt 900 mg allt som allt) kommer detta förstöra någon effekt? Hur blir jag dagen efter, kommer jag kunna jobba utan problem om jag intar MDMA:t runt kl 18.00? Kommer jag kunna gå ut på krogen kvällen efter?
Citera
2012-11-06, 19:50
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Gör som du vill, jag tycker som sagt att man ska ta allt på en gång.
+1 peaken ska va brutalt, gärna mycket amfetamin också så man blir helt vild på ett rave.
Citera
2012-11-06, 22:09
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
+1 peaken ska va brutalt, gärna mycket amfetamin också så man blir helt vild på ett rave.

Blir ruset mycket kraftigare när man blandar in amfetamin i leken? Brukar själv ta 150-200mg kristaller och tycker att ruset är tämligen lungt och behagligt, inte alls kraftfullt. Har 3-FA till hands, hur ska man isf fördela?

Ska på SHM i december och vore schysst att köra den kombon då kanske. Yes jag vet att det är giftigt men man lever bara en gång och ibland måste man götta sig lite.
Citera
2012-11-07, 15:47
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Blir ruset mycket kraftigare när man blandar in amfetamin i leken? Brukar själv ta 150-200mg kristaller och tycker att ruset är tämligen lungt och behagligt, inte alls kraftfullt. Har 3-FA till hands, hur ska man isf fördela?

Ska på SHM i december och vore schysst att köra den kombon då kanske. Yes jag vet att det är giftigt men man lever bara en gång och ibland måste man götta sig lite.
Det är ju inte att rekommendera hälsomässigt men rusmässigt helt klart! Jag tycker att endast MDMA passar sig bäst hemma med kompisar/fin kvinna medans en kapsel rent 170mg MDMA och 50-100mg tjack gör sig bäst på ett stort event/rave!

En fråga till er andra! Har petat MDMA väldigt många gånger men i helgen så var jag med om något jag aldrig upplevt förut, vart helt jävla fjuttad på en kvart!! Smackade upp en redig dos på mitt kortfodral och slickade i mig det goda. Ögonen höll på att dansa ur ögongloberna!! Hur tidigt har ni känt av ruset?
Citera
2012-11-07, 16:39
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Det är ju inte att rekommendera hälsomässigt men rusmässigt helt klart! Jag tycker att endast MDMA passar sig bäst hemma med kompisar/fin kvinna medans en kapsel rent 170mg MDMA och 50-100mg tjack gör sig bäst på ett stort event/rave!

En fråga till er andra! Har petat MDMA väldigt många gånger men i helgen så var jag med om något jag aldrig upplevt förut, vart helt jävla fjuttad på en kvart!! Smackade upp en redig dos på mitt kortfodral och slickade i mig det goda. Ögonen höll på att dansa ur ögongloberna!! Hur tidigt har ni känt av ruset?
Har också blivit fjuttad på ~15 min när jag varit relativt tom i magen.
Citera
2012-11-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

Har också blivit fjuttad (skönt ord!) på cirkus 15. Hade inte tom mage alls. Hade precis tryckt i mig lövbiff och pommes. Droppade så gott som precis efteråt så min teori är att det gick så pass snabbt för min matsmätlning var igång så pillret löstes upp och skickades ut i blodomloppet snabbt som attan!
Citera
2012-11-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
Har också blivit fjuttad (skönt ord!) på cirkus 15. Hade inte tom mage alls. Hade precis tryckt i mig lövbiff och pommes. Droppade så gott som precis efteråt så min teori är att det gick så pass snabbt för min matsmätlning var igång så pillret löstes upp och skickades ut i blodomloppet snabbt som attan!

Detta måste testas!
Citera
2012-11-11, 22:58
Medlem
Hur mycket är en lagom dos att snorta? 150-200mg?

Och ja, jag vet att det är smartare att bomba.
Citera
2012-11-11, 23:23
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Hur mycket är en lagom dos att snorta? 150-200mg?

Och ja, jag vet att det är smartare att bomba.

Ja
Citera
2012-11-14, 00:20
Medlem
Om du käkar det räcker en dos på ~100 mg (beroende på kroppsvikt). Allt över det är bara slöseri då kroppen endå inte kan ta hand om det. 200mg är definitivt slöseri på kristaller, om dom är rena dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in